abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:51:30 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_62343244
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef tessie het volgende:

[..]

Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62343411
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:55:09 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_62345769
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
nee bij die vage nonwashed nudie jeans kan ik daar inkomen, maar we hebben ook wel eens problemen met de SKRUVSTA in wit leer gehad dat mensen na een maand al terugkwamen omdat de zitting volledig was verkleurd, toen is de kwaliteit van het leer aangepast of anders behandeld en daarna geen klachten meer gehad.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62346499
Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:43:29 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62346845
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef jakkop het volgende:
Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:54:36 #206
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62362960
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
Niks bekend over het keukentje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62368426
Thanx voor de reacties.
Vroegah (wel zo'n 13 jaar geleden) hadden wij thuis ook een witte leren bank, en als je dan een redelijk nieuwe spijkerbroek aanhad, moest je dus echt op een handdoek gaan zitten, anders verkleurde die bank echt... Na een tijdje zaten er ook allemaal blauwe vlekken op....
Maar voor zover ik begrijp zal dat nu niet meer zo erg zijn, bij normale jeans...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62379100
Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
pi_62379410
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
Volgens mij komt er binnenkort een versie van berkenhout.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:56 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_62380101

staat al op de zweedse site, artikelnummer 401.343.71
pi_62381616
Dat is goed nieuws! Bedankt

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
pi_62383732
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:08:15 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62384288
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:47 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
Dat heb ik ook pas gedaan toen ik verhuisd en dus bij IKEA Barendrecht ben weggegaan .
pi_62400604
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

pi_62407740
Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:31 #216
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62408397
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
neem een halfhoge keukenkast 60 breed en zet je prullenbak er in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:57 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62418562
quote:
Ik heb een vraag:

Wij hebben al 6 jaar een plank die met flinke steunen tegen de muur is vastgezet waar de combimagnetron op staat. Plaat multiplex (2 cm dik) met een paar lagen Glitsa eiglans lak erop om hem goed schoon te kunnen houden en zo werkt dat prima. Goede hoogte om spulletjes in de combimagnetron te zetten en plek zat om eronder de vuilnisbak kwijt te kunnen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62432471
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:20:32 #219
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62434114
quote:
Ik heb een vraag:

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
pi_62434853
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Luni het volgende:
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
Heb je een foto?
pi_62435155
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
Die zijn eigenlijk te laag. Er moet echt zo'n keukenprullenbak onder, die zijn wat hoger dan de standaardprullenbakjes. Ik zoek eigenlijk een wat hogere tafel (hoogte van een statafel of een bar oid) met vier poten en zonder tussenbalkje ofzo, anders past het allemaal niet
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_62445660
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef amokjeeh het volgende:
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

[ afbeelding ]

Goede keus! Heb nu al bijna een jaar 2 Kramforsbanken en ik ben er iedere dag nog blij mee! Ook omdat je extra hoezen kunt kopen en er steeds meer sites (www.safemysofa.nl en www.bemz.com) hoezen maken voor Ikea banken. Die eerste site wil ook hoezen voor de Kramfors gaan maken. Dus extra veel keuze!

En hij zit en ligt echt heerlijk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:57:35 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_62445739

nieuwe kramfors overtrek
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:42:44 #224
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_62460820
Hey allen, vraagje:

kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?

Tafelblad:
Blad: hardboard, Acrylverf
Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
Bodem: hardboard

Tafelpoot met opberger:
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:12 #225
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_62466969
Ikea site kapot?
Drugs are good mkay?
pi_62467227
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef egg-bird het volgende:
Hey allen, vraagje:

kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?

Tafelblad:
Blad: hardboard, Acrylverf
Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
Bodem: hardboard

Tafelpoot met opberger:
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
VIKA AMON/VIKA ANNEFORS zijn gemaakt van board-on-frame. Als je dus aan het schuren gaat, dan heb je kans dat je door het materiaal schuurt.
Licht (LICHT!) schuren zou moeten kunnen. En zorg voor een goede verf...
pi_62467293
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef tandpasta het volgende:
Dat is goed nieuws! Bedankt

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
En op de Nederlandse site:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371

Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
pi_62471287
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb je een foto?
Dit lijkt er meer op

http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D3%26fs%3D1

[ Bericht 28% gewijzigd door Luni op 18-10-2008 11:52:53 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:27:47 #229
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62480423
Weet iemand of die goedkope plastic 'bakken' die je aan de muur op kunt hangen er nog zijn. Van die dingen waar je plastictasjes ed in kan opbergen. Ik kan ze niet op de site vinden maar ik weet ook niet zo goed waar ik moeten zoeken.

Ik heb er maar even een paintje van gemaakt om het hopelijk duidelijker te maken:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:29:33 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_62480452
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:40:08 #231
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62480601
bedankt
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:00:10 #232
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_62490291
Kut Ikea moet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan
pi_62490470
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Ikea moet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan

Huh?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:13:14 #234
125915 Dribbel_
pi_62490642
Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad is maar iedere dag veranderd die dag weer
pi_62490695
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad is maar iedere dag veranderd die dag weer
Ja dat snap ik...

Maar eerst stond het op zaterdag, toen op zondag en toen weer op zondag?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:16:40 #236
125915 Dribbel_
pi_62490720
Oh nu op maandag
pi_62491232
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En op de Nederlandse site:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371

Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
Dankjewel !!!
Via deze link zag ik dat ze in Amersfoort op voorraad waren. En dus ben ik ze daar gaan halen.

Nogmaals heel veel dank.
pi_62493779
Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit .
pi_62494105
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit .
Dat viel mij ook al eens op, ja. Er staat in de winkel dat het spul 3,59 per vierkante meter kost, dus...reken maar uit
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_62494922
Da's nog best duur zeg. Kan beter naar de gamma dus .
Maar bedankt!
pi_62506471
Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt . Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
pi_62539196
Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:24:34 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_62539338
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt . Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
In principe gaat ruilen zonder bon alleen tot een bedrag van maximaal 50 euro, je moet je dan kunnen legitimeren en krijgt een IKEA tegoedpas.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 22:03:54 #244
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62540582
Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:17:06 #245
125915 Dribbel_
pi_62541032
Zo nachtkastej in elkaar geklust m'n kamer is weer helemaal up to date
pi_62542278
Vndaag was Victoria Koblenko bij ons en als dat nog nietmgenoeg was kwam BE ook nog eens langs
pi_62542716
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet .
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...

En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
pi_62542745
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
pi_62546719
Ik ben op zoek naar dit:

Voor de verzorging van een baby.
Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
pi_62546747
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Ik dacht dat ze dan misschien in de computer kunnen kijken?
Ik vind het niet erg om een tegoedpas te krijgen. Maar dat is dus tot 50 euro? Het gaat namelijk om een bedrag van 130 euro.

Maar goed, beter 50 euro dan niets .
Hoelang is een IKEA tegoedpas eigenlijk geldig?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:10:30 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548131
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar dit:

[ afbeelding ]
Voor de verzorging van een baby.
Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
pi_62548265
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
Oeh, de kwaliteit moet inderdaad wel goed zijn.
Gewoon afwachten dus?
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:20:20 #253
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62548329
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort , tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken .

En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:25:17 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548411
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef Skaai het volgende:

[..]

Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort , tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken .

En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen .
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja . Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:28:05 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_62548472
Ik moet ook ineens aan dat blaag uit de klotecommercial met z'n autootje denken, zo van "ik heb recht op garantie en dat mag door u niet ontzegd worden" Maar of dat ook geldt voor omruilgarantie, volgens mij is dat niet wettelijk verplicht en meer service van de leverancier.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:28:37 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_62548490
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja . Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
Mits in dezelfde vestiging gekauft.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:30:17 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548517
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mits in dezelfde vestiging gekauft.
Kun je nagaan hoe moeilijk het is met een afschrift iets op te zoeken . En mensen bij de klantenservice maar: Dat kan toch wel, ik heb hier alle gegevens op staan!!

Overigens, bij het volgende topic kan ik wel uit de OP. Ik ga weg per 1 december!
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:31:18 #258
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62548540
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm en zonder bon heb je dus geen kassagegevens, scherp opgemerkt .
Bij de Gamma ging dat ammel veel makkelijker! .
pi_62558600
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_62559658
Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
pi_62559950
iemand ervaring met de banken van de lillberg serie?
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=lillberg
pi_62560978
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
In Barendrecht vanmiddag iig al wel..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:06:39 #263
125915 Dribbel_
pi_62561248
Nachtkastje bij het bed gekocht mislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
pi_62562214
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
pi_62562222
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekocht mislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
[ afbeelding ]
Vind het wel leuk opgelost zo!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:31:07 #266
3185 Adelante
To let it go now
pi_62563534
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:10:32 #267
125915 Dribbel_
pi_62571757
Die heb ik juist de deur uit gesmeten die kamer is nog eens dik 5 meter diep dus qua ruimte niks te kort
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:30:33 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_62580741

de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:54:24 #269
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62581416
Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_62583349
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
Hoogslaper is leuk voor een tijdje. Ik ben de mijna na 2 jaar behoorlijk zat en ga op 12m2 ook voor een normaal 2 persoons bed
Too much is never enough!
pi_62583699
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

en nog steeds geen ander leer....
pi_62584744
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef maedel het volgende:
Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:52:10 #273
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62584836
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Jose1985 het volgende:

[..]

Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
Ja, dat vind ik ook
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_62594356
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:42:26 #275
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62595658
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
Lijkt me wel, je betaald toch in de (ik neem aan) actieperiode? Dat het bezorgen later is is zelfs soms noodzaak i.v.m. routes e.d. volgens mij.
pi_62596208
Ja de actieperiode loopt tm zaterdag en ik betaal ze vrijdag..
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:00:15 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_62596427
quote:

Mag het licht uit?

Van zaterdag 25 op zondag 26 oktober dooft IKEA na sluitingstijd de buitenreclame en waar mogelijk de buitenverlichting. Alle IKEA woonwarenhuizen ondersteunen de Nacht van de Nacht, een initiatief van de Stichting Natuur en Milieu dat is bedoeld om de lichtvervuiling in Nederland tegen te gaan en tegelijkertijd energie te besparen. En vooral dat laatste sluit aan bij de manier waarop IKEA met energie omgaat.

Want zo ...

• Besparen winkels veel energie door alleen tijdens openingsuren alle lichten te laten branden
• Gebruiken alle IKEA gebouwen waar mogelijk spaarlampen
• Zorgen zonnepanelen en extra dakisolatie voor energie-efficiënte verwarming en koeling
• Leveren effectieve temperatuur regulatiesystemen een grote energiebesparing op omdat de airconditioning alleen nog wordt gebruikt als het echt nodig is
• Maken we waar mogelijk gebruik van energie opslag in de bodem waardoor we veel energie besparen
• Verminderen distributiecentra het energieverbruik drastisch met de installatie van bewegingssensoren. Hierdoor worden ruimtes alleen verlicht zijn als er iemand is.
pi_62597663
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Das toch alleen in Zweden?

Daar hebben ze voor de 4 best verkopende bankenseries (EKTORP, KARLSTAD, KLIPPAN en KRAMFORS) overal dezelfde bekledingen? (of in ieder geval bijna elke bekleding beschikbaar voor eerder genoemde bank).

Of zijn dit bekledingen voor Nederland ook echt?
pi_62597739
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Euhm... dan moet je het bed laten bezorgen vanuit het centraal distributiemagazijn. Er worden dan extra kosten berekend voor het verzamelen daar. Ga uit van ongeveer 49.- aan transportkosten.

De medewerker kan de leverdatum bij de transporteur aanpassen. (is volgens mij niet eens nodig...)
Met de transporteur spreek je dan af wanneer ze komen bezorgen. Wij kunnen nooit vooraf aangeven of het ook echt gaat lukken op 7 november. Ligt ook aan hun capaciteit.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:47:02 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_62598184
Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgen Moet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
pi_62598375
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Maar wel al de kerstverlichting buiten het pand vanaf half oktober aanzetten ook overdags.

Trouwens, toeslag op later bezorgen is 15 euro
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_62598597
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgen Moet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
Ow... die mogelijkheid ken ik dan weer niet en volgens mij bieden we dat in Hengelo ook niet aan...
pi_62603111
Ik ben nog steeds bezig met het samenstellen van mijn ikea keuken. (zie heel wat pagina's terug Eergister bij de ikea geweest voor mijn vragenlijst beantwoord te krijgen hehe

Maar nog een vraagje vergeten met betrekking tot de afzuiginstallatie. We hebben in de keuken een verlaagd plafond. Nu vroeg ik mij af of de afzuiginstallaties ook door het verlaagd plafond heen en vervolgens aan het werkelijke pafond kunnen worden verankert. Dus volledig vrij van de muur! Toevallig mensen die dit ook in hun keuken hebben? Of ikea medewerkers die dit weten.... tnx
pi_62604544
Ik had ook nog een keukenvraagje. Zijn er mensen die meer weten over de Nutid fdn 800 koelkast (die met laden). Het lijkt ons een heel goeie oplossing voor een kleine keuken; een hoge kast gaat ten koste van je werkruimte. Maar ik vroeg me af of het wel praktisch is in gebruik. Slijten de laden niet, kun je overal wel makkelijk bij etc.

Iemand die hier meer over weet?
pi_62605065
Hmm de klantenservice zegt dat het niet kan.. Dat is wel balen. Misschien toch maar alles bij mijn ouders laten bezorgen (we kunnen 7 november pas in ons appartement).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:50:49 #286
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62605774
Gewoon bij de transportbalie vragen.. Ik heb laatst ook een heleboel in opslag laten zetten voor 1,5 week. (eerst zelf verzameld en betaald en toen met m'n volle karren naar de transportbalie)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62605883
Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
pi_62607475
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Coam het volgende:
Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
niet in de vestiging, wel bij de transporteur; dat kost je alleen 15 eu extra bovenop de transportkosten
pi_62608155
bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:59:29 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_62609084
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
pi_62609175
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
nee wnat dat is dus de vrijdag
pi_62609201
Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig. Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:30:22 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_62609855
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Coam het volgende:
Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig. Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
Je verzamelt de zooi in het magazijn en levert het na betaling af bij de transportbalie en daar spreek je af wanneer je het wilt hebben (welke dag en dagdeel).
pi_62609912
bij ikea utrecht en amersfoort kan alleen de dag worden bepaald, en de dag voor levering krijg je een tijdsblok
pi_62613888
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
Het irritantste vind ik nog dat je in MHS pas de dag vantevoren kan zien wanneer iets binnenkomt, en de 'verwachte voorraad' in iSell, daar klopt gewoon niks van. Bijvoorbeeld van artikelen waar heel veel van wordt verkocht, staat soms voor 3 of 4 dagen dezelfde verwachte voorraad in iSell.
RuimQ's veranderen konden we hier in Heerlen sowieso 'officieel' niet zelf, maar er zijn altijd wel wachtwoorden van mensen die dat wel kunnen in omloop

Voorraadinformatie op internet is over het algemeen wel handig, alleen als van een bepaalde artikel veel wordt verkocht op een dag kan t wel eens mis gaan.
Heb je (onverwacht) alle voorraad op de afdeling 's middags al verkocht, maar er staan wel nog een paar pallets op 30 of 40 hoog in SGF, waar je overdag niet bijkomt. Internet geeft dan gewoon aan dat het op voorraad is, zorgt dus voor nogal wat kwade klanten
pi_62617092
Dat hadden wij dus laatst. Speciaal naar IKEA gereden met een geleende auto om 4 eetkamerstoelen te halen. We hadden gebelt en er waren er van de soort die wij wilden 38 op voorraad. Dat moet genoeg zijn, dachten we maar die lagen dus inderdaad ergens waar we er niet bij konden en het schap was helemaal leeg.
pi_62656985
He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.

Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:48:17 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_62657040
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Coam het volgende:
He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.

Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
pi_62657150
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
"haha, nee daar doen we niet aan mevrouw, die actie is al 2 weken bezig"
pi_62657543
Alle medewerkers het BCC verhaal al gehoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')