Rollade van watten en stroop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef JH87 het volgende:
Wat ben ik toch altijd een klootzak met het kopen van Sinterklaascadeau's. Nu nog een surprise verzinnen.
Nee, dat is een belbus, dit is een lijntaxi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch zo'n bus die juist niet rijdt als er minder dan 3 personen zijn?. Tenminste, zo vertelde Do2 het mij, die vroeger vanuit zijn dorp ook zo'n bus had.
.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
RZ, bedankt voor de moeite allemaal, maar het is al lang geregeld.. We stappen gewoon in de bus om 19:12, blijven daar lekker met ons koffertje en een enorme tas vol cadeautjes in zitten, stappen uit in Borger, worden daar opgepikt, rijden 4 minuutjes met de auto, en we duiken het bubbelbad in. Klaar.
Nee, maar mijn broer overweegt zeer sterk een 1:1 Niva te kopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt eindelijk je miniatuur Niva gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt wel goedNu even erg rot. Is wel goed voor je gewicht overigens
![]()
Ga je nog wat leuks doen? Heb je sinterklaas gevierd?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
info?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:34 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat nou weer voor stukje info in een STA-topic?
Als je nou gewoon voor de afwisseling eens probeert of het bij mij beter tukt meid? Ik bedoel, mijn boxspring tegen dat klappertje van je, da's toch gesneden koek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |