Toch frappant dat de door mij gekochte bank bij Formido wel netjes opgeslagen wordt tot 4 meiquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met die service opmerking maak je je echt belachelijkNoem me één woonfirma die een ruimere servicebepalingen hanteert dan IKEA. Wat jij wil is maatwerk, een passende oplossing voor jouw probleem. Daar kan IKEA met haar assortiment en prijsbeleid niet op inspelen.
Dus als je wilt dat er een bedrijf is dat jouw kast netjes tot 1 mei opslaat voor je, koop je lekker bij Eijerkamp ofzo, betaal je 5 keer zo veel, maar hoef je je geen zorgen te maken over de kilometers met een huurauto
Aangezien er op banken bijna altijd levertijd zit, neem ik aan dat ze die bank dan gewoon een bepaald aantal weken (ongeveer gelijk aan de levertijd) voor 4 mei pas bestellen? Zou het natuurlijk fout kunnen hebben, maar dit lijkt mij t meest logisch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Toch frappant dat de door mij gekochte bank bij Formido wel netjes opgeslagen wordt tot 4 meiDat is toch ook geen toko die daarom bekend staat.
De enige manier waarop we kunnen garanderen dat iets 1 mei op voorraad is, zou zijn door het nu uit de voorraad in de winkel te halen en weg te zetten. En dat wordt, o.a. vanwege plaatsgebrek, niet gedaan.quote:Maar dat geeft niet, ik accepteer dat de Ikea deze service niet kan verlenen. Hoewel ik het vreemd vind, want als ik iets bestel en ze zorgen dat het bij hen op 1 mei op voorraad is dan kom ik het zo halen. Klinkt mij niet als een logistiek probleem.
Toch niet, levertijd is 6 tot 8 weken en ik praat over 12 weken. Hij is al besteld en wordt in de winkel opgeslagen voor me. Maar ik geloof wel dat dat iets aparts is, ik woon niet voor niets in een kleine stad/groot dorp. Dan kan dat nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Aangezien er op banken bijna altijd levertijd zit, neem ik aan dat ze die bank dan gewoon een bepaald aantal weken (ongeveer gelijk aan de levertijd) voor 4 mei pas bestellen? Zou het natuurlijk fout kunnen hebben, maar dit lijkt mij t meest logisch.
[..]
Ik begrijp het volledigquote:De enige manier waarop we kunnen garanderen dat iets 1 mei op voorraad is, zou zijn door het nu uit de voorraad in de winkel te halen en weg te zetten. En dat wordt, o.a. vanwege plaatsgebrek, niet gedaan.
Vanwege bijvoorbeeld leverproblemen (die van de ene op de andere dag kunnen ontstaan) is het gewoonweg niet mogelijk om een klant iets nu te laten bestellen en te garanderen dat het op dag X op voorraad is. Daarnaast zou het ook nog een heleboel extra werk met zich mee brengen.
Ik werk niet bij de Ikea maar weet wel dat je dozen gewoon rechtop kunt opslaan. Met eventuele glazen deuren al helemaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens, voor de Ikea medewerkers: moet ik de dozen plat opslaan of is het geen probleem om deze rechtop te zetten? Dan zou ik met 1 m2 namelijk alles kwijtkunnen
Kijk, dan wordt het toch interessant om voor weinig een m2 te huren en daar alles in te douwenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de Ikea maar weet wel dat je dozen gewoon rechtop kunt opslaan. Met eventuele glazen deuren al helemaal.
Over het algemeen is het zelfs 3 meterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef JoPiDo het volgende:
het is geniaal dat de Ikea gordijnen verkoopt met een lengte van 2 meter, want het is de enige winkel waar ze betaalbaar zijn
en ik ben vast niet de enige die ramen heeft van 1,90 hoog
Geen. Dus je kijkt niet scheef.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef P.F het volgende:
Welke bedden heeft de ikea van 120 cm breed? Ik kijk volgens mij scheef op de site?
Ze waren er ook ooit wel, alleen nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
Op marktplaats staan ze wel
http://link.marktplaats.nl/229179211
http://link.marktplaats.nl/224385874
Die klok is super! Waarom kan ik m niet op de website vinden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat komt dan nog waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:52 schreef Sonata het volgende:
[..]
Die klok is super! Waarom kan ik m niet op de website vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |