Nee, niet gedaan. Bij American Studies moet je Engels sowieso al van een voldoende niveau zijn om enigszins mee te kunnen draaien, dus daar maakt men zich niet druk om. Hier geldt het vooral voor de Chinezen, die hier in massa's komen om te studeren & Engels te leren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, maar ik was de hele dag aan het werk/op college.
Heeft iemand hier trouwens al eens de toefl test gemaakt? (Inkomen vast?) Is dat erg moeilijk? Ik ben op zich behoorlijk goed in engels, maar dat ding kost aardig wat, dus als het erg moeilijk is ga ik toch nog maar flink oefenen de komende tijd.
Nou inderdaad, want dat verkleind onze kansen natuurlijk drastisch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Scarlett Johansson![]()
Alleen jammer dat ze nu getrouwd is
Who caresquote:Op woensdag 3 december 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
Ik had het over jou (persoonlijk ben ik niet echt een Scarlett fan), maar ik hier uit concluderen dat je nooit rukt?
Waren wel meer mensen die dat vonden ja, naast ons vertrok er echt een groep van 10 mensen ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef teigan het volgende:
Weggelopen uit de sneak ja.. Hij vond het een waardeloze film.... Niet zijn genre oid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |