Mogguh, Tegen wie moet je spelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen!
Middelstum. Wellicht dat we vandaag weer eens punten kunnen pakken. Jij ook nog voetballen?quote:
Nee ik had wat vrienden over de vloer en toen werd iedereen op een gegeven moment wat kwaad op elkaar omdat er steeds geslagen werd bij 't Mariokarten. Toen begon er eentje met m'n vloerbedekkingtegels te gooien en een ander wilde spellen op m'n pc installeren en toen heb ik alle stekkers eruit getrokken en toen is iedereen kwaad naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef teigan het volgende:
maar leg uit JH, vloerbedekking zoeken? Ligt er zoveel troep in je kamer?
jeetje, van je vrienden moet je het maar hebben...quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee ik had wat vrienden over de vloer en toen werd iedereen op een gegeven moment wat kwaad op elkaar omdat er steeds geslagen werd bij 't Mariokarten. Toen begon er eentje met m'n vloerbedekkingtegels te gooien en een ander wilde spellen op m'n pc installeren en toen heb ik alle stekkers eruit getrokken en toen is iedereen kwaad naar huis gegaan.
Vier personen, vier liter wijn. We hadden 32 mariokart-races achter elkaar en de weddenschap dat zo'n 3 liter wijnvat voor het einde leeg moest zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Gezellig, JH87Drank? Of zijn ze altijd zo
OKVC. Wellicht dat we vandaag weer eens punten kunnen pakken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Middelstum. Wellicht dat we vandaag weer eens punten kunnen pakken. Jij ook nog voetballen?
Die bier afspraak he... ehhh ja ik weet niet, maar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vier personen, vier liter wijn. We hadden 32 mariokart-races achter elkaar en de weddenschap dat zo'n 3 liter wijnvat voor het einde leeg moest zijn.![]()
We hebben ook nog wel eens echte vechtpartijen enzo, maar een dag later is altijd alles weer goed.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die bier afspraak he... ehhh ja ik weet niet, maar...
Dat is waar. Ik win dat welquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik vecht nooit mee met dat soort dingen, dan delf ik toch het onderspit.
O dat, ja hebben we denk ik allemaal op de basisschool gehadquote:
ik wel in ieder geval. En zij ook beweerden ze... Hun cijfers beweren wat anders...quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O dat, ja hebben we denk ik allemaal op de basisschool gehad
Succes!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
OKVC. Wellicht dat we vandaag weer eens punten kunnen pakken.![]()
Een beetje stoeien hoort erbij hequote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik vecht nooit mee met dat soort dingen, dan delf ik toch het onderspit.
Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:12 schreef teigan het volgende:
Maf ja..
wat ik niet snap... Iedereen heeft toch op de basisschool het omrekenen gehad? Dus van m -> hm en dergelijke?
Mijn brugpiepers weten er alles tussen de 1,4 en 10 op te scoren... Ik snap er geen snars van...
ze hebben er nog 3 lessen en een heel hoofdstuk met oefensommetjes over gehad...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
En ik onthoud sowieso zulke dingen niet als ik het voor het laatst op de basisschool heb gehad.
Er is ook een topic waar men heen kan als men dichthulp nodig heeft !quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Kleiduif het volgende:
oh,
http://www.rijmwoordenboek.nl/ erg handig [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:40 schreef JH87 het volgende:
Dit is niet fijn wakker worden. Ik ga m'n vloerbedekking maar eens zoeken.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een chocoletter, maar dat lust ik alleen niet.![]()
En omdat ik dat nooit durf te zeggen krijg ik er elk jaar weer een paar.
Wie belt de krant, this is a first.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lust jij geen
chocola ???
Dat heb ik een vrouw nog nooit horen zeggen. (ook niet zien typen trouwens)
Ik vind alles met chocolade smaak lekker? chocolademelk, chocolademousse, chocoladesaus, alles.quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lust jij geen
chocola ???
Dat heb ik een vrouw nog nooit horen zeggen. (ook niet zien typen trouwens)
Drie minutenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:33 schreef Gizmo112 het volgende:
En die TT mag aangepast worden, ik heb hem op marktplaats gezet en binnen een uur was hij verhuurd....
(eigenlijk binnen drie (3 !!!) minuten)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:57 schreef Grulez het volgende:
En wéér verloren... vandaag met 1-0.
Dat is wel heel apartquote:Op zondag 7 december 2008 08:31 schreef Bob. het volgende:
Ik vind alles met chocolade smaak lekker? chocolademelk, chocolademousse, chocoladesaus, alles.
Maar echte chocola is een beetje vies.
Ik ben qua chocola net een vrouw.quote:Op zondag 7 december 2008 08:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind alles met chocolade smaak lekker? chocolademelk, chocolademousse, chocoladesaus, alles.
Maar echte chocola is een beetje vies.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
RZ is gewoon 7 dagen per week ongesteld dus.
Dus je bent blijven zitten in A'foort terwijl je eruit moest?quote:Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef maok het volgende:
Ook weer terug in Groningen. Ik kan echt niet meer treinreizen. Ik wist niet dat je het kon verleren maar het kan toch. Ik moest gister naar Nijmegen en ik reisde via A'foort omdat mijn moeder daar zou in stappen en toen kwam ik perongeluk in Hilversum terecht waar ik nog net optijd uit de trein kon springen om weer over te stappen naar utrecht waar ik gelukkig mijn moeder alsnog vond zodat we samen verder naar nijmegen konden reizen en omdat ik 's morgens ook al de trein gemist had kwam ik door mijn eigen domme schuld een uur later aan dan gepland
Had ik ook gedaan maar toen miste ik de treinquote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef 2cv het volgende:
Treinreizen is simpel: plannertje uitprinten (of overschrijven) op 9292 en je daar aan houden.
En toen ben ik inderdaad blijven zitten omdat bij de oorspronkelijke treinreis utrecht pas mijn overstap station zou zijn. Ik zat dus gewoon niet op te letten. Toen zag ik station Hilversum en dacht ik, dat klopt niet.quote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef Marmex het volgende:
[..]
Dus je bent blijven zitten in A'foort terwijl je eruit moest?
Of een fotootjequote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef 2cv het volgende:
Treinreizen is simpel: plannertje uitprinten (of overschrijven) op 9292 en je daar aan houden.
0900-9292 (xx cent/minuut) of iemand bellen met een internetverbinding.quote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef maok het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan maar toen miste ik de trein
[..]
Ik ga toch niet bellen als ik denk dat ik goed zit.quote:Op zondag 7 december 2008 20:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
0900-9292 (xx cent/minuut) of iemand bellen met een internetverbinding.
Tof: Nijmegen #277 - waar we hopen op naakte b00bsquote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef LoudGirl het volgende:
2CV, shut op of ik kook nooit meer voor je. Stil maar hoor Maok, het ligt niet aan jou. De dienstregeling verandert om de haverklap en het is allemaal heel onlogisch. Hoe was het?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:53 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh.
Zou vrijdag met een Amerikaanse vriendin net in een deel van de stadaan de andere kant van de rivier gaan lunchen, maar afslag gemist dus zijn we maar doorgereden & uiteindelijk in Delaware bij de Atlantische Oceaan uitgekomen. Dat is alsof je vanuit Groningen naar Assen wilt gaan & bij Bordeaux eindelijk het idee krijgt om terug te rijden.
Zonsondergang over de landbouwvelden van Indiana & Ohio, zonsopgang in de heuvels van Pennsylvania, een verlaten pier die de zee in loopt in de mist van Delaware, met een beker Douwe Egberts koffie (!!!) door de ondergesneeuwde bergen van Pennsylvania & West Virginia op de terugweg, wegwijzers met Washington D.C. & New York er op, sleazy motels, de Indianapolis Motor Speedway bij nacht...quote:
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op maandag 8 december 2008 06:59 schreef Inkomen het volgende:
Zonsondergang over de landbouwvelden van Indiana & Ohio, zonsopgang in de heuvels van Pennsylvania, een verlaten pier die de zee in loopt in de mist van Delaware, met een beker Douwe Egberts koffie (!!!) door de ondergesneeuwde bergen van Pennsylvania & West Virginia op de terugweg, wegwijzers met Washington D.C. & New York er op, sleazy motels, de Indianapolis Motor Speedway bij nacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tof idee! Voor mij lijkt het me alleen niet zo handig, kleine kamer, rottig keukentje, weinig tijd en geen idee hoe ik vlees moet maken.quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef maok het volgende:
Isa had er al gepost, even bij de rest onder de aandacht brengen: CUL en STA samen: Smaken verschillen?
Nog meer mensen hier voor in?
Over vlees gesproken! Ik ga eens een pan op het vuur zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tof idee! Voor mij lijkt het me alleen niet zo handig, kleine kamer, rottig keukentje, weinig tijd en geen idee hoe ik vlees moet maken.
Ik lees de verslagen wel.
Wat ga je maken dat het nu dan al op moet?quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Over vlees gesproken! Ik ga eens een pan op het vuur zetten.
Gisteravond bij familie in Duitsland geweest en dat zijn allemaal van die Brabanders dus het ging er als vanouds Bourgondisch aan toe. Ik kreeg na afloop een hele tas vol salades & vlees mee, dus al dat vlees heb ik nu even aan staan braden. En ik heb even een stukje varkenshaas verorberd natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je maken dat het nu dan al op moet?
En ojee, ojee, laaattt
IK ben wel voor, maar niet zolang ik nog overspannen ben.quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef maok het volgende:
Isa had er al gepost, even bij de rest onder de aandacht brengen: CUL en STA samen: Smaken verschillen?
quote:Op maandag 8 december 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gisteravond bij familie in Duitsland geweest en dat zijn allemaal van die Brabanders dus het ging er als vanouds Bourgondisch aan toe. Ik kreeg na afloop een hele tas vol salades & vlees mee, dus al dat vlees heb ik nu even aan staan braden. En ik heb even een stukje varkenshaas verorberd natuurlijk.
Hmm, ik ken een Indonesier in die buurtquote:Op maandag 8 december 2008 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
Was zostraks een Indonesiër die een duik genomen heeft in de grote vijver die rond zorgcentrum Patrimonium ligt. Zag hem daar met druipende kleren staan, terwijl 2 van zijn landgenoten er lachend naast stonden.
Kan ik jou op je werk gespot hebben net? Zat je bij het raam net naast de 'vouw' van het telefoonboek ongevoor net zo hoog als het emmaviaduct?quote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, ik ken een Indonesier in die buurt
whahaha, ja inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 18:03 schreef maok het volgende:
[..]
Kan ik jou op je werk gespot hebben net? Zat je bij het raam net naast de 'vouw' van het telefoonboek ongevoor net zo hoog als het emmaviaduct?
quote:
We zijn bij de Hasret geweest, het vlees wordt straks als aperitief genuttigd.quote:
Top idee ! Ik maak wel brinta.quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef maok het volgende:
kut he?quote:
Jij noemt Brinta 'culinair'?quote:
JAAAAAAA bierontbijt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dag Jop, ben je al weer onderweg naar de Pint?
Pasfotohokje op het stationquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:35 schreef JH87 het volgende:
Tijd om m'n OV eens te regelen. Kan ik nog ergens pasfoto's laten maken zonder er 10 euro voor te moeten betalen?
Dat doen ze dus wel. Die huismeesters van de IN zijn niet capabel genoeg voor hun taak, omdat ze lui zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
Nou, ik zou denk ik blij zijn met de IN.Die zouden waarschijnlijk niet een lekkage in een woning gewoon 3 jaar laten duren, of van alles beloven en dan later beslissen dat ze het toch niet meer willen.
![]()
Ervaring leert dat het in januari druk word in de postkantoren van Groningen ;-)quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik heb m'n OV. En er was maar één wachtende voor me bij het postkantoor, bizar.
Studeersentiment (A)quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
Regen.
Naar Zernike fietsen waar mijn college niet door blijkt te gaan.
Printers die mijn printkaart op eten en me geen printjes geven.
International offices die gesloten zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef maok het volgende:
Heb je wielen? Misschien wil Alex dan wel een foto van je maken.
Bob. wil ik ook wel zonder wielen op de foto zetten, en dat weet ze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef maok het volgende:
Heb je wielen? Misschien wil Alex dan wel een foto van je maken.
Best grappig hoor, mensen die vragen "waarom zet je mijn auto wel op de foto en mij niet?" en dan als antwoord geven "jij hebt geen wielen". Heelrijk, die gezichtsuitdrukking danquote:
Folkingestraat, digicorner ofzo heet dat. Vijf euro, acht pasfoto's.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Bob. het volgende:
Niks studeer sentiment, stom.
Maar nu heb ik wel tijd voor zonnebank en mijn OV! Jops, waar kon je zo cheap ass je foto laten maken?
ik doe het lekker toch.... Geef me er maar een note om..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, sorry teigan, dat mag niet....
neh, ik ben uitgenote.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef teigan het volgende:
[..]
ik doe het lekker toch.... Geef me er maar een note om..
Wat heb je gegeten? Moet je al reserveren of ben je gewoon heengegaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef JH87 het volgende:
Ik ben bij Happietaria wezen eten vanavond! Leukere locatie dan vorig jaar en het blijft altijd een heel, heel erg goed initiatief.
Volgens mij was het vanavond helemaal volgeboekt ja, dus ik zou wel even reserveren voor de zekerheid.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? Moet je al reserveren of ben je gewoon heengegaan?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zonsondergang over de landbouwvelden van Indiana & Ohio, zonsopgang in de heuvels van Pennsylvania, een verlaten pier die de zee in loopt in de mist van Delaware, met een beker Douwe Egberts koffie (!!!) door de ondergesneeuwde bergen van Pennsylvania & West Virginia op de terugweg, wegwijzers met Washington D.C. & New York er op, sleazy motels, de Indianapolis Motor Speedway bij nacht...
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me zo vet.
Echt, als het schip met geld nog eens bij mij aanlegt wil ik met een auto door Amerika reizen. Van oost naar west en van noord naar zuid.
En ja, ik weet dat dat heel veel tijd en geld kost, maar het lijkt me gewoon gaaf.
Precies.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
RealZeus: voor dromen moet je niet wachten op het schip met geld. Plan opschrijven, uitwerken en kijken hoe je er zonder schip met geld kan komen![]()
De uitzending wordt op CD verstrekt aan alle medewerkers en voor de rest zal het de Groninger Archieven ingaan. Het stukje waar Inkomen in voorkomt heb ik al naar hem verstuurd, dus als hij wil kan hij het zo naar jou sturenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef maok het volgende:
Hé Inkomen, is dat interview met jou inmiddels eigenlijk al ergens terug te luisteren?
Sociologie af en toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:11 schreef S-Two het volgende:
Wat studeer jij eigenlijk Grulez?
ook gezegd waarom?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
afgewezen voor een toffe baanen het gesprek ging zo goed
Alles wat er in hoortquote:
Alstublieft, uw kerstpaket van dit jaar. Ik heb hem maar niet dicht gedaan want daar was de inhoud het niet zo meeens:quote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef LoudGirl het volgende:
Ik krijg vast weer geen kerstpakket dit jaarTenzij Maok weer medelijden met me krijgt
Goed om te weten, Thanksquote:Op donderdag 11 december 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Als je vandaag met de fiets gaat zorg dat je licht hebt. Ze stonden net te controlen bij de Korrewegbrug
Doe maar. Wat hebie in de aanbieding? Heb een voorkeur voor niet te groot (E pony) en absoluut koel in de kop.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand hier een paard kopen? Heb er 5 te koop staan.
Ik ben gewoon moe nu, heb pijn en last van mijn hormonen... Over een paar daagjes ben ik vast weer wat minder jankerig en lichtgeraakt..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds zo veel werk Teigan?
Nog iets meer dan een weekje! voor je het weet is het vakantie!
3 ex-dravers (900 per stuk), een E pony (1200) en een prachtige fokmerrie (1500)quote:Op donderdag 11 december 2008 14:33 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Doe maar. Wat hebie in de aanbieding? Heb een voorkeur voor niet te groot (E pony) en absoluut koel in de kop.
Met het plan wat ik in gedachten heb voorzie ik finacieel toch een probleem. Ik ben er minstens een half jaar mee zoet en ik ben niet rijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
1: niet wachten.
2: overschat de kosten niet. De hoogste kosten waren voor twee motelovernachtingen, maar als je die met z'n beiden betaalt, valt het wel mee. We hadden geluk: de benzinekosten zijn op een erg laag punt. Voor de rest is het 2,5 dag lang rijden, dus weinig extra kosten buiten tankstationvoer & -drinken, & dat kan vaak nog best aardig zijn (zelfs DE koffie, dus).
3. niet wachten.
4. de vlucht naar de VS zal het meeste kosten. Je kunt echter met een klein beetje geduld vaak al mooie aanbiedingen naar grote steden oppikken. Voordeel is dat autoverhuur daar ook geen enkel probleem is.
3. vooral: niet wachten.
Er werken ook mensen 's nachts in Nederlandquote:
Mijn excuus is dat het hier nu 20.04 uur isquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werken ook mensen 's nachts in NederlandDus ik verdien geld met fokken, wat is jouw excuus
Sinds wanneer ligt Groningen in een andere tijdzone dan Assen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:03 schreef Marmex het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat het hier nu 20.04 uur is
Oh jeetje freecell, hoe ga ik dit even tactvol brengen... ik hoop dat de schok niet te groot voor je is, meid, maar euhm... Alex en Inkomen wonen ook niet in Groningen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef freecell het volgende:
Hij post toch in het Groningentopic
Dan ga ik er van uit dat hij in Groningen zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:40 schreef Isabeau het volgende:
En ook niet in AssenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij hebt nog een thuiskomadres in Groningen, dat telt ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |