Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef tessie het volgende:
[..]
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
Dat denk ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
nee bij die vage nonwashed nudie jeans kan ik daar inkomen, maar we hebben ook wel eens problemen met de SKRUVSTA in wit leer gehad dat mensen na een maand al terugkwamen omdat de zitting volledig was verkleurd, toen is de kwaliteit van het leer aangepast of anders behandeld en daarna geen klachten meer gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
Ik heb mezelf wel gevonden jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef jakkop het volgende:
Staat iemand z'n verhaal nog op de site?
Niks bekend over het keukentje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
Volgens mij komt er binnenkort een versie van berkenhout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo Ikea klanten en medewerkers,
Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.![]()
In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?
Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel gevonden ja.
http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
Dat heb ik ook pas gedaan toen ik verhuisd en dus bij IKEA Barendrecht ben weggegaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:47 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
neem een halfhoge keukenkast 60 breed en zet je prullenbak er inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
Wij hebben al 6 jaar een plank die met flinke steunen tegen de muur is vastgezet waar de combimagnetron op staat. Plaat multiplex (2 cm dik) met een paar lagen Glitsa eiglans lak erop om hem goed schoon te kunnen houden en zo werkt dat prima. Goede hoogte om spulletjes in de combimagnetron te zetten en plek zat om eronder de vuilnisbak kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=allquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:
Heb je een foto?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Luni het volgende:
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
Die zijn eigenlijk te laag. Er moet echt zo'n keukenprullenbak onder, die zijn wat hoger dan de standaardprullenbakjes. Ik zoek eigenlijk een wat hogere tafel (hoogte van een statafel of een bar oid) met vier poten en zonder tussenbalkje ofzo, anders past het allemaal nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all
zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef amokjeeh het volgende:
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund![]()
[ afbeelding ]
VIKA AMON/VIKA ANNEFORS zijn gemaakt van board-on-frame. Als je dus aan het schuren gaat, dan heb je kans dat je door het materiaal schuurt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:42 schreef egg-bird het volgende:
Hey allen, vraagje:
kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?
Tafelblad:
Blad: hardboard, Acrylverf
Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
Bodem: hardboard
Tafelpoot met opberger:
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
En op de Nederlandse site:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef tandpasta het volgende:
Dat is goed nieuws! Bedankt![]()
Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
Dit lijkt er meer opquote:
Huh?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut Ikeamoet m'n nachtkastje nog hebben eerst zou die er zaterdag zijn voor de site, toen ik gister keek was het opeens verplaatst naar zondag
dus dan morgen maar gaan, kijk ik net, is het opeens naar zondag gedaan
Ja dat snap ik...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan op de site kijken bij een product, dan selecteer je de winkel en dan staat er wanneer die weer op voorraad ismaar iedere dag veranderd die dag weer
![]()
Dankjewel !!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En op de Nederlandse site:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134371
Als je voorraadinformatie vraagt en het artikel is niet aanwezig; vul dan je mobiele telefoonnummer of e-mailadres in, je krijgt dan via sms of email een bevestiging wanneer het artikel binnen is.
Dat viel mij ook al eens op, ja. Er staat in de winkel dat het spul 3,59 per vierkante meter kost, dus...reken maar uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, vraagje. Weet iemand hoeveel meter er in die pakken NIVA zitten? Dat zijn van die groene ondervloerplaten voor onder het laminaat. Er staat op de site dat een pak 25, nogwat kost, maar niet hoeveel vierkante meter erin zit.
In principe gaat ruilen zonder bon alleen tot een bedrag van maximaal 50 euro, je moet je dan kunnen legitimeren en krijgt een IKEA tegoedpas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Nad-ja het volgende:
Ik heb 1,5 week geleden een aantal spullen gekocht bij IKEA, maar ik wil graag gordijnen en een MALM kastje terug brengen (zitten beide nog in de verpakking). Ik ben alleen de bon kwijt. Heeft het zin om mijn bankafschrift uit te printen en naar de IKEA te gaan? Of heb ik gewoon pech?
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zullen ze het ook terugnemen als je een bankafschrift toont van de dag dat het bedrag is afgeschreven? Wie weet.
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het wel très bien dat voortaan de verwachte voorraad gewoon in aantallen op de site staat, en dat ook de vaknummers in het zelfbedieningsmagazijn erbij staan vermeld! Kan je thuis gewoon al nakijken naar welk vak je moet in plaats van eerst zelf na te gaan vragen/opzoeken in de winkel
Ik dacht dat ze dan misschien in de computer kunnen kijken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...
En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Voor de verzorging van een baby.
Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
Oeh, de kwaliteit moet inderdaad wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoortquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...
En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort, tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken
.
En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen.
Mits in dezelfde vestiging gekauft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
Kun je nagaan hoe moeilijk het is met een afschrift iets op te zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits in dezelfde vestiging gekauft.
Hmm en zonder bon heb je dus geen kassagegevens, scherp opgemerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
In Barendrecht vanmiddag iig al wel..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
Vind het wel leuk opgelost zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimtequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoogslaper is leuk voor een tijdje. Ik ben de mijna na 2 jaar behoorlijk zat en ga op 12m2 ook voor een normaal 2 persoons bedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
en nog steeds geen ander leer....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef maedel het volgende:
Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo![]()
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
Lijkt me wel, je betaald toch in de (ik neem aan) actieperiode? Dat het bezorgen later is is zelfs soms noodzaak i.v.m. routes e.d. volgens mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
quote:
Mag het licht uit?
Van zaterdag 25 op zondag 26 oktober dooft IKEA na sluitingstijd de buitenreclame en waar mogelijk de buitenverlichting. Alle IKEA woonwarenhuizen ondersteunen de Nacht van de Nacht, een initiatief van de Stichting Natuur en Milieu dat is bedoeld om de lichtvervuiling in Nederland tegen te gaan en tegelijkertijd energie te besparen. En vooral dat laatste sluit aan bij de manier waarop IKEA met energie omgaat.
Want zo ...
• Besparen winkels veel energie door alleen tijdens openingsuren alle lichten te laten branden
• Gebruiken alle IKEA gebouwen waar mogelijk spaarlampen
• Zorgen zonnepanelen en extra dakisolatie voor energie-efficiënte verwarming en koeling
• Leveren effectieve temperatuur regulatiesystemen een grote energiebesparing op omdat de airconditioning alleen nog wordt gebruikt als het echt nodig is
• Maken we waar mogelijk gebruik van energie opslag in de bodem waardoor we veel energie besparen
• Verminderen distributiecentra het energieverbruik drastisch met de installatie van bewegingssensoren. Hierdoor worden ruimtes alleen verlicht zijn als er iemand is.
Das toch alleen in Zweden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
Euhm... dan moet je het bed laten bezorgen vanuit het centraal distributiemagazijn. Er worden dan extra kosten berekend voor het verzamelen daar. Ga uit van ongeveer 49.- aan transportkosten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
Maar wel al de kerstverlichting buiten het pand vanaf half oktober aanzetten ook overdags.quote:
Ow... die mogelijkheid ken ik dan weer niet en volgens mij bieden we dat in Hengelo ook niet aan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch ook het bed zelf verzamelen en afgeven aan TSN en daar afspreken dat jet het 7 november wilt laten bezorgenMoet je hooguit 5 euro toeslag betalen, omdat het een weekje moet worden opgeslagen.
niet in de vestiging, wel bij de transporteur; dat kost je alleen 15 eu extra bovenop de transportkostenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:55 schreef Coam het volgende:
Die mevrouw zei dat ze geen opslagruimte hebben?
Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bij onze transporteur (Utrecht & Amersfoort) is opslag niet mogelijk! Wordt het afgegeven bij de transportbalie moet het binnen 2 weken geleverd worden, dat geeft het systeem ook automatisch aan dus als je vandaag komt kun je niet over 2 weken vrijdag laten bezorgen, dan is die donderdag de laatste optie.
nee wnat dat is dus de vrijdagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dan moet 7 november makkelijk haalbaar zijn
Je verzamelt de zooi in het magazijn en levert het na betaling af bij de transportbalie en daar spreek je af wanneer je het wilt hebben (welke dag en dagdeel).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:03 schreef Coam het volgende:
Ik kan het wel bij mijn ouders laten bezorgen gelukkig.Als we morgen bestellen, wanneer heb je het dan ongeveer in huis? En hoe weet je wanneer ze precies bezorgen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
Het irritantste vind ik nog dat je in MHS pas de dag vantevoren kan zien wanneer iets binnenkomt, en de 'verwachte voorraad' in iSell, daar klopt gewoon niks van. Bijvoorbeeld van artikelen waar heel veel van wordt verkocht, staat soms voor 3 of 4 dagen dezelfde verwachte voorraad in iSell.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.
Een voorbereiding op een Slow Sellers DC.
Het irritante is dat je in iSell veel minder accurate voorraadinformatie krijgt die af en toe onwijs lastig te lezen is. Ook kunnen we nu op de afdeling zelf geen RuimQ's meer aanpassen dus gaat alles weer lekker log en langzaam...
Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Coam het volgende:
He dat is jammer, ze hadden het bed niet en het bureau niet. Voor niks gereden. (nouja, voor niks, toch nog voor 300 euro spullen gehaald haha). Maar niet waar we voor kwamen.
Nog even op andere sites gekeken maar dat bureau is toch echt het allermooiste met onze nieuwe imac.
Vika fagerlid/Vika Gruvan. En op de website staat nog steeds dat er gewoon zijn, maar bij ikea wisten ze zelfs niet wanneer ze weer zouden komen.. Raar.
"haha, nee daar doen we niet aan mevrouw, die actie is al 2 weken bezig"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kon je geen prijsgarantie formulier krijgen, zodat je het bed alsnog met 15% korting kunt kopen als het weer op voorraad is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |