abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 17:50:34 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_61624689

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLI - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
21 september IKEA Amsterdam en Eindhoven
28 september IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
5 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Groningen en Utrecht
12 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
19 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Eindhoven, Haarlem en Utrecht
26 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Sinterklaas vrij 5 december: open van 10-18 uur
- Kerstavond woe 24 december: open van 10-18 uur
- Eerste Kerstdag don 25 december: alle vestigingen zijn gesloten
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 51% gewijzigd door Adelante op 14-09-2008 23:18:40 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 14 september 2008 @ 17:54:50 #2
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61624806
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef moussy het volgende:
    Weet iemand hoe ik aan het instructieboekje van het Lö bed kan komen?
    http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html

Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_61625052
    Ik snap de TT niet.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_61625464
    iets met die aannrijding misschien
      zondag 14 september 2008 @ 18:35:26 #5
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_61625751
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
    iets met die aannrijding misschien
    welke?
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_61626188
    Beetje flauwe TT als het op die aanrijding met dodelijke afloop slaat.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 18:55:27 #7
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_61626199
    Ik had niet door dat ik hem dicht gooide
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html

Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
    djw, ik ga eens speuren
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      zondag 14 september 2008 @ 19:31:03 #8
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61627045
    *Nog steeds fan is
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_61627613
    Ik heb hier een IKEA lamp staan,
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
    valt er nog wat te regelen?
    pi_61628215
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

50% kans van niet . . .
    Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
    pi_61628941
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
    met 3 standen

aan 100%
    aan 50%
    uit

bon is je garantiebewijs, dit valt onder garantie, jij hebt geen garantiebewijs dus nope sorry
    pi_61629071
    quote:
    Zondags- en speciale openingstijden
    Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
    Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
    30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
    6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
    13 april: IKEA Amsterdam
    20 april: IKEA Amsterdam
    27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen

Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
    - Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
    - Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
    - Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
    Je bent er mooi op tijd bij
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 14 september 2008 @ 21:50:17 #13
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_61631360
    Hallo collega's en zeurende klanten . grapje, echt
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      zondag 14 september 2008 @ 23:18:52 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61634313
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bent er mooi op tijd bij
    aangepast
    pi_61638151
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
    Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
    Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd.
    Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
    pi_61638801
    Bij ons is het zelfde gebeurd, maar dan na een jaar.
    pi_61639894
    Hoi
    Mijn moeder heeft eindelijk de IKEA catalogus voor me gevonden!
    Gekreukt en wel, maar ach.

Ik wil mijn kamer veranderen sinds ik er niet zo vaak meer ben.
    Als in, een groter bed, kleiner bureau, meer ruimte etc.

Eindelijk een 2-persoon bedank, de Lycksele Lövas (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09840088)
    Een klein lullig tafelte, Melltorp, (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99849975) 75x75

Dan moet ik nog 2 stoelen.. en tja, ik denk dat ik mijn Billy maar wit verf.. als zou ik een nieuwe witte met van die deuren willen..

en hmm ik wil ook nog de wandplankjes van pagina 330..
    En verders moet ik de muren nog opnieuw doen etc. Het liefst in het wit en de kleur blauw van blz. 33

Tja, het moest er even uit
    pi_61655996
    Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
    Bij voorbaat dank!
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
      maandag 15 september 2008 @ 20:56:31 #19
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_61656780
    Iemand hier ervaring met de Kramfors? Vriendinlief is aan het kijken naar de tweezits+chaise-longue variant in rood ter vervanging van haar oude bankje (het arme ding is echt op sterven na dood).
    Ik vind het een prachtige bank, die heerlijk zit, doch stond er een model waar je in de hoeken wat meer wegzakte...

Bij naderend samenwonen gaat mijn expedit tvmeubel hiertegenover staan (zwartbruin) tegen een groene muur. Hier willen we kijken of we de muur wat meer kunnen accentueren door middel van wat licht, en ook het TV-gedeelte voorzien van een fotoprint/poster op maat met indirecte verlichting achter de TV zelf.

Daarna moeten we even bekijken hoe we het gaan inrichten...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_61657515
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
    Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
    Bij voorbaat dank!
    Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_61658128
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
    Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
    Okay, bedankt voor de info!
      FOK!fotograaf maandag 15 september 2008 @ 23:50:28 #22
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_61663684
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Res-q het volgende:
    Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?

Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?

Alvast bedankt!!
    en foto van de onderkant van mijn buro:

Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
    Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?

Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_61664846
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
    Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?

Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
    Ik zou het echt NIET zonder middenpoot doen. Je moet ook zelf een oplossing vinden om ze uberhaubt aan elkaar te koppelen.
    pi_61664931
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
    Bij voorbaat dank!
    alleen voor die 2 kleuren staat er ook in kleine lettertjes bij, ik dacht midenbruin en esdoorn
    pi_61664944
    spuitelf
    pi_61664951
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd. [ afbeelding ]
    Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
    Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
    pi_61666525
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
    Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
    Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
    pi_61673555
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
    Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
    Je kunt met het beschadigde onderdeel en je kassabon naar de winkel gaan. Daar zullen ze het onderdeel omruilen voor een nieuwe.
    pi_61674366
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Balk meegenomen dus. Met bon. En kreeg alleen de balk terug (van een nieuw pakket)
    pi_61682271
    En hier nog steeds geen gids ondanks Familylid. Heb selectmail gemaild, moest wachten tot 12 september (terwijl eindhoven allang bezorgd had moeten worden) en nu dus weer een nieuwe mail gestuurd, maar geen antwoord.

Iemand al geprobeerd om de glazen deurtjes van de Besta serie te voorzien van een gekleurd paneel? Werkt dat een beetje?
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_61686399
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
    Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
    De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
    pi_61686516
    Ondanks dat ik geen IKEA-personeel meer ben, nog altijd wel IKEA-fan
    Dus even een terugvindpostje in dit deel van deze briljante topicreeks!

Nog nieuws onder de Zweedse zon? Speciale acties, leuke nieuw! producten, vette roddels??
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_61687580
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Res-q het volgende:

[..]

Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
    Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
    De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
    Die verbindingsbeugels zitten er niet los bij. Je moet dan het frame met verlenging voor een 60x80 blad kopen, en dan gooi je het frame weg, en gebruik je alleen de beugels .
      woensdag 17 september 2008 @ 18:24:27 #34
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61708308
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      woensdag 17 september 2008 @ 18:53:01 #35
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61709030
    is die bank nou in ene populair
    Vorig jaar geloof ik 2 weken levertijd. Niks aan de hand.
    Maar ik wil dus nog twee van die hoekstukken bijbestellen.
    pi_61709337
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
    Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
      woensdag 17 september 2008 @ 19:11:56 #37
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61709523
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
    Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
      woensdag 17 september 2008 @ 19:14:04 #38
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61709589
    De eerste KRAMFORS bank in stof (ullebi groen) is van een maand, na drie maanden, na een half jaar na nooit gegaan. Maar blijf hoopvol
    pi_61709678
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
    Mijn collega (leidinggevende banken afdeling) gaf aan mij aan dat de levertijd was verschoven naar 5 weken. Geen idee of dit nog actueel is.

Zal (als ik het onthoud) morgen eens in het systeem kijken welke levertijd daar vermeld staat.
      woensdag 17 september 2008 @ 19:26:00 #40
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61709911
    Mmm, dan zal ik ook maar eens rap gaan bestellen.... ik wil ook donkerbruin namelijk.
    pi_61710379
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
    flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten)
    Dat weet ik nog
    Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
      woensdag 17 september 2008 @ 20:08:27 #42
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61711318
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog
    Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
    Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb )

Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
      donderdag 18 september 2008 @ 10:47:30 #43
    12888 Skull-splitter
    pi_61726098
    Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
    pi_61726781
    Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
      donderdag 18 september 2008 @ 11:27:53 #45
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61726988
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
    Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
    Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
      donderdag 18 september 2008 @ 11:33:04 #46
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61727094
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef zatoichi het volgende:
    Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
    -zelf verzamelen afrekenen bij de kassa en overdragen aan de transporteur (extern bedrijf)
    wat niet in het zelfbedieningsmagazij ligt, wordt voor je verzameld en moet je afhalen bij goederenuitgifte om vervolgens over te dragen aan de transporteur

- je laat alles leveren uit het centrale magazijn (geen sneltransport mogelijk) en maakt een bonnetje op de afdeling en rekent die af bij de kassa
    pi_61728671
    Ga weg! Hoe toevallig kan het zijn!

-edit- Bedoeld voor flugeltje dus

[ Bericht 66% gewijzigd door Allan24 op 18-09-2008 13:01:09 ]
    pi_61739357
    ijsmeis d'r mail
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen IKEA-catalogus mogen ontvangen.

Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen?
    Indien dit inderdaad mogelijk is, hierbij mijn adresgegevens:

-knip-

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

-knip-
    DHL's reactie
    quote:
    Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groeten,
    ijsmeis d'r reactie van vandaag
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

15 september is inmiddels verstreken en toch heb ik nog steeds geen IKEA-gids mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
    -knip-
    DHL's reactie
    quote:
    Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Vervelend, dat de catalogus niet bij u bezorgd is.

Excuus hiervoor.

U kunt een exemplaar aanvragen via de website: www.ikea.nl
    Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
      † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 20:19:24 #49
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61739361
    Ik heb lekker geshopped vandaag!
    4 chocorepen , een appelkaka ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
    OT: Een orchidee + middelste pot

Deze maar dan groen/zwart

Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!

10x eetbord

6x klein diep bord

6x yoghurtschaaltje

Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen . Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let ' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven . Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven .
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_61742806
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
    ijsmeis d'r mail
    [..]

DHL's reactie
    [..]

ijsmeis d'r reactie van vandaag
    [..]

DHL's reactie
    [..]

Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
    Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangen Ik ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".

Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 18-09-2008 22:06:46 ]
    pi_61743022
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb )

Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
    De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
    pi_61743312
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
    Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
    Wel een linkje: http://www.ikea.com/ms/nl(...)atalogue/catreq.html
      donderdag 18 september 2008 @ 23:51:12 #53
    12888 Skull-splitter
    pi_61746777
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
    Ironisch genoeg rekende ik al op "niet geschoten altijd mis" maar ga ik uit dat ik een paar plankjes opnieuw moet bestellen. Bedankt voor je antwoord iig
      donderdag 18 september 2008 @ 23:54:59 #54
    12888 Skull-splitter
    pi_61746893
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Skaai het volgende:
    Ik heb lekker geshopped vandaag!
    4 chocorepen , een appelkaka ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
    OT: Een orchidee + middelste pot
    [ afbeelding ]
    Deze maar dan groen/zwart
    [ afbeelding ]
    Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!
    [ afbeelding ]
    10x eetbord
    [ afbeelding ]
    6x klein diep bord
    [ afbeelding ]
    6x yoghurtschaaltje
    [ afbeelding ]
    Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen . Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let ' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven . Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven .
    Vette shit, chick!
      vrijdag 19 september 2008 @ 00:06:19 #55
    190186 hierissieweer
    pi_61747140
    Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
    pi_61747209
    Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
    (aangezien 10% daarvan 3.30 euro is )
      vrijdag 19 september 2008 @ 01:50:08 #57
    190186 hierissieweer
    pi_61748507
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
    Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
    (aangezien 10% daarvan 3.30 euro is )
    Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
    pi_61749727
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangen Ik ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".

Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!
    Staat bij "klantenservice".
    pi_61751687
    quote:
    Goedemorgen,

Vervelend, dat uw catalogus nog niet bezorgd is.

U krijgt deze alsnog binnen een week toegezonden.

Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

medewerker bezorgservice
    Heb de gids ook via de Ikea site aangevraagd. Dus als ie nu nog niet aankomt dan weet ik het niet meer.
      vrijdag 19 september 2008 @ 10:53:59 #60
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_61753119
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
    Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...

IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
    Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
    Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
    Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
    Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....

11 tot 19 dagen is positief dus

Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 12:35:37 #61
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61756125
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
    Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
    10 borden waren 15 euro, 6 yoghurtschaaltjes 6 euro, de 6 diepere borden 9 euro en ik had nog 3 kleine zwarte schaaltjes erbij voor 3 euro in totaal. Dus ehrr inderdaad slechts 33 euro, en met de korting net onder de 30 euro . Mooier dan het Syntes servies dat 'we' nu hebben .
    Dus ik ben helemaal blij .
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_61756749
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
    Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 13:16:24 #63
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61757332
    Ik zie het er gelukkig niet aan af, maar heb dan ook 30 borden door mijn handen laten gaan eer ik ze heb gekocht
      vrijdag 19 september 2008 @ 13:18:20 #64
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61757394
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
    Ideaal als je wel eens een bord laat stuiteren in de keuken
    pi_61759104
    Daarom, plastic mensen!
    Plastic servies is het helemaal.

De gekleurde kinderbekers bijvoorbeeld, wie heeft die nou niet? Ik nu toevallig, maar verder toch elk huishouden in Nederland. Je kunt ze van drie hoog naar beneden in de tuin gooien als je dat wilt, geen probleem.
    Alleen niet echt vaatwasserbestendig.
      vrijdag 19 september 2008 @ 14:23:37 #66
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61759455
    NIEUW! in de IKEA STHLM serie

Overig NIEUW!

En de nieuwe IKEA Family Live is uit
    pi_61760551
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...

IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
    Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
    Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
    Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
    Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....

11 tot 19 dagen is positief dus

Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
    In dit geval is denk ik met 'onbepaald' bedoeld, 'het wordt volgens de huidige verwachting oktober/november, maar sta er niet van te kijken als we tegen die tijd een nieuwe brief sturen met een nieuwe vertragingsaankondiging'. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb ze vaak voorbij zien komen als backoffice-medewerker bij de serviceafdeling.
    Ik kan me nog een krantenbericht herinneren met het verhaal van een mevrouw die een groene Kramfors had besteld, haar hele interieur er in het groen op had afgestemd en toen na X maanden het bericht kreeg dat die kleur definitief niet meer geleverd ging worden. Was nog een hele rel toen

Maar ik kan je verzekeren, ik zal voor je duimen!
    pi_61767914
    Hier ook een mail gestuurd naar DHL met de melding dat ik geen catalogus gehad had (en ik ben nog wel Familylid! ). Geen antwoord gehad, maar wel twee dagen later een keure catalogus op naam. Ik heb zo het idee dat die bezorger er geen zin in heeft gehad de eerste keer...
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
      † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 21:42:45 #69
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61769702
    Bij nader inzien zijn de borden niet allemaal even recht gebakken maar ze staan wel kei mooi zo vierkant en strak in mijn keukenkastje
    En dat nieuwe roze stoeltje is tof!
      zondag 21 september 2008 @ 22:43:00 #70
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61812297
    Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      zondag 21 september 2008 @ 22:57:14 #71
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61812837
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
    Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
    Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
      zondag 21 september 2008 @ 23:13:36 #72
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61813428
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
    [..]
    Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
    Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
    Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zondag 21 september 2008 @ 23:14:47 #73
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61813472
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
    Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
    Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
      zondag 21 september 2008 @ 23:17:57 #74
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61813568
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
    [..]
    Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
    Top!!
    Thnx voor je snelle antwoorden trouwens
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_61814817
    De nieuwe Stockholm tapijten zijn op het moment niet leverbaar. Als ik t me goed herinner komt de lichtbeige op z'n vroegst in week 41 weer.
      maandag 22 september 2008 @ 00:00:05 #76
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_61814864
    Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_61815057
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
    Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
    Dat ligt er aan wat de vestiging met de showmodellen gedaan heeft.

Soms wordt er voor gekozen om de showmodellen weg te halen om te veel vragen naar een product dat niet leverbaar is te voorkomen.
      dinsdag 23 september 2008 @ 02:05:34 #78
    190186 hierissieweer
    pi_61842039
    Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
    pi_61847229
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
    Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
    Nee volgens mij niet...
    Net als dat het CD-rek ook in het groen is, maar verder is er niks groens...
      dinsdag 23 september 2008 @ 14:46:00 #80
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_61850593
    Nevermind, van gedachten veranderd.

[ Bericht 81% gewijzigd door morgane op 23-09-2008 19:40:09 ]
    pi_61852186

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:41:30 #82
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_61854941
    Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
    pi_61857125
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef morgane het volgende:
    Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
    Hebben we gelukkig. Ik denk dat ik maar even naar de IKEA moet om het met eigen ogen te inspecteren... Hopelijk hebben ze in A'dam deze constructie ergens opgesteld staan.

Besta zou wel een mooie vervanging van de spuuglelijke kast die nu in de woonkamer staat zijn...
    pi_61857959
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
    Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
    Ik heb de 140cm brede versie, en we zijn er nog niet doorheen gekrakt na een half jaar. Je moet er niet op gaan springen, maar verder is het een prima stevig bed.
    pi_61858916
    Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
      dinsdag 23 september 2008 @ 21:54:23 #86
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61862232

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
      dinsdag 23 september 2008 @ 22:01:30 #87
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_61862535
    Oh, da's een leuke kleur!

* BBQ-kip fan is
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_61865016
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
    Maar niet voor Nederland toch?

Wij hebben toch ESSEN gekregen als 4e kleur...
    pi_61865114
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Plukie86 het volgende:
    Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
    Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
    pi_61865212
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Plukie86 het volgende:
    [ afbeelding ]

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
    Tuurlijk moet dat wel kunnen!

Ik las dat je naar Amsterdam gaat. Ga er dan niet vanuit dat je deze opstelling precies ziet. In de voorbeeldkamers zullen genoeg oplossingen te zien zijn, maar of deze er tussen staat is niet zeker.

Als het goed is hebben ze een gedeelte van de wandkastenafdeling volledig ingericht met BESTA. Hier moeten ook alle accessoires te zien zijn en zal dit systeem ook gemonteerd moeten zijn.
      dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:53 #91
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61865314
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
      dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:56 #92
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_61865318
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Nou, walnoot is een stuk mooier in ieder geval... essen is op zijn goed Brabants "lelluk"
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_61866135
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
    Volgens mij pas op z'n vroegst tegen april/augustus aan.

Er is volgens mij nog veel te veel voorraad van berken/zwartbruin/wit om al met twee kleuren NIEUW te kunnen beginnen. Ik geloof dat ze deels in Europa met walnotenpatroon beginnen (Scandinavie en zo) en deels met essenpatroon beginnen.

Maar dat is wat ik gehoord heb... Een tijd terug. Het zou zomaar anders kunnen zijn.
    pi_61871640
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
    Thnx!
    pi_61913948
    Vraagje voor IKEA-experts:
    Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
    pi_61913985
    Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
    pi_61915740
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Trifa het volgende:
    Vraagje voor IKEA-experts:
    Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
    Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef Trifa het volgende:
    Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
    Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
    Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
    pi_61930126
    Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
      vrijdag 26 september 2008 @ 13:43:11 #99
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61930560
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
    Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
    ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
    pi_61930622
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef maedel het volgende:

[..]

Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
    ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
    Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
    pi_61930623
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
    Hallo,

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij screenshots gaan maken van het intranet.
    De screenshots die je via google.nl vind zijn redelijk algemeen of niet exact ingevuld. Dat is niet zonder reden. Het heet ook niet voor niets INTRAnet.

Vraag het bij IKEA Nederland inderdaad
      vrijdag 26 september 2008 @ 13:58:23 #102
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_61930887
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
    En waarom zou dat zijn?
    pi_61953306
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
    [..]

Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
    Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
    Bedankt!

Ik ben gisteren weer bij de IKEA geweest en naar aanleiding daarvan is er weer een nieuwe vraag gerezen: Ik heb 2 van die snoezige KNUBBIG lampjes gekocht (de kleinste) met 2 gloeilampen van 25W E14 (op de verpakking staat dat deze erin passen), maar krijg ze er niet in.. Moet ik toch de 15W E12 (kleinere maat) erin draaien? Ik wilde graag de 25W omdat ik ze als leeslamjes wil gebruiken naast het bed.
    pi_61953728
    Je moet de koelkastverlichting hebben. Dat is wel gewoon E14, zijn er in 15W en 25W, maar zijn een stuk kleiner. Niet de fitting dus, maar "het glas".

EDIT: Deze dus:
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_61956420
    Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
    Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
    Ga zeker klagen hierover.

pi_61960906

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
    Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
    pi_61960957
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef emokid het volgende:
    [ link | afbeelding ]

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
    Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
    Het is niet de kwaliteit van POANG... Maar volgens mij niks mis mee
    (daar zit men vader al 10 jaar in en nog steeds even sterk)
    pi_61960988
    POANG? En zit je vader op dit model?
      zaterdag 27 september 2008 @ 22:59:01 #109
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61961049
    Je hebt de officiele POANG, die stoel staat als een huis en je hebt een goedkope rommelvariant, die zit wat minder stabiel
    pi_61961324
    Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
    pi_61961693
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
    Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
    BOLIDEN zit op de prijs van POANG omdat er een voetenbank bij zit.
    De kwaliteit van PELLO is echt 3x niks. POANG is super. En BOLIDEN zal er tussenin zitten
    pi_61962102
    Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
    Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
      zondag 28 september 2008 @ 00:17:39 #113
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_61962296
    Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
    ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_61962437
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
    Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
    Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
    Ik weet dat op BEMZ.com nog hoezen bestelbaar zijn in ladingen verschillende stoffen!
    Probeer het daar anders eens. (schrik niet van de prijzen.) en anders Marktplaats.nl
    pi_61962450
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Corkscrew het volgende:
    Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
    ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
    De kwaliteit van het materiaal is niet vergelijkbaar. ALMA is heel anders dan KORNDAL.
    Als het goed is staan op internet alle kussens die verkrijgbaar zijn voor POANG. Andere stoelen hebben geen kussens die los verkocht worden (bij BOLIDEN en PELLO worden standaars kussens meegeleverd. Die zijn dan ook niet los verkrijgbaar)
    pi_61966953
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
    Op www.savemysofa.com verkopen ze ook hoezen voor Ikea banken. Maar de Karlanda staat er (nog) niet bij. Net zoals bijvoorbeeld de Kramfors. Hopelijk komt dat nog want je kan daar stofstaaltjes aanvragen en die zien er goed uit!

Zou de site sowieso even in je favorieten zetten want wie weet gaan ze hun assortiment nog uitbreiden?
    pi_61971039
    Iemand (IKEA mensen?) nog een idee of ik ergens de Hemnes ladekast (zie foto) nog kan kopen in de kleur antiek beits?

De rest hebben we al, bed en nachtkastjes, alleen vanwege al het verbouwen is het erbij ingeschoten om de laatste kast te halen..... en nu is het blijkbaar te laat......

eventueel gebruikt is ook nog een optie, maar ik vind m nergens helaas.
    pi_61971951
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
    Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
    Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
    Ga zeker klagen hierover.

[ afbeelding ]
    Echt? Dat zijn nu juist één van de weinige dingen van de Ikea die ik zelf zonder al te veel moeite in elkaar kon zetten...
      zondag 28 september 2008 @ 17:49:44 #119
    139820 mol_air
    Jus ex injuria non oritur
    pi_61975117
    Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
    pi_61976544
    In een kastje? Zo'n vaatwasser heeft geen kastje, die staat onder het blad en je plakt een paneel in de juiste kleur tegen de deur. Dus in een kastje zal ie niet passen nee, geen van allen trouwens. Je zet ze tussen twee andere kastjes als het ware.
    pi_61976559
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef mol_air het volgende:
    Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
    Een vaatwasser bouw je niet in een kastje. De vaatwasser wordt in plaats van een kastje geplaatst. Dus je moet in je bestaande keuken een kastje weg halen en dan schuif je de vaatwasser op die plek.

Op zich is het een redelijk basis vaatwasser. Hij doet wat hij moet doen, maar verwacht er niet te veel van.

Heb je al op internet gekeken?
    pi_61981903
    Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
    pi_61982781
    Binnenkort ga ik kijken voor een kast uit de PAX-serie. Soort van tvp dus
    pi_61983187
    Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
    pi_61983726
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Cyan het volgende:
    Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
    De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;

OF een spoelbak op poten;
    pi_61984049
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;
    [ link | afbeelding ]

OF een spoelbak op poten;
    [ link | afbeelding ]
    Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
    pi_61984124
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
    Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
    GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
    pi_61984212
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
    Bedankt!
    pi_61984721
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
    Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.
    Maar het UDDEN kastje moet ook op pootjes gezet worden.

Bedoel je trouwens de UDDEN als onderkast of als bovenkast?
      † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 23:17:00 #130
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_62012211
    De afgelopen 1,5 jaar heb ik elke keer bij dit vloerkleed staan kijken en vond (ondanks dat 200 ook een mooie prijs is) 200 euro te veel . Nu was ie verdorie in de OP=OP actie en heb ik 'm voor 50 meegenomen .
    Volgens de vloerenmeneer had ik de laatste te pakken dus ik was in mijn nopjes

12 glazen (365+serie)

Nog eens 12 glazen

En drie OOOPlllllllllllllllllllllllllllllfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd ihb;l.o0ppppppppppp (Jip liep over mijn toetsenbord) schaaltjes (ze waren nu maar 70ct p/st)

Oh en nog een mat, zo'n zwart/groen gestreepte mat (50 ct ), 2 plakken afbreekbare zeep (50ct, IKEA FAMILY ) (mocht ik gasten krijgen )
    Ik ben weer blij, en vooral met dat kleed Als ie niet in de zithoek past tief ik hem wel onder mijn eethoek
    pi_62070408
    Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
    pi_62071561
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
    Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
    Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?
    Op zich is het beter om aan beide kanten ongeveer 5cm te hebben, maar als dat niet gaat, dan houdt het op. Zet je de keuken precies passend tussen twee wanden? En wordt het een rechte keuken of komt er een hoek element in?
    pi_62072058
    We moeten nog een definitieve keuze maken. De keuken komt inderdaad passend tussen twee wanden. In 1 ontwerp zit er een hoekelement in strak tegen de muur, in het andere ontwerp is het een rechte opstelling.
    pi_62073455
    Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
    pi_62084319
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
    Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...
      donderdag 2 oktober 2008 @ 19:29:34 #136
    12888 Skull-splitter
    pi_62084824
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
    Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
    Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:48:12 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62103408
    nieuwe badkamerseries:

GODMORGEN

LILLANGEN
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:54:39 #138
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62103554
    en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:55:13 #139
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62103568
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe badkamerseries:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    GODMORGEN

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    LILLANGEN
    Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:56:48 #140
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62103599
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
    en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijk .
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:57:48 #141
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62103622
    En de nieuwe EXPEDIT mag ook wel op de site . 4 vaks in het vierkant!
    pi_62110104
    Die badkamermeubelen vind ik leuk!
    pi_62110199
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
    Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
    Moeten ze het ook maar los verkopen
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:04:21 #144
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62110508
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Moeten ze het ook maar los verkopen
    Vertel mij wat .

Dat soort toevoegingen aan producten en het niet los verkopen.. ik snap nog steeds niet waarom ze dat zo besluiten in Zweden. De kleinste wasbak kost al ¤79,-!
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:09:31 #145
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62110614
    De kerstspullen staan op de site en alles heet Kallt.

Die zijn wel schattig voor in de boom.

En zwarte kerstversiering is ook mooi!
    pi_62122910
    potvveerr..

Denk je..NOU ik ga eens even wat veranderen in mijn huis en koop een nieuwe kast. Kiest iets uit wat je leuk vind:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70146688

kijkt of ie op voorraad is en woehoe..op voorraad in Amsterdam en Haarlem...3 uur later rij je naar haarlem..uitverkocht..daarna snel naar amsterdam want er staat er nog eentje..uitverkocht toen k een half uur later daar aankwam...

Blijkbaar is het een nieuw artikel die ERG gewild is..iemand/medewerkers tips wanneer de kast weer te leveren is? En hoe voorkom ik dat ik weer te laat ben? (hoeveel worden er bv tegelijk aan elke vestiging geleverd)
    pi_62124124
    Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_62124221
    gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
    pi_62126328
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
    Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
    maarumm..iemand meer info over dit kastju?
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:08:31 #150
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_62126766
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
    gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
    dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:35:57 #151
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_62128210
    ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_62135148
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
    Nee dat kan kloppen.
    Iedere winkel bepaalt deels zelf wanneer ze starten met de verkoop van kerstspullen. Als het goed is vermelden ze dit bij op hun eigen pagina bij IKEA.nl
    pi_62135277
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
    Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
      Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:33:28 #154
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_62135766
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
    nou, dat moet haast wel! ons oude bed is zooo lelijk.
    maar het gaat me wel lukken, let maar op. als alles goed gaat gaan we in december verhuizen, dat vind ik een mooi moment om het oude bed te lozen en een MALM terug te kopen!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_62136599
    Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
    pi_62136952
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
    Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
    Dat kan volgens mij niet (meer)
    pi_62137381
    Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
    pi_62151937
    heey hallo,
    ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
    Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
    pi_62153212
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef -marientje- het volgende:
    heey hallo,
    ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
    Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
    Ja dat kan wel. Dan moet je een 90cm hoge koelkast nemen. Deze optie staat alleen niet in de homeplanner.
    Wanneer je een hogere koelkast neemt krijg je onveilige situaties.
    pi_62153714
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
    Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
    Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
      Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:43:15 #161
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_62154850
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
    Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
    oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
    wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
      zondag 5 oktober 2008 @ 19:53:35 #162
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62155079
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
    wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
    Ik en hebben het bed in december afgelopen jaar gekocht, en zijn er juist heel erg tevreden over. Wat wel valt aan te raden (maar wat ook logisch is i.v.m. werking) is om elk half jaar de schroeven nogmaals aan te draaien. Die middenbalk is breed zat, maar als je een lattenbodem zonder zijkant hebt (zoiets dus) moet je wel (bijgeleverde) schroefjes monteren op de zijstrips en middenbalk. Anders verschuift 'ie en valt 'ie er tussen ja.

Wij hebben overigens de 180x220 en gezien de grootte dus grote kans op instabiliteit!
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:50:19 #163
    3011 E.T.
    pi_62158615
    Wij hebben gewoon een combinatie met bodem, matras en dekmatras in z'n geheel op poten in een ombouw gezet Weet je zeker dat je er niet doorheen kunt zakken
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 6 oktober 2008 @ 15:59:32 #164
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62175579
    quote:
    15% korting op alle tweepersoons bedframes!
    Is je bed aan vervanging toe? Of heb je zin in iets nieuws in je slaapkamer?

Kom dan naar IKEA, want van maandag 6 t/m zaterdag 25 oktober krijg je 15% korting op alle tweepersoons bedframes!

We hebben meer dan 20 verschillende bedframes, dus er is keus genoeg.
    dus...
    pi_62177899
    Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...

[img][/img]

[ Bericht 10% gewijzigd door knack op 06-10-2008 17:18:25 ]
      maandag 6 oktober 2008 @ 17:24:50 #166
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_62178202
    Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
    En, hoe zijn de ervaringen dan?
    Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
      Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 19:30:56 #167
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_62181606
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]

dus...
    ooh, verleidelijk... !
    pi_62182787
    Ik vind die nieuwe badkamermeubelen mooi!
    pi_62183697
    Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      maandag 6 oktober 2008 @ 21:48:10 #170
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62186570
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
    Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
    En, hoe zijn de ervaringen dan?
    Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
    wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
    pi_62188947
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef knack het volgende:
    Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...
    Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
    pi_62189571

Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
    pi_62190592
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
    [ afbeelding ]
    Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
    Oeh die is leuk inderdaad!
    pi_62190800
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oeh die is leuk inderdaad!

en de prijs helemaal
    en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
    pi_62191850
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en de prijs helemaal
    en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
    Oh das zo'n PREMIAR ding... das normaal 139.-!
    En nu voor 31 nog wat... damn dat doe je helemaal goed

Maar zo was ik ook al een tijdje aan het verzamelen uit de koopjeshoek. Onwijs handig!
    pi_62191932
    ja premiar is het met en foto van William Manning, via google kom je m nog op NLse site tegen was ie 109 euro en nu 33 scheelt toch 76 euro
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 05:51:05 #177
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_62192879
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
    *noteert "géén kvist"
    Thanks
    pi_62193535
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
    Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
    pi_62194204
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
    Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
    Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
    pi_62195313
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
    Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
    pi_62196565
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:

[..]

Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
    ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
    De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
    pi_62197443
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
    De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
    ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...
    pi_62217246
    Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
    pi_62218091
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
    Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
    Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
    pi_62218572
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
    Ja die ja..
    Of heb ik zo scheel gekeken naar dat foldertje dat 't best meevalt met die aanbiedingen.
      donderdag 9 oktober 2008 @ 14:52:33 #186
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_62260475
    PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
    pi_62262302
    ik heb een klein vraagje aan de medewerkers van ikea

komt de herman stoel ook nog in het lime/appelgroen?
      donderdag 9 oktober 2008 @ 22:03:32 #188
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62272027
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
    PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
    271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
      donderdag 9 oktober 2008 @ 22:24:32 #189
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_62272846
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
    Thanks. Maarrr volgens de site/PAX planner is redelijk veel voor PAX ook niet in zwartbruin te krijgen en staat 't wel in de winkel, zodoede dus met kleine hoop op zoek naar inderdaad een gecombineerde hoogte in 't zwartbruin.
    pi_62273217
    Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
    Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
    pi_62276325
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
    Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
    Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
    pi_62278437
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
    Oh, heet dat een bedekkingspaneel. Ik dacht dat je die dingen alleen tegen je kastjes monteerde, om de kleur passend te krijgen met de rest van je keuken. Even voor de zekerheid (lullig als ze de keuken aan het monteren zijn en we plankgas in de auto naar IKEA moeten voor een onderdeel wat we niet hebben)... Hier een tekening van mijn keuken, ik heb het dan over dat stuk uiterst links, tussen de muur en de hoge kast. Zo'n stukje komt trouwens ook uiterst rechts te staan hoor.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:25:06 #193
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_62278662

[ Bericht 100% gewijzigd door maedel op 10-10-2008 08:25:32 (ik zei iets stoms ) ]
    pi_62280157
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
    Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
    pi_62280219
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
    Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:09 #196
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_62288007
    Ik las hier over de Lekman bakken, ik vond ze ook echt niet te doen! Ik ben toch een redelijk ervaren ikea-bouwer, maar die bakken zijn niet goed gelukt.

Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_62296337
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
    Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
    Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...
    pi_62296451
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
    Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
    Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
      † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 07:49:22 #199
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_62342824
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
    Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
    ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
    (maar wel een kindermenu )
    pi_62343224
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
    (maar wel een kindermenu )
    das toch tot 12jr?
      maandag 13 oktober 2008 @ 08:51:30 #201
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62343244
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef tessie het volgende:

[..]

Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
    Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
    pi_62343411
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
    Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
      maandag 13 oktober 2008 @ 10:55:09 #203
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62345769
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
    nee bij die vage nonwashed nudie jeans kan ik daar inkomen, maar we hebben ook wel eens problemen met de SKRUVSTA in wit leer gehad dat mensen na een maand al terugkwamen omdat de zitting volledig was verkleurd, toen is de kwaliteit van het leer aangepast of anders behandeld en daarna geen klachten meer gehad.
    pi_62346499
    Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 13 oktober 2008 @ 11:43:29 #205
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62346845
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef jakkop het volgende:
    Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
    Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:54:36 #206
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_62362960
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef PM-girl het volgende:
    Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
    Niks bekend over het keukentje?
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_62368426
    Thanx voor de reacties.
    Vroegah (wel zo'n 13 jaar geleden) hadden wij thuis ook een witte leren bank, en als je dan een redelijk nieuwe spijkerbroek aanhad, moest je dus echt op een handdoek gaan zitten, anders verkleurde die bank echt... Na een tijdje zaten er ook allemaal blauwe vlekken op....
    Maar voor zover ik begrijp zal dat nu niet meer zo erg zijn, bij normale jeans...
    pi_62379100
    Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
    pi_62379410
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tandpasta het volgende:
    Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
    Volgens mij komt er binnenkort een versie van berkenhout.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:56 #210
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62380101

staat al op de zweedse site, artikelnummer 401.343.71
    pi_62381616
    Dat is goed nieuws! Bedankt

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
    pi_62383732
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
    Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:08:15 #213
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62384288
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 18:47 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
    Dat heb ik ook pas gedaan toen ik verhuisd en dus bij IKEA Barendrecht ben weggegaan .
    pi_62400604
    Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

pi_62407740
    Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
    You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
      woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:31 #216
    3011 E.T.
    pi_62408397
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
    Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
    neem een halfhoge keukenkast 60 breed en zet je prullenbak er in
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:57 #217
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62418562
    quote:
    Ik heb een vraag:

Wij hebben al 6 jaar een plank die met flinke steunen tegen de muur is vastgezet waar de combimagnetron op staat. Plaat multiplex (2 cm dik) met een paar lagen Glitsa eiglans lak erop om hem goed schoon te kunnen houden en zo werkt dat prima. Goede hoogte om spulletjes in de combimagnetron te zetten en plek zat om eronder de vuilnisbak kwijt te kunnen.
    pi_62432471
    Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
      donderdag 16 oktober 2008 @ 14:20:32 #219
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_62434114
    quote:
    Ik heb een vraag:

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
    pi_62434853
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Luni het volgende:
    Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
    Heb je een foto?
    pi_62435155
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
    Die zijn eigenlijk te laag. Er moet echt zo'n keukenprullenbak onder, die zijn wat hoger dan de standaardprullenbakjes. Ik zoek eigenlijk een wat hogere tafel (hoogte van een statafel of een bar oid) met vier poten en zonder tussenbalkje ofzo, anders past het allemaal niet
    You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
    pi_62445660
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef amokjeeh het volgende:
    Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

[ afbeelding ]

Goede keus! Heb nu al bijna een jaar 2 Kramforsbanken en ik ben er iedere dag nog blij mee! Ook omdat je extra hoezen kunt kopen en er steeds meer sites (www.safemysofa.nl en www.bemz.com) hoezen maken voor Ikea banken. Die eerste site wil ook hoezen voor de Kramfors gaan maken. Dus extra veel keuze!

En hij zit en ligt echt heerlijk!
      donderdag 16 oktober 2008 @ 21:57:35 #223
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62445739

nieuwe kramfors overtrek
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:42:44 #224
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_62460820
    Hey allen, vraagje:

kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?

Tafelblad:
    Blad: hardboard, Acrylverf
    Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
    Vulmateriaal: papier
    Bodem: hardboard

Tafelpoot met opberger:
    Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:12 #225
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_62466969
    Ikea site kapot?
    Drugs are good mkay?
    pi_62467227
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef egg-bird het volgende:
    Hey allen, vraagje:

kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?

Tafelblad:
    Blad: hardboard, Acrylverf
    Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
    Bodem: hardboard

Tafelpoot met opberger:
    Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
    VIKA AMON/VIKA ANNEFORS zijn gemaakt van board-on-frame. Als je dus aan het schuren gaat, dan heb je kans dat je door het materiaal schuurt.
    Licht (LICHT!) schuren zou moeten kunnen. En zorg voor een goede verf...
    pi_62467293
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef tandpasta het volgende:
    Dat is goed nieuws! Bedankt

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
    En op de Nederlandse site:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371

Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
    pi_62471287
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb je een foto?
    Dit lijkt er meer op

http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D3%26fs%3D1

[ Bericht 28% gewijzigd door Luni op 18-10-2008 11:52:53 ]
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:27:47 #229
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_62480423
    Weet iemand of die goedkope plastic 'bakken' die je aan de muur op kunt hangen er nog zijn. Van die dingen waar je plastictasjes ed in kan opbergen. Ik kan ze niet op de site vinden maar ik weet ook niet zo goed waar ik moeten zoeken.

Ik heb er maar even een paintje van gemaakt om het hopelijk duidelijker te maken:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:29:33 #230
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62480452
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:40:08 #231
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_62480601
    bedankt
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:00:10 #232
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_62490291
    Kut Ikea moet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan
    pi_62490470
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
    Kut Ikea moet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan

Huh?
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:13:14 #234
    125915 Dribbel_
    pi_62490642
    Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad is maar iedere dag veranderd die dag weer
    pi_62490695
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
    Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad is maar iedere dag veranderd die dag weer
    Ja dat snap ik...

Maar eerst stond het op zaterdag, toen op zondag en toen weer op zondag?
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:16:40 #236
    125915 Dribbel_
    pi_62490720
    Oh nu op maandag
    pi_62491232
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En op de Nederlandse site:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371

Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
    Dankjewel !!!
    Via deze link zag ik dat ze in Amersfoort op voorraad waren. En dus ben ik ze daar gaan halen.

Nogmaals heel veel dank.
    pi_62493779
    Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit .
    pi_62494105
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
    Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit .
    Dat viel mij ook al eens op, ja. Er staat in de winkel dat het spul 3,59 per vierkante meter kost, dus...reken maar uit
    pi_62494922
    Da's nog best duur zeg. Kan beter naar de gamma dus .
    Maar bedankt!
    pi_62506471
    Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt . Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
    pi_62539196
    Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
      maandag 20 oktober 2008 @ 21:24:34 #243
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62539338
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Nad-ja het volgende:
    Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt . Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
    In principe gaat ruilen zonder bon alleen tot een bedrag van maximaal 50 euro, je moet je dan kunnen legitimeren en krijgt een IKEA tegoedpas.
      † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 22:03:54 #244
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_62540582
    Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet .
      maandag 20 oktober 2008 @ 22:17:06 #245
    125915 Dribbel_
    pi_62541032
    Zo nachtkastej in elkaar geklust m'n kamer is weer helemaal up to date
    pi_62542278
    Vndaag was Victoria Koblenko bij ons en als dat nog nietmgenoeg was kwam BE ook nog eens langs
    pi_62542716
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Skaai het volgende:
    Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet .
    Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
    Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...

En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
    pi_62542745
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Allan24 het volgende:
    Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
    De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
    pi_62546719
    Ik ben op zoek naar dit:

Voor de verzorging van een baby.
    Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
    pi_62546747
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
    Ik dacht dat ze dan misschien in de computer kunnen kijken?
    Ik vind het niet erg om een tegoedpas te krijgen. Maar dat is dus tot 50 euro? Het gaat namelijk om een bedrag van 130 euro.

Maar goed, beter 50 euro dan niets .
    Hoelang is een IKEA tegoedpas eigenlijk geldig?
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:10:30 #251
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62548131
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
    Ik ben op zoek naar dit:

[ afbeelding ]
    Voor de verzorging van een baby.
    Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
    Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
    pi_62548265
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
    Oeh, de kwaliteit moet inderdaad wel goed zijn.
    Gewoon afwachten dus?
      † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:20:20 #253
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_62548329
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort , tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken .

En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen .
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:25:17 #254
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62548411
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef Skaai het volgende:

[..]

Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort , tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken .

En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen .
    Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja . Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:28:05 #255
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62548472
    Ik moet ook ineens aan dat blaag uit de klotecommercial met z'n autootje denken, zo van "ik heb recht op garantie en dat mag door u niet ontzegd worden" Maar of dat ook geldt voor omruilgarantie, volgens mij is dat niet wettelijk verplicht en meer service van de leverancier.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:28:37 #256
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62548490
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja . Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
    Mits in dezelfde vestiging gekauft.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:30:17 #257
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62548517
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mits in dezelfde vestiging gekauft.
    Kun je nagaan hoe moeilijk het is met een afschrift iets op te zoeken . En mensen bij de klantenservice maar: Dat kan toch wel, ik heb hier alle gegevens op staan!!

Overigens, bij het volgende topic kan ik wel uit de OP. Ik ga weg per 1 december!
      † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:31:18 #258
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_62548540
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm en zonder bon heb je dus geen kassagegevens, scherp opgemerkt .
    Bij de Gamma ging dat ammel veel makkelijker! .
    pi_62558600
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
    P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
    pi_62559658
    Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
    Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
    pi_62559950
    iemand ervaring met de banken van de lillberg serie?
    http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=lillberg
    pi_62560978
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
    Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
    Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
    In Barendrecht vanmiddag iig al wel..
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:06:39 #263
    125915 Dribbel_
    pi_62561248
    Nachtkastje bij het bed gekocht mislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
    pi_62562214
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
    Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
    Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
    Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
    pi_62562222
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
    Nachtkastje bij het bed gekocht mislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
    [ afbeelding ]
    Vind het wel leuk opgelost zo!
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:31:07 #266
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62563534
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
      woensdag 22 oktober 2008 @ 01:10:32 #267
    125915 Dribbel_
    pi_62571757
    Die heb ik juist de deur uit gesmeten die kamer is nog eens dik 5 meter diep dus qua ruimte niks te kort
      woensdag 22 oktober 2008 @ 13:30:33 #268
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62580741

de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
      woensdag 22 oktober 2008 @ 13:54:24 #269
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_62581416
    Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo
    pi_62583349
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
    Hoogslaper is leuk voor een tijdje. Ik ben de mijna na 2 jaar behoorlijk zat en ga op 12m2 ook voor een normaal 2 persoons bed
    Too much is never enough!
    pi_62583699
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

en nog steeds geen ander leer....
    pi_62584744
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef maedel het volgende:
    Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo
    Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
      woensdag 22 oktober 2008 @ 15:52:10 #273
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_62584836
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Jose1985 het volgende:

[..]

Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
    Ja, dat vind ik ook
    pi_62594356
    Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
    Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
      woensdag 22 oktober 2008 @ 21:42:26 #275
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_62595658
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
    Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
    Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
    Lijkt me wel, je betaald toch in de (ik neem aan) actieperiode? Dat het bezorgen later is is zelfs soms noodzaak i.v.m. routes e.d. volgens mij.
    pi_62596208
    Ja de actieperiode loopt tm zaterdag en ik betaal ze vrijdag..
      woensdag 22 oktober 2008 @ 22:00:15 #277
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62596427
    quote:

Mag het licht uit?

Van zaterdag 25 op zondag 26 oktober dooft IKEA na sluitingstijd de buitenreclame en waar mogelijk de buitenverlichting. Alle IKEA woonwarenhuizen ondersteunen de Nacht van de Nacht, een initiatief van de Stichting Natuur en Milieu dat is bedoeld om de lichtvervuiling in Nederland tegen te gaan en tegelijkertijd energie te besparen. En vooral dat laatste sluit aan bij de manier waarop IKEA met energie omgaat.

Want zo ...

• Besparen winkels veel energie door alleen tijdens openingsuren alle lichten te laten branden
    • Gebruiken alle IKEA gebouwen waar mogelijk spaarlampen
    • Zorgen zonnepanelen en extra dakisolatie voor energie-efficiënte verwarming en koeling
    • Leveren effectieve temperatuur regulatiesystemen een grote energiebesparing op omdat de airconditioning alleen nog wordt gebruikt als het echt nodig is
    • Maken we waar mogelijk gebruik van energie opslag in de bodem waardoor we veel energie besparen
    • Verminderen distributiecentra het energieverbruik drastisch met de installatie van bewegingssensoren. Hierdoor worden ruimtes alleen verlicht zijn als er iemand is.
    pi_62597663
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

Das toch alleen in Zweden?

Daar hebben ze voor de 4 best verkopende bankenseries (EKTORP, KARLSTAD, KLIPPAN en KRAMFORS) overal dezelfde bekledingen? (of in ieder geval bijna elke bekleding beschikbaar voor eerder genoemde bank).

Of zijn dit bekledingen voor Nederland ook echt?
    pi_62597739
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
    Euhm... dan moet je het bed laten bezorgen vanuit het centraal distributiemagazijn. Er worden dan extra kosten berekend voor het verzamelen daar. Ga uit van ongeveer 49.- aan transportkosten.

De medewerker kan de leverdatum bij de transporteur aanpassen. (is volgens mij niet eens nodig...)
    Met de transporteur spreek je dan af wanneer ze komen bezorgen. Wij kunnen nooit vooraf aangeven of het ook echt gaat lukken op 7 november. Ligt ook aan hun capaciteit.
      woensdag 22 oktober 2008 @ 22:47:02 #280
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62598184
    Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgen Moet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
    pi_62598375
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Maar wel al de kerstverlichting buiten het pand vanaf half oktober aanzetten ook overdags.

Trouwens, toeslag op later bezorgen is 15 euro
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_62598597
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
    Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgen Moet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
    Ow... die mogelijkheid ken ik dan weer niet en volgens mij bieden we dat in Hengelo ook niet aan...
    pi_62603111
    Ik ben nog steeds bezig met het samenstellen van mijn ikea keuken. (zie heel wat pagina's terug Eergister bij de ikea geweest voor mijn vragenlijst beantwoord te krijgen hehe

Maar nog een vraagje vergeten met betrekking tot de afzuiginstallatie. We hebben in de keuken een verlaagd plafond. Nu vroeg ik mij af of de afzuiginstallaties ook door het verlaagd plafond heen en vervolgens aan het werkelijke pafond kunnen worden verankert. Dus volledig vrij van de muur! Toevallig mensen die dit ook in hun keuken hebben? Of ikea medewerkers die dit weten.... tnx
    pi_62604544
    Ik had ook nog een keukenvraagje. Zijn er mensen die meer weten over de Nutid fdn 800 koelkast (die met laden). Het lijkt ons een heel goeie oplossing voor een kleine keuken; een hoge kast gaat ten koste van je werkruimte. Maar ik vroeg me af of het wel praktisch is in gebruik. Slijten de laden niet, kun je overal wel makkelijk bij etc.

Iemand die hier meer over weet?
    pi_62605065
    Hmm de klantenservice zegt dat het niet kan.. Dat is wel balen. Misschien toch maar alles bij mijn ouders laten bezorgen (we kunnen 7 november pas in ons appartement).
      donderdag 23 oktober 2008 @ 10:50:49 #286
    3011 E.T.
    pi_62605774
    Gewoon bij de transportbalie vragen.. Ik heb laatst ook een heleboel in opslag laten zetten voor 1,5 week. (eerst zelf verzameld en betaald en toen met m'n volle karren naar de transportbalie)
    pi_62605883
    Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
    pi_62607475
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Coam het volgende:
    Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
    niet in de vestiging, wel bij de transporteur; dat kost je alleen 15 eu extra bovenop de transportkosten
    pi_62608155
    bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 12:59:29 #290
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62609084
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
    bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
    Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
    pi_62609175
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
    nee wnat dat is dus de vrijdag
    pi_62609201
    Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig. Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
      donderdag 23 oktober 2008 @ 13:30:22 #293
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62609855
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Coam het volgende:
    Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig. Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
    Je verzamelt de zooi in het magazijn en levert het na betaling af bij de transportbalie en daar spreek je af wanneer je het wilt hebben (welke dag en dagdeel).
    pi_62609912
    bij ikea utrecht en amersfoort kan alleen de dag worden bepaald, en de dag voor levering krijg je een tijdsblok
    pi_62613888
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
    Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
    Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
    Het irritantste vind ik nog dat je in MHS pas de dag vantevoren kan zien wanneer iets binnenkomt, en de 'verwachte voorraad' in iSell, daar klopt gewoon niks van. Bijvoorbeeld van artikelen waar heel veel van wordt verkocht, staat soms voor 3 of 4 dagen dezelfde verwachte voorraad in iSell.
    RuimQ's veranderen konden we hier in Heerlen sowieso 'officieel' niet zelf, maar er zijn altijd wel wachtwoorden van mensen die dat wel kunnen in omloop

Voorraadinformatie op internet is over het algemeen wel handig, alleen als van een bepaalde artikel veel wordt verkocht op een dag kan t wel eens mis gaan.
    Heb je (onverwacht) alle voorraad op de afdeling 's middags al verkocht, maar er staan wel nog een paar pallets op 30 of 40 hoog in SGF, waar je overdag niet bijkomt. Internet geeft dan gewoon aan dat het op voorraad is, zorgt dus voor nogal wat kwade klanten
    pi_62617092
    Dat hadden wij dus laatst. Speciaal naar IKEA gereden met een geleende auto om 4 eetkamerstoelen te halen. We hadden gebelt en er waren er van de soort die wij wilden 38 op voorraad. Dat moet genoeg zijn, dachten we maar die lagen dus inderdaad ergens waar we er niet bij konden en het schap was helemaal leeg.
    pi_62656985
    He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.

Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
    Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:48:17 #298
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62657040
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Coam het volgende:
    He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.

Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
    Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
    Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
    pi_62657150
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
    "haha, nee daar doen we niet aan mevrouw, die actie is al 2 weken bezig"
    pi_62657543
    Alle medewerkers het BCC verhaal al gehoord?
    pi_62657687
    Welk BCC verhaa???
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')