Als ik daar het stof weer eens vanaf gehaald hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover de kwaliteitspost
Kan je ook naar Joost in Allesquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:34 schreef fart het volgende:
Voor de mensen die via de legale weg nog aan een fiets willen komen in Groningen, achter het Leger des heils op damsterdiep 271 zit een nogal twijfelachtige loods waar ze fietsen verkopen à ¤35,-. Volgens mij worden die fietsen door junks in elkaar gezet en het schijnt allemaal legaal te zijn
Ik heb nu iig weer een fiets met werkende lampen
Ow...quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die is er toch allang mee opgehouden?
heb je em altijd in je hand dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Bob. het volgende:
Heb al gebeld ja, maar ik had hem sowieso al de hele dag op stil staan, dus er gebeurd niet zo veel.
Ik hoop maar echt dat ik hem niet samen met dat brood wat ik was vergeten bij de AH heb laten liggen.
En ik heb er pas 1 versleten door hem ergens te laten liggen!
Nee, maar ik was de hele dag aan het werk/op college.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:23 schreef JH87 het volgende:
Ik was m'n wuppen nog vergeten!
[ afbeelding ]
Mega-wuppen komen gewoon uit een heel andere dimensie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef Bob. het volgende:
Ja, die aan elkaar geplakte haren.
Of hoort dat? Ik ken alleen mini-wuppen.![]()
En ik heb mijn telefoon terug!
Nou euh ja hij was dus niet echt weg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
gefeliciteerd Bob.
Hoe heb je m teruggekregen?
Nee, niet gedaan. Bij American Studies moet je Engels sowieso al van een voldoende niveau zijn om enigszins mee te kunnen draaien, dus daar maakt men zich niet druk om. Hier geldt het vooral voor de Chinezen, die hier in massa's komen om te studeren & Engels te leren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, maar ik was de hele dag aan het werk/op college.
Heeft iemand hier trouwens al eens de toefl test gemaakt? (Inkomen vast?) Is dat erg moeilijk? Ik ben op zich behoorlijk goed in engels, maar dat ding kost aardig wat, dus als het erg moeilijk is ga ik toch nog maar flink oefenen de komende tijd.
Nou inderdaad, want dat verkleind onze kansen natuurlijk drastisch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Scarlett Johansson![]()
Alleen jammer dat ze nu getrouwd is
Who caresquote:Op woensdag 3 december 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
Ik had het over jou (persoonlijk ben ik niet echt een Scarlett fan), maar ik hier uit concluderen dat je nooit rukt?
Waren wel meer mensen die dat vonden ja, naast ons vertrok er echt een groep van 10 mensen ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef teigan het volgende:
Weggelopen uit de sneak ja.. Hij vond het een waardeloze film.... Niet zijn genre oid..
ik denk dat je het ook makkelijker ziet als je meer achterin zit, dan heb je een beter overzicht..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie eigenlijk elke week wel mensen weglopen bij de sneak. De ene keer wat meer dan de ander, maar vrijwel altijd minimaal 10 mensen die vertrekken..
waar ben/was je dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:37 schreef Marmex het volgende:
Het weer is hier prima, maar ik ben dan ook niet in Groningen. (ik woon er wel :d)
Dat is natuurlijk niet de juiste instellingquote:
ja, 5 autominuten of 10 fietsminutenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:04 schreef maok het volgende:
Zo'n kort gesprek had ik vorige week ook, maar dat kwam vooral het nog al slecht was voorbereid door het bedrijf. Er kwamen vragen als: 'wat was jou CV ook al weer? Ik heb het wel gezien maar ik weet niet meer welke bij jou hoorde'. Helaas moest ik er wat verder voor rijden. Daar moet ik vandaag nog maar even achteraan bellen, ik zou begin van de week wat horen.
Maar het is dus lekker dicht bij je huis?
Nou en.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de juiste instelling
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef LoudGirl het volgende:
'Hier' als in 'bij IBG'?Ik ben ploegleider BHV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:39 schreef LoudGirl het volgende:
Alweer? Laatst stond in het weekend het bouwterrein blank, waterleidinkje geraakt. Daarom lag er al zoveel modder voor het SK. Is Paul alweer helemaal over de rooie?
In het plantsoen?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand nog interesse in een huurwoning (schipperswoning) in het noorderplantsoen ?
Huur plm 715 excl.
Vrijstaande bomen.quote:
Op dit moment net even een paar euro per maand te duur voor mij. Anders zou het wel leuk geweest zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand nog interesse in een huurwoning (schipperswoning) in het noorderplantsoen ?
Huur plm 715 excl.
Vooralsnog alleen m'n woensdagavonden, het is nog zo ver tot de tentamens.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:11 schreef Bob. het volgende:
Ze zijn voor mijn jaarclub.En ze zijn niet perfect, want ik had geen roomboter meer, maar alleen van dat dieet spul en dat is vies.
![]()
Morgen toevallig ook in UB? Dan moet ik ook weer aan de slag.
Met twee mensen ook wel toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef Bob. het volgende:
Als je er gewoon 3 mensen in propt moet die huur best gaan.
Peterselie, Jop?
Nee, maar de vader van de vriend van een vriendin van mij werkt bij de polizei?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand hier toevallig het email adres van een hoge pief bij de Groningse politie?
Ik ga vanavond wel sinterklaas vieren met een groningse agent, maar agent is niet zo hoog.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand hier toevallig het email adres van een hoge pief bij de Groningse politie?
Het gaat over over de situatie omtrent de uitwedstrijd van FC Groningen naar Tilburg. Daar zijn bij terugkomst in Groningen wat dingen gedaan door de politie waar ik opheldering over wil. Aangezien niet elke agent daar dingen over mag zeggen wil ik iemand mailen die daar verstand van heeft. Maar van de website word ik niet veel wijzer, dus ik dacht ik vraag het even.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:54 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel sinterklaas vieren met een groningse agent, maar agent is niet zo hoog.
Maar waarvoor moet je die hebben dan?
Ik kan je waarschijnlijk wel het emailadres en telefoonnummer van de persvoorlichter geven. Telefoonnummer moet ik toestemming voor vragen zou gewoon moeten kunnen, samen met het emailadres zal ik dat morgen even opzoeken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het gaat over over de situatie omtrent de uitwedstrijd van FC Groningen naar Tilburg. Daar zijn bij terugkomst in Groningen wat dingen gedaan door de politie waar ik opheldering over wil. Aangezien niet elke agent daar dingen over mag zeggen wil ik iemand mailen die daar verstand van heeft. Maar van de website word ik niet veel wijzer, dus ik dacht ik vraag het even.
Oeh, prachtige buurt!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Gizmo112 het volgende:
Tussen de Nieuwe Ebbinge en Nieuwe Boteringestraat
Kijk op www.oogtv.nl en klik op "Live Video". Elk half uur komt daar het nieuws voorbij, met onder andere uitleg over dit gevalquote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Marmex het volgende:
Moge allemaal...! Wat is er allemaal gebeurt bij die wedstrijd met de FC? Ik heb 't allemaal niet zo meegekregen hier.
Bvd
Woonkamer 35 m2 met bar er in, keuken, badkamer en tuin. Boven 2 slaapkamers van 18 en 15 m2.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, prachtige buurt!
Hoeveel kamers enzo
I know, ik ga hem zo optuigen met alles wat ik hier in huis kan vinden wat voor kerstversiering door kan gaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef JH87 het volgende:
Een gouden kerstboom, dat is echt dé shit.
de makelaar is wel schappelijk, je kan de "kale" huur verlagen naar het bedrag onder de grens voor huursubsidie, de rest schrijft hij onder "servicekosten" weg. Dan zit je alleen nog met de inkomensgrens...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
Hoihoi,
Op die prijs krijg je dus ook nooit huursubsidie helaas!
Ik dacht een inkomensgrens voor het huisquote:Op donderdag 4 december 2008 12:56 schreef maok het volgende:
Jullie komen vast niet boven de inkomengrens voor huursubsisie uit Freecell.
In m'n eentje te duur, daarna: grote interesse. Wel pas vanaf juliquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Huur plm 715 excl.
Zie PMquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef MaxMark het volgende:
B-T, nog interesse in dat telefoonnummer?
Oja das primaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef JH87 het volgende:
Nietz. Grulez.
Vanavond.
Toch?
[ afbeelding ]
Is dat nou echt een lekker biertje?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef JH87 het volgende:
Nietz. Grulez.
Vanavond.
Toch?
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en ook slaap lekker aan Marmex natuurlijk!
waarom? ;oquote:Op vrijdag 5 december 2008 05:30 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me vies,
Want ik heb frikandekl gegeten.
Maar verder tof. Piraten zijn vooral tof. Harrr
Wekelijks, ben ik gespot?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MaxMark, reis jij wel eens met de Qliner 300?
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
dat is toch de Qliner tussen Grunn city en Emmen? Ben ik wel eens mee geweest, mooie route!
Gietenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij moeten vanavond naar Ees (Land van Bartje) en volgens mij stopte de Qliner altijd in Borger, wat vlakbij is, maar volgens 9292ov.nl moeten we ineens uitstappen in Gieten en dan nog met zo'n domme taxi waarvoor je minstens met z'n drieën moet zijn en dat zijn we niet..
Whhehe inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanaf
En stopte je Interliner in Borger?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken die Qliner, al heette die toen nog Interliner.
Jazeker, maar dat was overdag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En stopte je Interliner in Borger?
300 Stopt in Borger en Gieten, 305 stopt alleen in Borger. Dus als je 305 neemt, scheelt het je toch maar weer 7 minuten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar MaxMark, stopt 'ie nou gewoon in Borger of niet?
Gieten zal vast adembenemend zijn, maar niet om te stranden om 8 uur op pakjesavond.
Vaarwel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:03 schreef Gizmo112 het volgende:
Nog een dag Groninger, morgen verhuizen
Beter dan te laat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vaarwel.![]()
Ik ga zo eens douchen en dan aan de sinterklaas-inkopen.
Tip van de dag: Doe OF een suprise OF een gedicht, nooit allebei.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef JH87 het volgende:
Ik heb morgenavond pas Sinterklaas. Maar ik moet nog wel alles. Surprise, gedicht, cadeau's. Pittig.
Ok.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alle keren dat ik met lijn 300 heb gereden stopte hij in Borger
Ik ben er dus echt níet opgekomen om het op die manier uit te proberen en daarover zit Do2 me nu al 5 minuten voor gek te verklaren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat was overdag.
Als ik hoofdstraat, Borger intik, krijg ik wel dat 'ie in Borger stopt, 's avonds. Die site is soms heel stom.
Welke?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe gaat het met zijn rijlessen momenteel?
Voor gek, nog wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er dus echt níet opgekomen om het op die manier uit te proberen en daarover zit Do2 me nu al 5 minuten voor gek te verklaren..
Ik wilde net nog iets opzoeken en toen kreeg ik nog een sarcastisch: "Ja, zoek jij dat eens op, met je opzoekskills."quote:
Als ik jou was, zou ik nog een fijn gedicht gaan schrijven over zijn stoppen-met-rokenskills.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde net nog iets opzoeken en toen kreeg ik nog een sarcastisch: "Ja, zoek jij dat eens op, met je opzoekskills."
.
Burgerlijke ongehoorzaamheid ftw.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:33 schreef maok het volgende:
Bij mijn ouders geeft 9292ov ook altijd rare uitkomsten, dan moet je uitstappen bij een halte waar ik helemaal niet moet zijn en gelijk weer in stappen in dezelfde bus. Ik blijf altijd heel rebels zitten
Ja, maar, hij ís gestopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik nog een fijn gedicht gaan schrijven over zijn stoppen-met-rokenskills.
Oh, ik dacht dat hij gestopt was met stoppen en in plaats daarvan weer met rijlessen ging beginnen.quote:
Haha nee. Vorige jaren was zijn goede voornemen altijd om te stoppen met roken, dat is inmiddels gelukt, dus het nieuwe goede voornemen is weer beginnen met rijlessen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij gestopt was met stoppen en in plaats daarvan weer met rijlessen ging beginnen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou ik zijn volgende biefstuk gewoon twee keer zo lang bakken.
Maar dat is dan toch zo'n bus die juist niet rijdt als er minder dan 3 personen zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef RealZeus het volgende:
DaD?
Je moet toch wat beter kijken.
Je strandt niet in Gieten, die lijntaxi rijdt namelijk wel.
Alleen omdat ze lijn 59 dan met een taxibusje rijden moet je bellen als je met meer dan 3 personen reist.
Dus je kunt rustig via Gieten reizen.
Rollade van watten en stroop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef JH87 het volgende:
Wat ben ik toch altijd een klootzak met het kopen van Sinterklaascadeau's. Nu nog een surprise verzinnen.
Nee, dat is een belbus, dit is een lijntaxi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch zo'n bus die juist niet rijdt als er minder dan 3 personen zijn?. Tenminste, zo vertelde Do2 het mij, die vroeger vanuit zijn dorp ook zo'n bus had.
.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
RZ, bedankt voor de moeite allemaal, maar het is al lang geregeld.. We stappen gewoon in de bus om 19:12, blijven daar lekker met ons koffertje en een enorme tas vol cadeautjes in zitten, stappen uit in Borger, worden daar opgepikt, rijden 4 minuutjes met de auto, en we duiken het bubbelbad in. Klaar.
Nee, maar mijn broer overweegt zeer sterk een 1:1 Niva te kopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt eindelijk je miniatuur Niva gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goedNu even erg rot. Is wel goed voor je gewicht overigens
![]()
Ga je nog wat leuks doen? Heb je sinterklaas gevierd?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
info?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:34 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat nou weer voor stukje info in een STA-topic?
Als je nou gewoon voor de afwisseling eens probeert of het bij mij beter tukt meid? Ik bedoel, mijn boxspring tegen dat klappertje van je, da's toch gesneden koek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |