Thanks!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en ook slaap lekker aan Marmex natuurlijk!
waarom? ;oquote:Op vrijdag 5 december 2008 05:30 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me vies,
Want ik heb frikandekl gegeten.
Maar verder tof. Piraten zijn vooral tof. Harrr
Wekelijks, ben ik gespot?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MaxMark, reis jij wel eens met de Qliner 300?
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
dat is toch de Qliner tussen Grunn city en Emmen? Ben ik wel eens mee geweest, mooie route!
Gietenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij moeten vanavond naar Ees (Land van Bartje) en volgens mij stopte de Qliner altijd in Borger, wat vlakbij is, maar volgens 9292ov.nl moeten we ineens uitstappen in Gieten en dan nog met zo'n domme taxi waarvoor je minstens met z'n drieën moet zijn en dat zijn we niet..
Whhehe inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb het laatst eens uitgerekend...Heb die route al ruim 250 keer op én neer gereden in de afgelopen 3½ jaar. Dan gaat het mooie er toch wel een beetje vanaf
En stopte je Interliner in Borger?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken die Qliner, al heette die toen nog Interliner.
Jazeker, maar dat was overdag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En stopte je Interliner in Borger?
300 Stopt in Borger en Gieten, 305 stopt alleen in Borger. Dus als je 305 neemt, scheelt het je toch maar weer 7 minuten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar MaxMark, stopt 'ie nou gewoon in Borger of niet?
Gieten zal vast adembenemend zijn, maar niet om te stranden om 8 uur op pakjesavond.
Vaarwel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:03 schreef Gizmo112 het volgende:
Nog een dag Groninger, morgen verhuizen
Beter dan te laat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vaarwel.![]()
Ik ga zo eens douchen en dan aan de sinterklaas-inkopen.
Tip van de dag: Doe OF een suprise OF een gedicht, nooit allebei.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef JH87 het volgende:
Ik heb morgenavond pas Sinterklaas. Maar ik moet nog wel alles. Surprise, gedicht, cadeau's. Pittig.
Ok.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alle keren dat ik met lijn 300 heb gereden stopte hij in Borger
Ik ben er dus echt níet opgekomen om het op die manier uit te proberen en daarover zit Do2 me nu al 5 minuten voor gek te verklaren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat was overdag.
Als ik hoofdstraat, Borger intik, krijg ik wel dat 'ie in Borger stopt, 's avonds. Die site is soms heel stom.
Welke?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe gaat het met zijn rijlessen momenteel?
Voor gek, nog wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er dus echt níet opgekomen om het op die manier uit te proberen en daarover zit Do2 me nu al 5 minuten voor gek te verklaren..
Ik wilde net nog iets opzoeken en toen kreeg ik nog een sarcastisch: "Ja, zoek jij dat eens op, met je opzoekskills."quote:
Als ik jou was, zou ik nog een fijn gedicht gaan schrijven over zijn stoppen-met-rokenskills.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde net nog iets opzoeken en toen kreeg ik nog een sarcastisch: "Ja, zoek jij dat eens op, met je opzoekskills."
.
Burgerlijke ongehoorzaamheid ftw.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:33 schreef maok het volgende:
Bij mijn ouders geeft 9292ov ook altijd rare uitkomsten, dan moet je uitstappen bij een halte waar ik helemaal niet moet zijn en gelijk weer in stappen in dezelfde bus. Ik blijf altijd heel rebels zitten
Ja, maar, hij ís gestopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik nog een fijn gedicht gaan schrijven over zijn stoppen-met-rokenskills.
Oh, ik dacht dat hij gestopt was met stoppen en in plaats daarvan weer met rijlessen ging beginnen.quote:
Haha nee. Vorige jaren was zijn goede voornemen altijd om te stoppen met roken, dat is inmiddels gelukt, dus het nieuwe goede voornemen is weer beginnen met rijlessen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij gestopt was met stoppen en in plaats daarvan weer met rijlessen ging beginnen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou ik zijn volgende biefstuk gewoon twee keer zo lang bakken.
Maar dat is dan toch zo'n bus die juist niet rijdt als er minder dan 3 personen zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef RealZeus het volgende:
DaD?
Je moet toch wat beter kijken.
Je strandt niet in Gieten, die lijntaxi rijdt namelijk wel.
Alleen omdat ze lijn 59 dan met een taxibusje rijden moet je bellen als je met meer dan 3 personen reist.
Dus je kunt rustig via Gieten reizen.
Rollade van watten en stroop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef JH87 het volgende:
Wat ben ik toch altijd een klootzak met het kopen van Sinterklaascadeau's. Nu nog een surprise verzinnen.
Nee, dat is een belbus, dit is een lijntaxi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch zo'n bus die juist niet rijdt als er minder dan 3 personen zijn?. Tenminste, zo vertelde Do2 het mij, die vroeger vanuit zijn dorp ook zo'n bus had.
.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
RZ, bedankt voor de moeite allemaal, maar het is al lang geregeld.. We stappen gewoon in de bus om 19:12, blijven daar lekker met ons koffertje en een enorme tas vol cadeautjes in zitten, stappen uit in Borger, worden daar opgepikt, rijden 4 minuutjes met de auto, en we duiken het bubbelbad in. Klaar.
Nee, maar mijn broer overweegt zeer sterk een 1:1 Niva te kopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt eindelijk je miniatuur Niva gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goedNu even erg rot. Is wel goed voor je gewicht overigens
![]()
Ga je nog wat leuks doen? Heb je sinterklaas gevierd?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
info?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:34 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat nou weer voor stukje info in een STA-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |