Met het plan wat ik in gedachten heb voorzie ik finacieel toch een probleem. Ik ben er minstens een half jaar mee zoet en ik ben niet rijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
1: niet wachten.
2: overschat de kosten niet. De hoogste kosten waren voor twee motelovernachtingen, maar als je die met z'n beiden betaalt, valt het wel mee. We hadden geluk: de benzinekosten zijn op een erg laag punt. Voor de rest is het 2,5 dag lang rijden, dus weinig extra kosten buiten tankstationvoer & -drinken, & dat kan vaak nog best aardig zijn (zelfs DE koffie, dus).
3. niet wachten.
4. de vlucht naar de VS zal het meeste kosten. Je kunt echter met een klein beetje geduld vaak al mooie aanbiedingen naar grote steden oppikken. Voordeel is dat autoverhuur daar ook geen enkel probleem is.
3. vooral: niet wachten.
Er werken ook mensen 's nachts in Nederlandquote:
Mijn excuus is dat het hier nu 20.04 uur isquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er werken ook mensen 's nachts in NederlandDus ik verdien geld met fokken, wat is jouw excuus
Sinds wanneer ligt Groningen in een andere tijdzone dan Assen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:03 schreef Marmex het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat het hier nu 20.04 uur is
Oh jeetje freecell, hoe ga ik dit even tactvol brengen... ik hoop dat de schok niet te groot voor je is, meid, maar euhm... Alex en Inkomen wonen ook niet in Groningen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:55 schreef freecell het volgende:
Hij post toch in het Groningentopic
Dan ga ik er van uit dat hij in Groningen zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:40 schreef Isabeau het volgende:
En ook niet in AssenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij hebt nog een thuiskomadres in Groningen, dat telt ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |