Thanks!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en ook slaap lekker aan Marmex natuurlijk!
waarom? ;oquote:Op vrijdag 5 december 2008 05:30 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me vies,
Want ik heb frikandekl gegeten.
Maar verder tof. Piraten zijn vooral tof. Harrr
Wekelijks, ben ik gespot?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MaxMark, reis jij wel eens met de Qliner 300?
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
dat is toch de Qliner tussen Grunn city en Emmen? Ben ik wel eens mee geweest, mooie route!
Gietenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij moeten vanavond naar Ees (Land van Bartje) en volgens mij stopte de Qliner altijd in Borger, wat vlakbij is, maar volgens 9292ov.nl moeten we ineens uitstappen in Gieten en dan nog met zo'n domme taxi waarvoor je minstens met z'n drieën moet zijn en dat zijn we niet..
Whhehe inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanaf
En stopte je Interliner in Borger?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken die Qliner, al heette die toen nog Interliner.
Jazeker, maar dat was overdag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En stopte je Interliner in Borger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |