quote:Op woensdag 10 december 2008 02:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me zo vet.
Echt, als het schip met geld nog eens bij mij aanlegt wil ik met een auto door Amerika reizen. Van oost naar west en van noord naar zuid.
En ja, ik weet dat dat heel veel tijd en geld kost, maar het lijkt me gewoon gaaf.
Precies.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
RealZeus: voor dromen moet je niet wachten op het schip met geld. Plan opschrijven, uitwerken en kijken hoe je er zonder schip met geld kan komen![]()
De uitzending wordt op CD verstrekt aan alle medewerkers en voor de rest zal het de Groninger Archieven ingaan. Het stukje waar Inkomen in voorkomt heb ik al naar hem verstuurd, dus als hij wil kan hij het zo naar jou sturenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef maok het volgende:
Hé Inkomen, is dat interview met jou inmiddels eigenlijk al ergens terug te luisteren?
Sociologie af en toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:11 schreef S-Two het volgende:
Wat studeer jij eigenlijk Grulez?
ook gezegd waarom?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
afgewezen voor een toffe baanen het gesprek ging zo goed
Alles wat er in hoortquote:
Alstublieft, uw kerstpaket van dit jaar. Ik heb hem maar niet dicht gedaan want daar was de inhoud het niet zo meeens:quote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef LoudGirl het volgende:
Ik krijg vast weer geen kerstpakket dit jaarTenzij Maok weer medelijden met me krijgt
Goed om te weten, Thanksquote:Op donderdag 11 december 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Als je vandaag met de fiets gaat zorg dat je licht hebt. Ze stonden net te controlen bij de Korrewegbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |