Over vlees gesproken! Ik ga eens een pan op het vuur zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tof idee! Voor mij lijkt het me alleen niet zo handig, kleine kamer, rottig keukentje, weinig tijd en geen idee hoe ik vlees moet maken.
Ik lees de verslagen wel.
Wat ga je maken dat het nu dan al op moet?quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Over vlees gesproken! Ik ga eens een pan op het vuur zetten.
Gisteravond bij familie in Duitsland geweest en dat zijn allemaal van die Brabanders dus het ging er als vanouds Bourgondisch aan toe. Ik kreeg na afloop een hele tas vol salades & vlees mee, dus al dat vlees heb ik nu even aan staan braden. En ik heb even een stukje varkenshaas verorberd natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je maken dat het nu dan al op moet?
En ojee, ojee, laaattt
IK ben wel voor, maar niet zolang ik nog overspannen ben.quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef maok het volgende:
Isa had er al gepost, even bij de rest onder de aandacht brengen: CUL en STA samen: Smaken verschillen?
Nog meer mensen hier voor in?
quote:Op maandag 8 december 2008 11:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gisteravond bij familie in Duitsland geweest en dat zijn allemaal van die Brabanders dus het ging er als vanouds Bourgondisch aan toe. Ik kreeg na afloop een hele tas vol salades & vlees mee, dus al dat vlees heb ik nu even aan staan braden. En ik heb even een stukje varkenshaas verorberd natuurlijk.
Hmm, ik ken een Indonesier in die buurtquote:Op maandag 8 december 2008 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
Was zostraks een Indonesiër die een duik genomen heeft in de grote vijver die rond zorgcentrum Patrimonium ligt. Zag hem daar met druipende kleren staan, terwijl 2 van zijn landgenoten er lachend naast stonden.
Kan ik jou op je werk gespot hebben net? Zat je bij het raam net naast de 'vouw' van het telefoonboek ongevoor net zo hoog als het emmaviaduct?quote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, ik ken een Indonesier in die buurt
whahaha, ja inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 18:03 schreef maok het volgende:
[..]
Kan ik jou op je werk gespot hebben net? Zat je bij het raam net naast de 'vouw' van het telefoonboek ongevoor net zo hoog als het emmaviaduct?
quote:
We zijn bij de Hasret geweest, het vlees wordt straks als aperitief genuttigd.quote:
Top idee ! Ik maak wel brinta.quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef maok het volgende:
Isa had er al gepost, even bij de rest onder de aandacht brengen: CUL en STA samen: Smaken verschillen?
Nog meer mensen hier voor in?
kut he?quote:
Jij noemt Brinta 'culinair'?quote:
JAAAAAAA bierontbijt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dag Jop, ben je al weer onderweg naar de Pint?
Pasfotohokje op het stationquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:35 schreef JH87 het volgende:
Tijd om m'n OV eens te regelen. Kan ik nog ergens pasfoto's laten maken zonder er 10 euro voor te moeten betalen?
Dat doen ze dus wel. Die huismeesters van de IN zijn niet capabel genoeg voor hun taak, omdat ze lui zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
Nou, ik zou denk ik blij zijn met de IN.Die zouden waarschijnlijk niet een lekkage in een woning gewoon 3 jaar laten duren, of van alles beloven en dan later beslissen dat ze het toch niet meer willen.
![]()
Ervaring leert dat het in januari druk word in de postkantoren van Groningen ;-)quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik heb m'n OV. En er was maar één wachtende voor me bij het postkantoor, bizar.
Studeersentiment (A)quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
Regen.
Naar Zernike fietsen waar mijn college niet door blijkt te gaan.
Printers die mijn printkaart op eten en me geen printjes geven.
International offices die gesloten zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef maok het volgende:
Heb je wielen? Misschien wil Alex dan wel een foto van je maken.
Bob. wil ik ook wel zonder wielen op de foto zetten, en dat weet ze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef maok het volgende:
Heb je wielen? Misschien wil Alex dan wel een foto van je maken.
Best grappig hoor, mensen die vragen "waarom zet je mijn auto wel op de foto en mij niet?" en dan als antwoord geven "jij hebt geen wielen". Heelrijk, die gezichtsuitdrukking danquote:
Folkingestraat, digicorner ofzo heet dat. Vijf euro, acht pasfoto's.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Bob. het volgende:
Niks studeer sentiment, stom.
Maar nu heb ik wel tijd voor zonnebank en mijn OV! Jops, waar kon je zo cheap ass je foto laten maken?
ik doe het lekker toch.... Geef me er maar een note om..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, sorry teigan, dat mag niet....
neh, ik ben uitgenote.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef teigan het volgende:
[..]
ik doe het lekker toch.... Geef me er maar een note om..
Wat heb je gegeten? Moet je al reserveren of ben je gewoon heengegaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef JH87 het volgende:
Ik ben bij Happietaria wezen eten vanavond! Leukere locatie dan vorig jaar en het blijft altijd een heel, heel erg goed initiatief.
Volgens mij was het vanavond helemaal volgeboekt ja, dus ik zou wel even reserveren voor de zekerheid.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? Moet je al reserveren of ben je gewoon heengegaan?
quote:Op maandag 8 december 2008 06:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zonsondergang over de landbouwvelden van Indiana & Ohio, zonsopgang in de heuvels van Pennsylvania, een verlaten pier die de zee in loopt in de mist van Delaware, met een beker Douwe Egberts koffie (!!!) door de ondergesneeuwde bergen van Pennsylvania & West Virginia op de terugweg, wegwijzers met Washington D.C. & New York er op, sleazy motels, de Indianapolis Motor Speedway bij nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |