abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61930623
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij screenshots gaan maken van het intranet.
De screenshots die je via google.nl vind zijn redelijk algemeen of niet exact ingevuld. Dat is niet zonder reden. Het heet ook niet voor niets INTRAnet.

Vraag het bij IKEA Nederland inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:58:23 #102
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61930887
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
En waarom zou dat zijn?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61953306
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
[..]

Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
Bedankt!

Ik ben gisteren weer bij de IKEA geweest en naar aanleiding daarvan is er weer een nieuwe vraag gerezen: Ik heb 2 van die snoezige KNUBBIG lampjes gekocht (de kleinste) met 2 gloeilampen van 25W E14 (op de verpakking staat dat deze erin passen), maar krijg ze er niet in.. Moet ik toch de 15W E12 (kleinere maat) erin draaien? Ik wilde graag de 25W omdat ik ze als leeslamjes wil gebruiken naast het bed.
pi_61953728
Je moet de koelkastverlichting hebben. Dat is wel gewoon E14, zijn er in 15W en 25W, maar zijn een stuk kleiner. Niet de fitting dus, maar "het glas".

EDIT: Deze dus:
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61956420
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.

pi_61960906

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
pi_61960957
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef emokid het volgende:
[ link | afbeelding ]

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
Het is niet de kwaliteit van POANG... Maar volgens mij niks mis mee
(daar zit men vader al 10 jaar in en nog steeds even sterk)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61960988
POANG? En zit je vader op dit model?
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:59:01 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_61961049
Je hebt de officiele POANG, die stoel staat als een huis en je hebt een goedkope rommelvariant, die zit wat minder stabiel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61961324
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
pi_61961693
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
BOLIDEN zit op de prijs van POANG omdat er een voetenbank bij zit.
De kwaliteit van PELLO is echt 3x niks. POANG is super. En BOLIDEN zal er tussenin zitten
pi_61962102
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
  zondag 28 september 2008 @ 00:17:39 #113
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_61962296
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_61962437
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
Ik weet dat op BEMZ.com nog hoezen bestelbaar zijn in ladingen verschillende stoffen!
Probeer het daar anders eens. (schrik niet van de prijzen.) en anders Marktplaats.nl
pi_61962450
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Corkscrew het volgende:
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
De kwaliteit van het materiaal is niet vergelijkbaar. ALMA is heel anders dan KORNDAL.
Als het goed is staan op internet alle kussens die verkrijgbaar zijn voor POANG. Andere stoelen hebben geen kussens die los verkocht worden (bij BOLIDEN en PELLO worden standaars kussens meegeleverd. Die zijn dan ook niet los verkrijgbaar)
pi_61966953
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Op www.savemysofa.com verkopen ze ook hoezen voor Ikea banken. Maar de Karlanda staat er (nog) niet bij. Net zoals bijvoorbeeld de Kramfors. Hopelijk komt dat nog want je kan daar stofstaaltjes aanvragen en die zien er goed uit!

Zou de site sowieso even in je favorieten zetten want wie weet gaan ze hun assortiment nog uitbreiden?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61971039
Iemand (IKEA mensen?) nog een idee of ik ergens de Hemnes ladekast (zie foto) nog kan kopen in de kleur antiek beits?

De rest hebben we al, bed en nachtkastjes, alleen vanwege al het verbouwen is het erbij ingeschoten om de laatste kast te halen..... en nu is het blijkbaar te laat......

eventueel gebruikt is ook nog een optie, maar ik vind m nergens helaas.
pi_61971951
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.

[ afbeelding ]
Echt? Dat zijn nu juist één van de weinige dingen van de Ikea die ik zelf zonder al te veel moeite in elkaar kon zetten...
  zondag 28 september 2008 @ 17:49:44 #119
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_61975117
Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
pi_61976544
In een kastje? Zo'n vaatwasser heeft geen kastje, die staat onder het blad en je plakt een paneel in de juiste kleur tegen de deur. Dus in een kastje zal ie niet passen nee, geen van allen trouwens. Je zet ze tussen twee andere kastjes als het ware.
pi_61976559
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef mol_air het volgende:
Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
Een vaatwasser bouw je niet in een kastje. De vaatwasser wordt in plaats van een kastje geplaatst. Dus je moet in je bestaande keuken een kastje weg halen en dan schuif je de vaatwasser op die plek.

Op zich is het een redelijk basis vaatwasser. Hij doet wat hij moet doen, maar verwacht er niet te veel van.

Heb je al op internet gekeken?
pi_61981903
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
pi_61982781
Binnenkort ga ik kijken voor een kast uit de PAX-serie. Soort van tvp dus
pi_61983187
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
pi_61983726
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Cyan het volgende:
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;

OF een spoelbak op poten;
pi_61984049
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;
[ link | afbeelding ]

OF een spoelbak op poten;
[ link | afbeelding ]
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
pi_61984124
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
pi_61984212
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
Bedankt!
pi_61984721
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.
Maar het UDDEN kastje moet ook op pootjes gezet worden.

Bedoel je trouwens de UDDEN als onderkast of als bovenkast?
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 23:17:00 #130
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62012211
De afgelopen 1,5 jaar heb ik elke keer bij dit vloerkleed staan kijken en vond (ondanks dat 200 ook een mooie prijs is) 200 euro te veel . Nu was ie verdorie in de OP=OP actie en heb ik 'm voor 50 meegenomen .
Volgens de vloerenmeneer had ik de laatste te pakken dus ik was in mijn nopjes

12 glazen (365+serie)

Nog eens 12 glazen

En drie OOOPlllllllllllllllllllllllllllllfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd ihb;l.o0ppppppppppp (Jip liep over mijn toetsenbord) schaaltjes (ze waren nu maar 70ct p/st)

Oh en nog een mat, zo'n zwart/groen gestreepte mat (50 ct ), 2 plakken afbreekbare zeep (50ct, IKEA FAMILY ) (mocht ik gasten krijgen )
Ik ben weer blij, en vooral met dat kleed Als ie niet in de zithoek past tief ik hem wel onder mijn eethoek
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_62070408
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
pi_62071561
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?
Op zich is het beter om aan beide kanten ongeveer 5cm te hebben, maar als dat niet gaat, dan houdt het op. Zet je de keuken precies passend tussen twee wanden? En wordt het een rechte keuken of komt er een hoek element in?
pi_62072058
We moeten nog een definitieve keuze maken. De keuken komt inderdaad passend tussen twee wanden. In 1 ontwerp zit er een hoekelement in strak tegen de muur, in het andere ontwerp is het een rechte opstelling.
pi_62073455
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
pi_62084319
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:29:34 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_62084824
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:48:12 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_62103408
nieuwe badkamerseries:

GODMORGEN

LILLANGEN
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:54:39 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_62103554
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:55:13 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103568
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
nieuwe badkamerseries:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODMORGEN

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
LILLANGEN
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:56:48 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103599
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijk .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:57:48 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103622
En de nieuwe EXPEDIT mag ook wel op de site . 4 vaks in het vierkant!
pi_62110104
Die badkamermeubelen vind ik leuk!
pi_62110199
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Moeten ze het ook maar los verkopen
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:04:21 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62110508
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Moeten ze het ook maar los verkopen
Vertel mij wat .

Dat soort toevoegingen aan producten en het niet los verkopen.. ik snap nog steeds niet waarom ze dat zo besluiten in Zweden. De kleinste wasbak kost al ¤79,-!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:09:31 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62110614
De kerstspullen staan op de site en alles heet Kallt.

Die zijn wel schattig voor in de boom.

En zwarte kerstversiering is ook mooi!
pi_62122910
potvveerr..

Denk je..NOU ik ga eens even wat veranderen in mijn huis en koop een nieuwe kast. Kiest iets uit wat je leuk vind:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70146688

kijkt of ie op voorraad is en woehoe..op voorraad in Amsterdam en Haarlem...3 uur later rij je naar haarlem..uitverkocht..daarna snel naar amsterdam want er staat er nog eentje..uitverkocht toen k een half uur later daar aankwam...

Blijkbaar is het een nieuw artikel die ERG gewild is..iemand/medewerkers tips wanneer de kast weer te leveren is? En hoe voorkom ik dat ik weer te laat ben? (hoeveel worden er bv tegelijk aan elke vestiging geleverd)
pi_62124124
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62124221
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
pi_62126328
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
maarumm..iemand meer info over dit kastju?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:08:31 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62126766
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:35:57 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_62128210
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62135148
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
Nee dat kan kloppen.
Iedere winkel bepaalt deels zelf wanneer ze starten met de verkoop van kerstspullen. Als het goed is vermelden ze dit bij op hun eigen pagina bij IKEA.nl
pi_62135277
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:

nu alleen vriendlief nog even overtuigen
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  Moderator zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:33:28 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_62135766
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
nou, dat moet haast wel! ons oude bed is zooo lelijk.
maar het gaat me wel lukken, let maar op. als alles goed gaat gaan we in december verhuizen, dat vind ik een mooi moment om het oude bed te lozen en een MALM terug te kopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62136599
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
pi_62136952
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
Dat kan volgens mij niet (meer)
pi_62137381
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
pi_62151937
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
pi_62153212
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef -marientje- het volgende:
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
Ja dat kan wel. Dan moet je een 90cm hoge koelkast nemen. Deze optie staat alleen niet in de homeplanner.
Wanneer je een hogere koelkast neemt krijg je onveilige situaties.
pi_62153714
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:43:15 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_62154850
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten , de bodems er weleens uitvielen.
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:53:35 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62155079
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
Ik en hebben het bed in december afgelopen jaar gekocht, en zijn er juist heel erg tevreden over. Wat wel valt aan te raden (maar wat ook logisch is i.v.m. werking) is om elk half jaar de schroeven nogmaals aan te draaien. Die middenbalk is breed zat, maar als je een lattenbodem zonder zijkant hebt (zoiets dus) moet je wel (bijgeleverde) schroefjes monteren op de zijstrips en middenbalk. Anders verschuift 'ie en valt 'ie er tussen ja.

Wij hebben overigens de 180x220 en gezien de grootte dus grote kans op instabiliteit!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:50:19 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62158615
Wij hebben gewoon een combinatie met bodem, matras en dekmatras in z'n geheel op poten in een ombouw gezet Weet je zeker dat je er niet doorheen kunt zakken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:59:32 #164
3185 Adelante
To let it go now
pi_62175579
quote:
15% korting op alle tweepersoons bedframes!
Is je bed aan vervanging toe? Of heb je zin in iets nieuws in je slaapkamer?

Kom dan naar IKEA, want van maandag 6 t/m zaterdag 25 oktober krijg je 15% korting op alle tweepersoons bedframes!

We hebben meer dan 20 verschillende bedframes, dus er is keus genoeg.
dus...
pi_62177899
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...

[img][/img]

[ Bericht 10% gewijzigd door knack op 06-10-2008 17:18:25 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:24:50 #166
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62178202
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 19:30:56 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_62181606
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

dus...
ooh, verleidelijk... !
pi_62182787
Ik vind die nieuwe badkamermeubelen mooi!
pi_62183697
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:48:10 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_62186570
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
pi_62188947
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef knack het volgende:
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.

De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt

trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
pi_62189571

Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
pi_62190592
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting ) voor mn nieuwe huisje
Oeh die is leuk inderdaad!
pi_62190800
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oeh die is leuk inderdaad!

en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
pi_62191850
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij mee oplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
Oh das zo'n PREMIAR ding... das normaal 139.-!
En nu voor 31 nog wat... damn dat doe je helemaal goed

Maar zo was ik ook al een tijdje aan het verzamelen uit de koopjeshoek. Onwijs handig!
pi_62191932
ja premiar is het met en foto van William Manning, via google kom je m nog op NLse site tegen was ie 109 euro en nu 33 scheelt toch 76 euro
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 05:51:05 #177
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62192879
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
*noteert "géén kvist"
Thanks
pi_62193535
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.

Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.

Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
pi_62194204
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.

De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.

Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
pi_62195313
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.

10-15 cm. is genoeg speling.

Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
pi_62196565
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:

[..]

Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren. Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx

Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
pi_62197443
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ze kosten 99.- per m2.

Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.

Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...
pi_62217246
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
pi_62218091
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
pi_62218572
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda

of hebben ze er nog meer?
Ja die ja..
Of heb ik zo scheel gekeken naar dat foldertje dat 't best meevalt met die aanbiedingen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:52:33 #186
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62260475
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
pi_62262302
ik heb een klein vraagje aan de medewerkers van ikea

komt de herman stoel ook nog in het lime/appelgroen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:03:32 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62272027
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:24:32 #189
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62272846
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
Thanks. Maarrr volgens de site/PAX planner is redelijk veel voor PAX ook niet in zwartbruin te krijgen en staat 't wel in de winkel, zodoede dus met kleine hoop op zoek naar inderdaad een gecombineerde hoogte in 't zwartbruin.
pi_62273217
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
pi_62276325
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
pi_62278437
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
Oh, heet dat een bedekkingspaneel. Ik dacht dat je die dingen alleen tegen je kastjes monteerde, om de kleur passend te krijgen met de rest van je keuken. Even voor de zekerheid (lullig als ze de keuken aan het monteren zijn en we plankgas in de auto naar IKEA moeten voor een onderdeel wat we niet hebben)... Hier een tekening van mijn keuken, ik heb het dan over dat stuk uiterst links, tussen de muur en de hoge kast. Zo'n stukje komt trouwens ook uiterst rechts te staan hoor.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:25:06 #193
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62278662

[ Bericht 100% gewijzigd door maedel op 10-10-2008 08:25:32 (ik zei iets stoms ) ]
pi_62280157
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
pi_62280219
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:09 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62288007
Ik las hier over de Lekman bakken, ik vond ze ook echt niet te doen! Ik ben toch een redelijk ervaren ikea-bouwer, maar die bakken zijn niet goed gelukt.

Vraagje, ik hoorde pas in Eindhoven van een medewerker dat er een kinderkeukentje zou komen binnen enkele weken. Is daar al iets meer van bekend? Er staat daar in Kinderland zo'n leuk showmodel, maar dat is gepimpt, ik zou graag een kant-en-klare kopen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62296337
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...
pi_62296451
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 07:49:22 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62342824
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".

En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu )
pi_62343224
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu )
das toch tot 12jr?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')