abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65475090
Ik ga nooit meer naar de Ikea. Laatste keer dat ik daar kwam schoof ik een Ikea kast dwars door de voorruit van mn auto heen. Denk je goedkoop te zijn, ben je nog veel kwijt aan een nieuwe ruit..
pi_65477548
wat een reden
Zo niet.. dan toch!
pi_65478130
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef Henry het volgende:
@Memento-Mori?

Zijn de mensen niet tevreden over de lamp of is hij vaak defect?
1
dimmer doet regelmatig na een tijd niet meer wat ie doen moet,en aangezien op elk product 2jaar garantie zit mits bon zou ik de bon dus altijd goed bewaren
pi_65483188
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

1
dimmer doet regelmatig na een tijd niet meer wat ie doen moet,en aangezien op elk product 2jaar garantie zit mits bon zou ik de bon dus altijd goed bewaren
Bedank voor je informatie, kun je me misschien ook vertellen of de Kulla lamp nogal wankel is of dat ik toevallig een slecht in elkaar gezet exemplaar heb gezien?
pi_65485119
Ik heb mij keuken besteld, nu laat ik hem bezorgen. Op het moment van bestellen heb ik aangegeven dat ik op de tweede etage van een portiek woning woon.

Normaal gesproken zijn de berzorgkosten 79 + 40 voor elke etage extra. Dus in mijn geval totaal 159 euro.

Wanneer ik de specificatie bekijk zie ik dat er alleen 79 voor bezorgkosten is gerekend. Ben ik nu toevallig gematst? Of zijn de etage tarieve komen te vervallen?

Op de specificatie staat bij adres:
c/o: 02

Ik neem aan dat dit de etage betekend. Iemand die mij wat meer duidleijkheid kan geven?
pi_65495896
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga nooit meer naar de Ikea. Laatste keer dat ik daar kwam schoof ik een Ikea kast dwars door de voorruit van mn auto heen. Denk je goedkoop te zijn, ben je nog veel kwijt aan een nieuwe ruit..
Ben je er niet voor verzekerd? (Voor je voorruit.)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:05:42 #157
240982 Superrnova
nieuw nieuw nieuw
pi_65498115
Beetje jammer dat de wandplank van LACK maar in één maat is..

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103632
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:09:35 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_65498263
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:

110cm en 190cm en nog zo'n kreukelgeval
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65509780
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef knack het volgende:
Ik heb mij keuken besteld, nu laat ik hem bezorgen. Op het moment van bestellen heb ik aangegeven dat ik op de tweede etage van een portiek woning woon.

Normaal gesproken zijn de berzorgkosten 79 + 40 voor elke etage extra. Dus in mijn geval totaal 159 euro.

Wanneer ik de specificatie bekijk zie ik dat er alleen 79 voor bezorgkosten is gerekend. Ben ik nu toevallig gematst? Of zijn de etage tarieve komen te vervallen?

Op de specificatie staat bij adres:
c/o: 02

Ik neem aan dat dit de etage betekend. Iemand die mij wat meer duidleijkheid kan geven?
c/o staat normaal voor de etage inderdaad. Dus in dit geval zou dat de tweede etage zijn. Alleen vermelden we normaal ook of deze etage met de trap of lift bereikbaar is. En inderdaad zouden deze kosten wel berekend moeten worden. Maar volgens mij heb je nu mazzel omdat het niet berekend is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65513166
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ben je er niet voor verzekerd? (Voor je voorruit.)
eigen risico was duurder dan de Ikea kast..
pi_65521497
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Superrnova het volgende:

Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:26:05 #162
240982 Superrnova
nieuw nieuw nieuw
pi_65528764
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

Bij de Gamma heb je ze in kleinere maten, maar wel duurder.
ja vandaar dat het een beetje jammer is.. hahhah
Maar bedankt voor de tip hoor!
pi_65532786
Vraag voor een ikea medewerker: ik ben op zoek naar een aanbouwdeel van de ikea stockholm boekenkast maar dan het lage model. Deze kast, maar dan laag dus.
[/img]
Hij staat niet meer op de website, en ik geloof dat hij ook uit de collectie is, maar kunnen jullie zien of dat hij nog ergens te verkrijgen is toevallig?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:06:50 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65539715
Memento-Mori, thnx voor de nette service, heb nu als vervangende bureaustoel de verner. Hij lijkt sprekend op de Allak.

* Ynske is er happy mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65549108
Graag gedaan
pi_65552612
Deze week maar eens een bankje proberen te scoren bij ikea. Om niet onvoorbereid de ikea in te stormen heb ik met de zoek functie al wat gevonden over een aantal banken.

MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom? Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?

KLIPPAN schijnt niet goed te zitten als je lang bent, dus ik hoop dat dat niet klopt.
pi_65552667
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Deskjet het volgende:
Deze week maar eens een bankje proberen te scoren bij ikea. Om niet onvoorbereid de ikea in te stormen heb ik met de zoek functie al wat gevonden over een aantal banken.

MYSINGE schijnt uitgaand te zijn. Waarom? Maakt dat verder nog wat uit of is het alleen een probleem om in de toekomst nog nieuwe hoezen te kopen?

KLIPPAN schijnt niet goed te zitten als je lang bent, dus ik hoop dat dat niet klopt.
Euhm ja waarom gaat MYSINGE uit het assortiment? Geen idee... omdat men in Zweden erop uitgekeken zijn?

Nadeel is inderdaad het nabestellen van nieuwe bekledingen. Het zou dan ook zeker aan te raden zijn om een extra bekleding erbij te kopen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65553167
Snelle reactie. Mooi want qua specs is het bankje een plaatselijke test wel waard.

Over FOTHULT werd geschreven dat de kwaliteit wat minder was. Kun je nog wat over de kwaliteit van KNIHULT zeggen?

Ik besef dat bovengenoemde banken allemaal uit de voordelige klasse komen. EKTORP/KARLSTAD/KRAMFORS ga ik ook zeker bekijken. Ben een beetje bang dat je spijt van een goedkope bank gaat krijgen. Ook al hoeft hij maar een paar jaar mee te gaan.
pi_65553494
nja... wat FOTHULT betreft kunnen we de kleur van de bekleding nooit garanderen heb ik mij laten vertellen. De een kan donkerder zijn dan de ander.
Ik heb niet zoveel ervaringen met KNIHULT. Maar zelf verwacht ik er ook niet al te veel van...

Wat ik zelf een nadeel zou vinden is dat het vaste bekledingen zijn en dat je die niet kunt vervangen.

Wat ik wel een leuk bankje vind qua ontwerp is de SATER. Alleen zie die echt ongelovelijk kut...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:15:55 #170
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65562255
Ik ben niet erg lang (1.78) maar bij de Klippan zit ik gauw oncomfortabel omdat de rugleuning vrij laag is. Zelf heb ik de driezits Karlstad en die zit ook fijn voor langere mensen. Ook geschikt om als incidentele slaapbank te gebruiken (voor niet heel erg lange mensen). Die is verkrijgbaar vanaf 420. Supervoordeel van de Klippan is wel dat hij niet groot is en dat je echt gave dingen met de bekleding kan doen.
pi_65562939
De KLIPPAN is best een leuke bank, maar de bekleding ervan gaat zo snel uitlubberen.
pi_65572901
Hebben de IKEA-medewerkers wat inside-info over hoe druk het gedurende de week is? Ik wil gewoon niet in het weekend de IKEA in (te druk), dus ik wil een dagje vrij nemen om rustig rond te kijken en te shoppen.

Op welke ochtenden/middagen/avonden heb ik de ruimte om lekker te snuffelen?
Trust me, I know what I'm doing.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:24:02 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_65574687
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:18 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hebben de IKEA-medewerkers wat inside-info over hoe druk het gedurende de week is? Ik wil gewoon niet in het weekend de IKEA in (te druk), dus ik wil een dagje vrij nemen om rustig rond te kijken en te shoppen.

Op welke ochtenden/middagen/avonden heb ik de ruimte om lekker te snuffelen?
Dins- en donderdagochtend/middag zijn de rustigste dagdelen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65575602
De KARLSTAD bank is toch verpakt in een pakket, dat uit meerdere onderdelen bestaat? Dat zou wel handig zijn bij het op lokatie krijgen vh object (veel trappen ).
pi_65579549
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef Syytön het volgende:
De KLIPPAN is best een leuke bank, maar de bekleding ervan gaat zo snel uitlubberen.
Dat heb ik bij de mijne gelukkig helemaal niet. En hij is inmiddels toch alweer 3 jaar oud.
Ik vind hem heerlijk zitten, maar ja ik kan er ook op slapen dus ik ben dan ook niet zo lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')