Oeh, prachtige buurt!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:02 schreef Gizmo112 het volgende:
Tussen de Nieuwe Ebbinge en Nieuwe Boteringestraat
Kijk op www.oogtv.nl en klik op "Live Video". Elk half uur komt daar het nieuws voorbij, met onder andere uitleg over dit gevalquote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef Marmex het volgende:
Moge allemaal...! Wat is er allemaal gebeurt bij die wedstrijd met de FC? Ik heb 't allemaal niet zo meegekregen hier.
Bvd
Woonkamer 35 m2 met bar er in, keuken, badkamer en tuin. Boven 2 slaapkamers van 18 en 15 m2.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, prachtige buurt!
Hoeveel kamers enzo
I know, ik ga hem zo optuigen met alles wat ik hier in huis kan vinden wat voor kerstversiering door kan gaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef JH87 het volgende:
Een gouden kerstboom, dat is echt dé shit.
de makelaar is wel schappelijk, je kan de "kale" huur verlagen naar het bedrag onder de grens voor huursubsidie, de rest schrijft hij onder "servicekosten" weg. Dan zit je alleen nog met de inkomensgrens...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
Hoihoi,
Op die prijs krijg je dus ook nooit huursubsidie helaas!
Ik dacht een inkomensgrens voor het huisquote:Op donderdag 4 december 2008 12:56 schreef maok het volgende:
Jullie komen vast niet boven de inkomengrens voor huursubsisie uit Freecell.
In m'n eentje te duur, daarna: grote interesse. Wel pas vanaf juliquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand nog interesse in een huurwoning (schipperswoning) in het noorderplantsoen ?
Huur plm 715 excl.
Zie PMquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef MaxMark het volgende:
B-T, nog interesse in dat telefoonnummer?
Oja das primaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef JH87 het volgende:
Nietz. Grulez.
Vanavond.
Toch?
[ afbeelding ]
Is dat nou echt een lekker biertje?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:39 schreef JH87 het volgende:
Nietz. Grulez.
Vanavond.
Toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |