quote:Voorgaande topics:
XLI - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
21 september IKEA Amsterdam en Eindhoven
28 september IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
5 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Groningen en Utrecht
12 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
19 oktober IKEA Amsterdam, Breda, Eindhoven, Haarlem en Utrecht
26 oktober IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Sinterklaas vrij 5 december: open van 10-18 uur
- Kerstavond woe 24 december: open van 10-18 uur
- Eerste Kerstdag don 25 december: alle vestigingen zijn gesloten
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.htmlquote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef moussy het volgende:
Weet iemand hoe ik aan het instructieboekje van het Lö bed kan komen?
welke?quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
iets met die aannrijding misschien
djw, ik ga eens speurenquote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html
Daar staan alle online montagehandleidingen, staat ie er niet bij, moet je even dat formulier invullen
50% kans van niet . . .quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
Ik heb hier een IKEA lamp staan,
met 3 standen
aan 100%
aan 50%
uit
nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
valt er nog wat te regelen?
bon is je garantiebewijs, dit valt onder garantie, jij hebt geen garantiebewijs dus nope sorryquote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef raaavi het volgende:
Ik heb hier een IKEA lamp staan,
met 3 standen
aan 100%
aan 50%
uit
nu is de 50% kapot en heb de bon niet meer.
valt er nog wat te regelen?
Je bent er mooi op tijd bijquote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
30 maart: IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen
6 april: IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
13 april: IKEA Amsterdam
20 april: IKEA Amsterdam
27 april: IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Haarlem en Heerlen
Dit zijn de speciale openingstijden voor de komende tijd:
- Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
- Tweede paasdag ma 24 maart: open van 10-17 uur
- Koninginnedag wo 30 april: open van 10-17 uur, m.u.v. IKEA Amsterdam en Delft
Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd.quote:Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
Bij voorbaat dank!
Okay, bedankt voor de info!quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Die aanbieding geldt alleen voor die twee kleuren.
en foto van de onderkant van mijn buro:quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Res-q het volgende:
Vraagje... Ik wil graag een Galant bureau, van 2.80 lang. Dan kom je dus op een tafel van 120x80 en een van 160*80. Zijn deze zo stevig als ze aan elkaar zitten dat ik toe kan met alleen poten aan het uiteinde, of heb ik dan ook poten in het midden nodig?
Hoe zitten de bladen eigenlijk aan elkaar bevestigd?
Alvast bedankt!!
Ik zou het echt NIET zonder middenpoot doen. Je moet ook zelf een oplossing vinden om ze uberhaubt aan elkaar te koppelen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:
[..]
en foto van de onderkant van mijn buro:
[ afbeelding ]
Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?
Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
alleen voor die 2 kleuren staat er ook in kleine lettertjes bij, ik dacht midenbruin en esdoornquote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef tuxepux het volgende:
Hoi! Ik heb even een vraagje voor een Ikea-medewerker: Ik las in de gids dat het Tundra laminaat vanaf 22 september in de aanbieding is. Maar daar staan maar 2 kleuren bij, en daar zit de door mij gewenste kleur (wit) uiteraard niet bij. Weet een medewerker misschien of de aanbieding voor alle kleuren geldt, of echt alleen voor de kleuren die erbij staan?
Bij voorbaat dank!
Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.quote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd. [ afbeelding ]
Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
Je kunt met het beschadigde onderdeel en je kassabon naar de winkel gaan. Daar zullen ze het onderdeel omruilen voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
Balk meegenomen dus. Met bon. En kreeg alleen de balk terug (van een nieuw pakket)quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:
[..]
en foto van de onderkant van mijn buro:
[ afbeelding ]
Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?
Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
Die verbindingsbeugels zitten er niet los bij. Je moet dan het frame met verlenging voor een 60x80 blad kopen, en dan gooi je het frame weg, en gebruik je alleen de beugelsquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Res-q het volgende:
[..]
Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.
Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
Kramfors Frasig donkerbruin?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....
Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is
Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kramfors Frasig donkerbruin?
Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.
Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
Mijn collega (leidinggevende banken afdeling) gaf aan mij aan dat de levertijd was verschoven naar 5 weken. Geen idee of dit nog actueel is.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.
Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
Dat weet ik nogquote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten)
Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet hebquote:Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog
Alleen nu kan ik je niet meer helpenwel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.
Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
-zelf verzamelen afrekenen bij de kassa en overdragen aan de transporteur (extern bedrijf)quote:Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef zatoichi het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?
Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank(maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
DHL's reactiequote:Geachte heer/mevrouw,
ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen IKEA-catalogus mogen ontvangen.
Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen?
Indien dit inderdaad mogelijk is, hierbij mijn adresgegevens:
-knip-
Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
-knip-
ijsmeis d'r reactie van vandaagquote:Geachte -knip-,
Uw e-mail is in goede orde ontvangen.
Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groeten,
DHL's reactiequote:Geachte heer/mevrouw,
15 september is inmiddels verstreken en toch heb ik nog steeds geen IKEA-gids mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
-knip-
Grrquote:Geachte -knip-,
Uw e-mail is in goede orde ontvangen.
Vervelend, dat de catalogus niet bij u bezorgd is.
Excuus hiervoor.
U kunt een exemplaar aanvragen via de website: www.ikea.nl
Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeis d'r mail
[..]
DHL's reactie
[..]
ijsmeis d'r reactie van vandaag
[..]
DHL's reactie
[..]
Grr.
Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb)
Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
Wel een linkje: http://www.ikea.com/ms/nl(...)atalogue/catreq.htmlquote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
Ironisch genoeg rekende ik al op "niet geschoten altijd mis" maar ga ik uit dat ik een paar plankjes opnieuw moet bestellen. Bedankt voor je antwoord iigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
Vette shit, chick!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb lekker geshopped vandaag!
4 chocorepen, een appelkaka
ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
OT: Een orchidee + middelste pot
[ afbeelding ]
Deze maar dan groen/zwart
[ afbeelding ]
Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!
[ afbeelding ]
10x eetbord
[ afbeelding ]
6x klein diep bord
[ afbeelding ]
6x yoghurtschaaltje
[ afbeelding ]
Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen. Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let
' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven
. Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken
die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven
![]()
.
Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
(aangezien 10% daarvan 3.30 euro is)
Staat bij "klantenservice".quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangenIk ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!
Heb de gids ook via de Ikea site aangevraagd. Dus als ie nu nog niet aankomt dan weet ik het niet meer.quote:Goedemorgen,
Vervelend, dat uw catalogus nog niet bezorgd is.
U krijgt deze alsnog binnen een week toegezonden.
Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker bezorgservice
Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
10 borden waren 15 euro, 6 yoghurtschaaltjes 6 euro, de 6 diepere borden 9 euro en ik had nog 3 kleine zwarte schaaltjes erbij voor 3 euro in totaal. Dus ehrr inderdaad slechts 33 euro, en met de korting net onder de 30 euroquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
Ideaal als je wel eens een bord laat stuiteren in de keukenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
In dit geval is denk ik met 'onbepaald' bedoeld, 'het wordt volgens de huidige verwachting oktober/november, maar sta er niet van te kijken als we tegen die tijd een nieuwe brief sturen met een nieuwe vertragingsaankondiging'. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb ze vaak voorbij zien komen als backoffice-medewerker bij de serviceafdeling.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...
IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....
11 tot 19 dagen is positief dus![]()
Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
Top!!quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
Dat ligt er aan wat de vestiging met de showmodellen gedaan heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
Nee volgens mij niet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?
Lerberg lage kast
Lerberg brede kast
Netzoals de Lerberg smalle kast?
Hebben we gelukkig. Ik denk dat ik maar even naar de IKEA moet om het met eigen ogen te inspecteren... Hopelijk hebben ze in A'dam deze constructie ergens opgesteld staan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
Ik heb de 140cm brede versie, en we zijn er nog niet doorheen gekrakt na een half jaar. Je moet er niet op gaan springen, maar verder is het een prima stevig bed.quote:Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
Maar niet voor Nederland toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe kleur BESTA: walnoot
Wandkastenplannerquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Plukie86 het volgende:
Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
Tuurlijk moet dat wel kunnen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Plukie86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?
Iemand enig idee?
Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
ik dacht dat na essen ook die walnoot kwamquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet voor Nederland toch?
Wij hebben toch ESSEN gekregen als 4e kleur...
[ afbeelding ]
Nou, walnoot is een stuk mooier in ieder geval... essen is op zijn goed Brabants "lelluk"quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet voor Nederland toch?
Wij hebben toch ESSEN gekregen als 4e kleur...
[ afbeelding ]
Volgens mij pas op z'n vroegst tegen april/augustus aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
Thnx!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wandkastenplanner
Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Trifa het volgende:
Vraagje voor IKEA-experts:
Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef Trifa het volgende:
Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.
Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij screenshots gaan maken van het intranet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.
Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
En waarom zou dat zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
Bedankt!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
[..]
Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.
p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
Het is niet de kwaliteit van POANG... Maar volgens mij niks mis meequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef emokid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
BOLIDEN zit op de prijs van POANG omdat er een voetenbank bij zit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156
Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
Ik weet dat op BEMZ.com nog hoezen bestelbaar zijn in ladingen verschillende stoffen!quote:Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
De kwaliteit van het materiaal is niet vergelijkbaar. ALMA is heel anders dan KORNDAL.quote:Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Corkscrew het volgende:
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
Op www.savemysofa.com verkopen ze ook hoezen voor Ikea banken. Maar de Karlanda staat er (nog) niet bij. Net zoals bijvoorbeeld de Kramfors. Hopelijk komt dat nog want je kan daar stofstaaltjes aanvragen en die zien er goed uit!quote:Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
Echt? Dat zijn nu juist één van de weinige dingen van de Ikea die ik zelf zonder al te veel moeite in elkaar kon zetten...quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.
[ afbeelding ]
Een vaatwasser bouw je niet in een kastje. De vaatwasser wordt in plaats van een kastje geplaatst. Dus je moet in je bestaande keuken een kastje weg halen en dan schuif je de vaatwasser op die plek.quote:Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef mol_air het volgende:
Vraagje aan de experts....
Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?
Alvast bedankt!
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Cyan het volgende:
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.
Je koopt OF een werktafel;
[ link | afbeelding ]
OF een spoelbak op poten;
[ link | afbeelding ]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
Bedankt!quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.
De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
nieuwe badkamerseries:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODMORGEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
LILLANGEN
Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze het ook maar los verkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".
Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Vertel mij watquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Moeten ze het ook maar los verkopen
maarumm..iemand meer info over dit kastju?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.
Gaan deze topics wel een stuk langzamer
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
Nee dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd
daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed![]()
nu alleen vriendlief nog even overtuigen
nou, dat moet haast wel! ons oude bed is zooo lelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
Dat kan volgens mij niet (meer)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
Ja dat kan wel. Dan moet je een 90cm hoge koelkast nemen. Deze optie staat alleen niet in de homeplanner.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef -marientje- het volgende:
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed![]()
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten, de bodems er weleens uitvielen.
Ik enquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
dus...quote:15% korting op alle tweepersoons bedframes!
Is je bed aan vervanging toe? Of heb je zin in iets nieuws in je slaapkamer?
Kom dan naar IKEA, want van maandag 6 t/m zaterdag 25 oktober krijg je 15% korting op alle tweepersoons bedframes!
We hebben meer dan 20 verschillende bedframes, dus er is keus genoeg.
ooh, verleidelijk... !quote:
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvistquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef knack het volgende:
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.
De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt
trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...
Oeh die is leuk inderdaad!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting) voor mn nieuwe huisje
quote:
Oh das zo'n PREMIAR ding... das normaal 139.-!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij meeoplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
*noteert "géén kvist"quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.
Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.
Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.
De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.
Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.
10-15 cm. is genoeg speling.
Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
ze kosten 99.- per m2.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:
[..]
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx
![]()
Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ze kosten 99.- per m2.
Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.
Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=bredaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
Ja die ja..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda
of hebben ze er nog meer?
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
Thanks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Oh, heet dat een bedekkingspaneel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".
En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
das toch tot 12jr?quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu)
Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef tessie het volgende:
[..]
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
Dat denk ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
nee bij die vage nonwashed nudie jeans kan ik daar inkomen, maar we hebben ook wel eens problemen met de SKRUVSTA in wit leer gehad dat mensen na een maand al terugkwamen omdat de zitting volledig was verkleurd, toen is de kwaliteit van het leer aangepast of anders behandeld en daarna geen klachten meer gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
Ik heb mezelf wel gevonden jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef jakkop het volgende:
Staat iemand z'n verhaal nog op de site?
Niks bekend over het keukentje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
Volgens mij komt er binnenkort een versie van berkenhout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo Ikea klanten en medewerkers,
Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.![]()
In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?
Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel gevonden ja.
http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
Dat heb ik ook pas gedaan toen ik verhuisd en dus bij IKEA Barendrecht ben weggegaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:47 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
neem een halfhoge keukenkast 60 breed en zet je prullenbak er inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
Wij hebben al 6 jaar een plank die met flinke steunen tegen de muur is vastgezet waar de combimagnetron op staat. Plaat multiplex (2 cm dik) met een paar lagen Glitsa eiglans lak erop om hem goed schoon te kunnen houden en zo werkt dat prima. Goede hoogte om spulletjes in de combimagnetron te zetten en plek zat om eronder de vuilnisbak kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=allquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
Heb je een foto?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Luni het volgende:
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
Die zijn eigenlijk te laag. Er moet echt zo'n keukenprullenbak onder, die zijn wat hoger dan de standaardprullenbakjes. Ik zoek eigenlijk een wat hogere tafel (hoogte van een statafel of een bar oid) met vier poten en zonder tussenbalkje ofzo, anders past het allemaal nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all
zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef amokjeeh het volgende:
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund![]()
[ afbeelding ]
VIKA AMON/VIKA ANNEFORS zijn gemaakt van board-on-frame. Als je dus aan het schuren gaat, dan heb je kans dat je door het materiaal schuurt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef egg-bird het volgende:
Hey allen, vraagje:
kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?
Tafelblad:
Blad: hardboard, Acrylverf
Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
Bodem: hardboard
Tafelpoot met opberger:
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
En op de Nederlandse site:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef tandpasta het volgende:
Dat is goed nieuws! Bedankt![]()
Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
Dit lijkt er meer opquote:
Huh?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Ikeamoet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag
dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan
Ja dat snap ik...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad ismaar iedere dag veranderd die dag weer
![]()
Dankjewel !!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En op de Nederlandse site:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371
Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
Dat viel mij ook al eens op, ja. Er staat in de winkel dat het spul 3,59 per vierkante meter kost, dus...reken maar uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit.
In principe gaat ruilen zonder bon alleen tot een bedrag van maximaal 50 euro, je moet je dan kunnen legitimeren en krijgt een IKEA tegoedpas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt. Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet.
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
Ik dacht dat ze dan misschien in de computer kunnen kijken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...
En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Voor de verzorging van een baby.
Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
Oeh, de kwaliteit moet inderdaad wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoortquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...
En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort, tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken
.
En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen.
Mits in dezelfde vestiging gekauft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
Kun je nagaan hoe moeilijk het is met een afschrift iets op te zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits in dezelfde vestiging gekauft.
Hmm en zonder bon heb je dus geen kassagegevens, scherp opgemerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
In Barendrecht vanmiddag iig al wel..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
Vind het wel leuk opgelost zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimtequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoogslaper is leuk voor een tijdje. Ik ben de mijna na 2 jaar behoorlijk zat en ga op 12m2 ook voor een normaal 2 persoons bedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
en nog steeds geen ander leer....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef maedel het volgende:
Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo![]()
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
Lijkt me wel, je betaald toch in de (ik neem aan) actieperiode? Dat het bezorgen later is is zelfs soms noodzaak i.v.m. routes e.d. volgens mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
quote:
Mag het licht uit?
Van zaterdag 25 op zondag 26 oktober dooft IKEA na sluitingstijd de buitenreclame en waar mogelijk de buitenverlichting. Alle IKEA woonwarenhuizen ondersteunen de Nacht van de Nacht, een initiatief van de Stichting Natuur en Milieu dat is bedoeld om de lichtvervuiling in Nederland tegen te gaan en tegelijkertijd energie te besparen. En vooral dat laatste sluit aan bij de manier waarop IKEA met energie omgaat.
Want zo ...
• Besparen winkels veel energie door alleen tijdens openingsuren alle lichten te laten branden
• Gebruiken alle IKEA gebouwen waar mogelijk spaarlampen
• Zorgen zonnepanelen en extra dakisolatie voor energie-efficiënte verwarming en koeling
• Leveren effectieve temperatuur regulatiesystemen een grote energiebesparing op omdat de airconditioning alleen nog wordt gebruikt als het echt nodig is
• Maken we waar mogelijk gebruik van energie opslag in de bodem waardoor we veel energie besparen
• Verminderen distributiecentra het energieverbruik drastisch met de installatie van bewegingssensoren. Hierdoor worden ruimtes alleen verlicht zijn als er iemand is.
Das toch alleen in Zweden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
Euhm... dan moet je het bed laten bezorgen vanuit het centraal distributiemagazijn. Er worden dan extra kosten berekend voor het verzamelen daar. Ga uit van ongeveer 49.- aan transportkosten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
Maar wel al de kerstverlichting buiten het pand vanaf half oktober aanzetten ook overdags.quote:
Ow... die mogelijkheid ken ik dan weer niet en volgens mij bieden we dat in Hengelo ook niet aan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgenMoet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
niet in de vestiging, wel bij de transporteur; dat kost je alleen 15 eu extra bovenop de transportkostenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Coam het volgende:
Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
nee wnat dat is dus de vrijdagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
Je verzamelt de zooi in het magazijn en levert het na betaling af bij de transportbalie en daar spreek je af wanneer je het wilt hebben (welke dag en dagdeel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Coam het volgende:
Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig.Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
Het irritantste vind ik nog dat je in MHS pas de dag vantevoren kan zien wanneer iets binnenkomt, en de 'verwachte voorraad' in iSell, daar klopt gewoon niks van. Bijvoorbeeld van artikelen waar heel veel van wordt verkocht, staat soms voor 3 of 4 dagen dezelfde verwachte voorraad in iSell.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Coam het volgende:
He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.
Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
"haha, nee daar doen we niet aan mevrouw, die actie is al 2 weken bezig"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |