1quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef Henry het volgende:
@Memento-Mori?
Zijn de mensen niet tevreden over de lamp of is hij vaak defect?
Bedank voor je informatie, kun je me misschien ook vertellen of de Kulla lamp nogal wankel is of dat ik toevallig een slecht in elkaar gezet exemplaar heb gezien?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1
dimmer doet regelmatig na een tijd niet meer wat ie doen moet,en aangezien op elk product 2jaar garantie zit mits bon zou ik de bon dus altijd goed bewaren
Ben je er niet voor verzekerd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga nooit meer naar de Ikea. Laatste keer dat ik daar kwam schoof ik een Ikea kast dwars door de voorruit van mn auto heen. Denk je goedkoop te zijn, ben je nog veel kwijt aan een nieuwe ruit..
110cm en 190cm en nog zo'n kreukelgevalquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:
Beetje jammer dat de wandplank van LACK maar in één maat is..![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103632
c/o staat normaal voor de etage inderdaad. Dus in dit geval zou dat de tweede etage zijn. Alleen vermelden we normaal ook of deze etage met de trap of lift bereikbaar is. En inderdaad zouden deze kosten wel berekend moeten worden. Maar volgens mij heb je nu mazzel omdat het niet berekend is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef knack het volgende:
Ik heb mij keuken besteld, nu laat ik hem bezorgen. Op het moment van bestellen heb ik aangegeven dat ik op de tweede etage van een portiek woning woon.
Normaal gesproken zijn de berzorgkosten 79 + 40 voor elke etage extra. Dus in mijn geval totaal 159 euro.
Wanneer ik de specificatie bekijk zie ik dat er alleen 79 voor bezorgkosten is gerekend. Ben ik nu toevallig gematst?Of zijn de etage tarieve komen te vervallen?
Op de specificatie staat bij adres:
c/o: 02
Ik neem aan dat dit de etage betekend. Iemand die mij wat meer duidleijkheid kan geven?
eigen risico was duurder dan de Ikea kast..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ben je er niet voor verzekerd?(Voor je voorruit.)
Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:
Beetje jammer dat de wandplank van LACK maar in één maat is..![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103632
ja vandaar dat het een beetje jammer is..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.
Euhm ja waarom gaat MYSINGE uit het assortiment?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Deskjet het volgende:
Deze week maar eens een bankje proberen te scoren bij ikea. Om niet onvoorbereid de ikea in te stormen heb ik met de zoek functie al wat gevonden over een aantal banken.
MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom?Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?
KLIPPAN schijnt niet goed te zitten als je lang bent, dus ik hoop dat dat niet klopt.
Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:18 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hebben de IKEA-medewerkers wat inside-info over hoe druk het gedurende de week is? Ik wil gewoon niet in het weekend de IKEA in (te druk), dus ik wil een dagje vrij nemen om rustig rond te kijken en te shoppen.
Op welke ochtenden/middagen/avonden heb ik de ruimte om lekker te snuffelen?
Dat heb ik bij de mijne gelukkig helemaal niet. En hij is inmiddels toch alweer 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef Syytön het volgende:
De KLIPPAN is best een leuke bank, maar de bekleding ervan gaat zo snel uitlubberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |