abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:35:57 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_62128210
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62135148
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
Nee dat kan kloppen.
Iedere winkel bepaalt deels zelf wanneer ze starten met de verkoop van kerstspullen. Als het goed is vermelden ze dit bij op hun eigen pagina bij IKEA.nl
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62135277
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:33:28 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_62135766
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
nou, dat moet haast wel! ons oude bed is zooo lelijk.
maar het gaat me wel lukken, let maar op. als alles goed gaat gaan we in december verhuizen, dat vind ik een mooi moment om het oude bed te lozen en een MALM terug te kopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62136599
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
pi_62136952
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
Dat kan volgens mij niet (meer)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62137381
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
pi_62151937
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
pi_62153212
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef -marientje- het volgende:
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
Ja dat kan wel. Dan moet je een 90cm hoge koelkast nemen. Deze optie staat alleen niet in de homeplanner.
Wanneer je een hogere koelkast neemt krijg je onveilige situaties.
pi_62153714
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:43:15 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_62154850
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:53:35 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62155079
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
Ik en hebben het bed in december afgelopen jaar gekocht, en zijn er juist heel erg tevreden over. Wat wel valt aan te raden (maar wat ook logisch is i.v.m. werking) is om elk half jaar de schroeven nogmaals aan te draaien. Die middenbalk is breed zat, maar als je een lattenbodem zonder zijkant hebt (zoiets dus) moet je wel (bijgeleverde) schroefjes monteren op de zijstrips en middenbalk. Anders verschuift 'ie en valt 'ie er tussen ja.

Wij hebben overigens de 180x220 en gezien de grootte dus grote kans op instabiliteit!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:50:19 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62158615
Wij hebben gewoon een combinatie met bodem, matras en dekmatras in z'n geheel op poten in een ombouw gezet Weet je zeker dat je er niet doorheen kunt zakken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:59:32 #164
3185 Adelante
To let it go now
pi_62175579
quote:
15% korting op alle tweepersoons bedframes!
Is je bed aan vervanging toe? Of heb je zin in iets nieuws in je slaapkamer?

Kom dan naar IKEA, want van maandag 6 t/m zaterdag 25 oktober krijg je 15% korting op alle tweepersoons bedframes!

We hebben meer dan 20 verschillende bedframes, dus er is keus genoeg.
dus...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62177899
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...

[img][/img]

[ Bericht 10% gewijzigd door knack op 06-10-2008 17:18:25 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:24:50 #166
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62178202
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 19:30:56 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_62181606
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

dus...
ooh, verleidelijk... !
pi_62182787
Ik vind die nieuwe badkamermeubelen mooi!
pi_62183697
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:48:10 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_62186570
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62188947
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef knack het volgende:
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
pi_62189571

Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
pi_62190592
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
Oeh die is leuk inderdaad!
pi_62190800
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oeh die is leuk inderdaad!

en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
pi_62191850
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
Oh das zo'n PREMIAR ding... das normaal 139.-!
En nu voor 31 nog wat... damn dat doe je helemaal goed

Maar zo was ik ook al een tijdje aan het verzamelen uit de koopjeshoek. Onwijs handig!
pi_62191932
ja premiar is het met en foto van William Manning, via google kom je m nog op NLse site tegen was ie 109 euro en nu 33 scheelt toch 76 euro
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 05:51:05 #177
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62192879
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
*noteert "géén kvist"
Thanks
pi_62193535
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
pi_62194204
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
pi_62195313
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
pi_62196565
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:

[..]

Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
pi_62197443
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...
pi_62217246
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
pi_62218091
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
pi_62218572
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
Ja die ja..
Of heb ik zo scheel gekeken naar dat foldertje dat 't best meevalt met die aanbiedingen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:52:33 #186
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62260475
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
pi_62262302
ik heb een klein vraagje aan de medewerkers van ikea

komt de herman stoel ook nog in het lime/appelgroen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:03:32 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62272027
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:24:32 #189
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62272846
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
Thanks. Maarrr volgens de site/PAX planner is redelijk veel voor PAX ook niet in zwartbruin te krijgen en staat 't wel in de winkel, zodoede dus met kleine hoop op zoek naar inderdaad een gecombineerde hoogte in 't zwartbruin.
pi_62273217
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
pi_62276325
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
pi_62278437
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
Oh, heet dat een bedekkingspaneel. Ik dacht dat je die dingen alleen tegen je kastjes monteerde, om de kleur passend te krijgen met de rest van je keuken. Even voor de zekerheid (lullig als ze de keuken aan het monteren zijn en we plankgas in de auto naar IKEA moeten voor een onderdeel wat we niet hebben)... Hier een tekening van mijn keuken, ik heb het dan over dat stuk uiterst links, tussen de muur en de hoge kast. Zo'n stukje komt trouwens ook uiterst rechts te staan hoor.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:25:06 #193
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62278662

[ Bericht 100% gewijzigd door maedel op 10-10-2008 08:25:32 (ik zei iets stoms ) ]
pi_62280157
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
pi_62280219
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:09 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62288007
Ik las hier over de Lekman bakken, ik vond ze ook echt niet te doen! Ik ben toch een redelijk ervaren ikea-bouwer, maar die bakken zijn niet goed gelukt.

Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62296337
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...
pi_62296451
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 07:49:22 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62342824
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu )
pi_62343224
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu )
das toch tot 12jr?
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:51:30 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_62343244
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:35 schreef tessie het volgende:

[..]

Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
pi_62343411
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar ik neem aan dat het leer voldoende sterk moet zijn om niet te verkleuren door jeans of andere stoffen en als dat wel gebeurt dat het dan onder de garantiebepalingen valt.
Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:55:09 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_62345769
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat denk ik niet

bij veel spijkerbroeken wordt voor verkleuring gewaarschuwd en dat kan door de verving van de broek gebeuren. Daar gaat IKEA geen garantie op vergoeden denk ik omdat daar niet iets tegen te ontwikkelen is...
nee bij die vage nonwashed nudie jeans kan ik daar inkomen, maar we hebben ook wel eens problemen met de SKRUVSTA in wit leer gehad dat mensen na een maand al terugkwamen omdat de zitting volledig was verkleurd, toen is de kwaliteit van het leer aangepast of anders behandeld en daarna geen klachten meer gehad.
pi_62346499
Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:43:29 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62346845
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef jakkop het volgende:
Staat iemand z'n verhaal nog op de site ?
Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:54:36 #206
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62362960
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
Niks bekend over het keukentje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62368426
Thanx voor de reacties.
Vroegah (wel zo'n 13 jaar geleden) hadden wij thuis ook een witte leren bank, en als je dan een redelijk nieuwe spijkerbroek aanhad, moest je dus echt op een handdoek gaan zitten, anders verkleurde die bank echt... Na een tijdje zaten er ook allemaal blauwe vlekken op....
Maar voor zover ik begrijp zal dat nu niet meer zo erg zijn, bij normale jeans...
pi_62379100
Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
pi_62379410
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef tandpasta het volgende:
Hallo Ikea klanten en medewerkers,

Ik ben op zoek naar 2 Vika Artur schragen. Hier is een link naar de US site waar hij nog wel op staat want op de NL site helaas niet meer.

In de vestiging waar ik zaterdag was staat hij nog wel op het bord aan de muur met mogelijke combinaties en in de koophulp. Volgens de medewerker die ik sprak is hij er al een tijdje niet meer en komt er waarschijnlijk een vervanger voor. Heeft iemand misschien een idee op welke termijn?

Vooral het in hoogte verstelbaar zijn is waar ik naar op zoek ben.
Volgens mij komt er binnenkort een versie van berkenhout.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:56 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_62380101

staat al op de zweedse site, artikelnummer 401.343.71
pi_62381616
Dat is goed nieuws! Bedankt

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland leverbaar is.
pi_62383732
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb mezelf wel gevonden ja .

http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08421&f=ikeaverhaal869.jpg
Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:08:15 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62384288
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:47 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ik wis niet eens dat je daar een piercing had?
Dat heb ik ook pas gedaan toen ik verhuisd en dus bij IKEA Barendrecht ben weggegaan .
pi_62400604
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

pi_62407740
Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:31 #216
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62408397
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een vraag:

In mijn keukentje heb ik vrij weinig ruimte. Nu heb ik wél een oven nodig, dus binnenkort komt er zo'n combimagnetron. Alleen heb ik daar nu geen plaats voor... Daarom dacht ik aan een creatieve oplossing: ik ben nu op zoek naar een smal tafeltje waar ik de combi op kan zetten, maar waar mijn keukenprullenbak (die er nu al staat) nog onder kan staan. Het moet dus een wat hoger model zijn en het liefst zo smal mogelijk (maatje: combimagnetron :p). Heeft Ikea zoiets? Heb al een beetje op de site zitten neuzen, maar kan nog niet echt iets naar wens vinden...
neem een halfhoge keukenkast 60 breed en zet je prullenbak er in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:57 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62418562
quote:
Ik heb een vraag:

Wij hebben al 6 jaar een plank die met flinke steunen tegen de muur is vastgezet waar de combimagnetron op staat. Plaat multiplex (2 cm dik) met een paar lagen Glitsa eiglans lak erop om hem goed schoon te kunnen houden en zo werkt dat prima. Goede hoogte om spulletjes in de combimagnetron te zetten en plek zat om eronder de vuilnisbak kwijt te kunnen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62432471
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:20:32 #219
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62434114
quote:
Ik heb een vraag:

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
pi_62434853
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Luni het volgende:
Iemand nog intresse in een Magiker TV meubel en wandmeubel?
Heb je een foto?
pi_62435155
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Bijtafel&category=all

zelf heb ik onlangs een vergelijkbaar tafelje gehaald bij leenbakker voor 3 tientjes.
Die zijn eigenlijk te laag. Er moet echt zo'n keukenprullenbak onder, die zijn wat hoger dan de standaardprullenbakjes. Ik zoek eigenlijk een wat hogere tafel (hoogte van een statafel of een bar oid) met vier poten en zonder tussenbalkje ofzo, anders past het allemaal niet
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_62445660
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef amokjeeh het volgende:
Gister een Kramfors bank besteld, levering eerste week van december als het huis een beetje afgeklust is. Levertijd is niet zo lang meer trouwens, 22 oktober had ook al gekund

[ afbeelding ]

Goede keus! Heb nu al bijna een jaar 2 Kramforsbanken en ik ben er iedere dag nog blij mee! Ook omdat je extra hoezen kunt kopen en er steeds meer sites (www.safemysofa.nl en www.bemz.com) hoezen maken voor Ikea banken. Die eerste site wil ook hoezen voor de Kramfors gaan maken. Dus extra veel keuze!

En hij zit en ligt echt heerlijk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:57:35 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_62445739

nieuwe kramfors overtrek
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:42:44 #224
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_62460820
Hey allen, vraagje:

kun je bijv de VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS schuren en lakken met een andere kleur of wordt dit mbt het materiaal afgeraden?

Tafelblad:
Blad: hardboard, Acrylverf
Frame: spaanplaat, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
Bodem: hardboard

Tafelpoot met opberger:
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)
Vulmateriaal: papier
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:12 #225
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_62466969
Ikea site kapot?
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')