Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij screenshots gaan maken van het intranet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.
Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
En waarom zou dat zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
Bedankt!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
[..]
Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.
p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
Het is niet de kwaliteit van POANG... Maar volgens mij niks mis meequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef emokid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
BOLIDEN zit op de prijs van POANG omdat er een voetenbank bij zit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156
Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
Ik weet dat op BEMZ.com nog hoezen bestelbaar zijn in ladingen verschillende stoffen!quote:Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
De kwaliteit van het materiaal is niet vergelijkbaar. ALMA is heel anders dan KORNDAL.quote:Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Corkscrew het volgende:
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
Op www.savemysofa.com verkopen ze ook hoezen voor Ikea banken. Maar de Karlanda staat er (nog) niet bij. Net zoals bijvoorbeeld de Kramfors. Hopelijk komt dat nog want je kan daar stofstaaltjes aanvragen en die zien er goed uit!quote:Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
Echt? Dat zijn nu juist één van de weinige dingen van de Ikea die ik zelf zonder al te veel moeite in elkaar kon zetten...quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.
[ afbeelding ]
Een vaatwasser bouw je niet in een kastje. De vaatwasser wordt in plaats van een kastje geplaatst. Dus je moet in je bestaande keuken een kastje weg halen en dan schuif je de vaatwasser op die plek.quote:Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef mol_air het volgende:
Vraagje aan de experts....
Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?
Alvast bedankt!
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Cyan het volgende:
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.
Je koopt OF een werktafel;
[ link | afbeelding ]
OF een spoelbak op poten;
[ link | afbeelding ]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
Bedankt!quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.
De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
nieuwe badkamerseries:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODMORGEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
LILLANGEN
Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze het ook maar los verkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".
Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Vertel mij watquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Moeten ze het ook maar los verkopen
maarumm..iemand meer info over dit kastju?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.
Gaan deze topics wel een stuk langzamer
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
Nee dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd
daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed![]()
nu alleen vriendlief nog even overtuigen
nou, dat moet haast wel! ons oude bed is zooo lelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Gewoon kopen, in elkaar zetten en het oude bed afvoeren. Waarschijnlijk merkt 'ie het niet eens.
Dat kan volgens mij niet (meer)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar ik moet klikken om een boodschappenlijstje te maken op de site? Het schijnt te kunnen maar ik kan het echt niet vinden!
Ja dat kan wel. Dan moet je een 90cm hoge koelkast nemen. Deze optie staat alleen niet in de homeplanner.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef -marientje- het volgende:
heey hallo,
ik kom hier net kijken en vind het wel errug handig!
Maar goed, we willen een nieuwe keuken en zijn crea bezig met de keukenplanner van ikea. Nu kom ik met één kast niet uit..... Heeft Ikea een kast waarin zowel een oven als een koelkast (onder de oven) kan?
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mijn oog laten vallen op het MALM bed![]()
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gehad, maar ik vond hem vrij gammel. De constructie is gewoon niet zo stevig!
Ook is de middensteun waar de bedbodems opliggen, erg smal waardoor, bij bepaalde krachten, de bodems er weleens uitvielen.
Ik enquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh echt...? dan ga ik m eerst maar eens testen in de winkel.
wel jammer als t zo is, want ik vind t ontwerp heel mooi...
dus...quote:15% korting op alle tweepersoons bedframes!
Is je bed aan vervanging toe? Of heb je zin in iets nieuws in je slaapkamer?
Kom dan naar IKEA, want van maandag 6 t/m zaterdag 25 oktober krijg je 15% korting op alle tweepersoons bedframes!
We hebben meer dan 20 verschillende bedframes, dus er is keus genoeg.
ooh, verleidelijk... !quote:
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvistquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand Hemse kliklaminaat wel eens zelf gelegd?
En, hoe zijn de ervaringen dan?
Ik wil dit misschien voor tijdelijk gaan leggen (zelf) omdat het volgens mij nog goedkoper is dan kwantum-vloerbedekking. Maar als het echt vloeken is met leggen dan liever niet natuurlijk
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef knack het volgende:
Ik heb zojuist mijn keuken ontworpen via de ikea keuken tool. Zie onderstaande foto.
De zijkant van de linker kast (voor de koel en vries combinatie) is wit. Is het mogelijk ook deze zijkant in het rood te verkijgen. Ik dacht mogelijk kunnen we ter grote van de kast een passtuk krijgen.. maar helaas. Nog andere mogelijken naar jullie weten? Bedankt
trouwens ik wilde graag een 'egale rvs achterwand plaat' ipv van tegels. Iemand een idee hoe dit heet en of je dit ook bij ikea kan verkijgen? dank...
Oeh die is leuk inderdaad!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nog 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting) voor mn nieuwe huisje
quote:
Oh das zo'n PREMIAR ding... das normaal 139.-!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en de prijs helemaal
en het meest geniale is dat die puur in de KH stond omdat hij uit het assortiment is, de doos is helemaal dicht en de banden zitten er nog strak om heen, ben er echt blij meeoplevering is pas week 52 maar ala sik m nu niet gekocht had
*noteert "géén kvist"quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.
Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.
Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.
De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.
Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.
10-15 cm. is genoeg speling.
Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
ze kosten 99.- per m2.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:
[..]
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx
![]()
Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ze kosten 99.- per m2.
Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.
Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=bredaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
Ja die ja..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda
of hebben ze er nog meer?
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
Thanks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Oh, heet dat een bedekkingspaneel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".
En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
das toch tot 12jr?quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |