We hebben gekeken maar er zat geen sticker op uw container, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
ING'ers met misplaatste opmerkingen.
Kan de gemeentedienst mijn topic ff schoonmaken?
Ik heb een reactie verwijderd, zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kan de gemeentedienst mijn topic ff schoonmaken?
ING'ers met misplaatste opmerkingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een reactie verwijderd, zie het probleem niet zo.
En nog steeds zie ik het probleem niet. Het is niet zo dat het hele topic er ontspoord door is geraakt, en ik vind het niet nodig om het te gaan verwijderen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n reactie? Als je een stuk quote en dan een smiley doet ok maar hier kan ik niks mee![]()
Tevens gezeur over een tag wat geen zak met mijn topic te maken heeft.
Ik dacht dat jullie tegen bagger waren? WTF heeft een tagje met mijn topic te maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En nog steeds zie ik het probleem niet. Het is niet zo dat het hele topic er ontspoord door is geraakt, en ik vind het niet nodig om het te gaan verwijderen.
Adressen zijn wel weg. En nee, het boeit me niet wie het post.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie tegen bagger waren? WTF heeft een tagje met mijn topic te maken?
Of komt het omdat het een oldbie en een Frontpage admin zijn?
En adressen enzo, lekker ontopic zeg!!!!!
Waarom mag het dan wel over tags gaan? Is even nutteloos als die adres post.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Adressen zijn wel weg. En nee, het boeit me niet wie het post.
Jezus, wat boeit het. En ik vraag om ontopic te gaan om het een halt toe te roepen, kan je topic mooi verder ontopic verder gaan. Dat wil je toch zo graag?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom mag het dan wel over tags gaan? Is even nutteloos als die adres post.
-Edit-
Waarom wel zeggen dat ze ontopic moeten lbijven maar de reacties niet verwijderen zoals de adressen?
Wat boeit het? Het enige wat KLB nodig heeft is een consequent beleid, je laat nu in één topic zien dat dat niet aanwezig is, laat staan tussen verschillende modsquote:Op donderdag 13 november 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus, wat boeit het. En ik vraag om ontopic te gaan om het een halt toe te roepen, kan je topic mooi verder ontopic verder gaan. Dat wil je toch zo graag?
Ik maak me niet zo druk om een paar offtopic posts. Als een topic er mee volloopt dan grijp ik wel in. Een keer een offtopic posts tussendoor is helemaal niet zo erg, als het daarna maar niet doorgaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat boeit het? Het enige wat KLB nodig heeft is een consequent beleid, je laat nu in één topic zien dat dat niet aanwezig is, laat staan tussen verschillende mods
Maar ik ga slapen, kusje![]()
Ja, graag zelfs!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:51 schreef dagdag het volgende:
kan ik mod worden
Maar je bent zo niet consequent bezig. Waarom laat je het ene bericht wel staan en het andere niet? Ik had al het werk al gedaan, ik zei welke posts offtopic waren en er weg moesten. Je hoefde alleen het knopje in te drukken!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om een paar offtopic posts. Als een topic er mee volloopt dan grijp ik wel in. Een keer een offtopic posts tussendoor is helemaal niet zo erg, als het daarna maar niet doorgaat.
Welterusten, kusje terug
Die was toch verplaatst naar ONZ?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik een misschien stomme vraag stellen:
Waarom werd de KLB Kaste+awards gesloten, terwijl het in andere fora, zoals OUD, of MUZ, of POL wel mag? Daar worden wel awards uitgedeeld, en gezegd welke users wel en niet gewaardeerd worden door de users van dat desbetreffende forum. Waarom werd dat bij ons dan gesloten?
Vroeg ik me zomaar af
Gaat het toevallig hier over: Fok!kers die zich verkleden als Elmo ?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef paultjuhhh het volgende:
de_boswachter NU HIER KOMEN NU IK BEVEEL JE JOCHIE
Goed topic hequote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat het toevallig hier over: Fok!kers die zich verkleden als Elmo ?
Neuh maar ik was weereens hyper netquote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat vat jij 'goed' blijkbaar anders op dan ik.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik een misschien stomme vraag stellen:
Waarom werd de KLB Kaste+awards gesloten, terwijl het in andere fora, zoals OUD, of MUZ, of POL wel mag? Daar worden wel awards uitgedeeld, en gezegd welke users wel en niet gewaardeerd worden door de users van dat desbetreffende forum. Waarom werd dat bij ons dan gesloten?
Vroeg ik me zomaar af
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was bagger. En ik weet wat er speelt, dus ik haalde het weg. Verder klagen kan in het FB-topic.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Wat speelt er dan?
Ik heb al een tijdje niet meer in KLB gebaggerd.
Ga je ontkennen?quote:
BoWa bleek achteraf geheel niet te sporen, maar bleef uit medelijden blauw. Hier ging een hele rel aan vooraf. BoWa zou Danny kennen (privé) en zou een neefje zijn van Yvonne. Users logischerwijs boos omdat hij een bekende zou zijn van de admins. Ja, en daar hoorde Talpaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga je ontkennen?![]()
Maar roddel me eens even bij, na de_boswachter soap heb ik het één en ander gemist begrijp ik?
johhhh, spannend hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
BoWa bleek achteraf geheel niet te sporen, maar bleef uit medelijden blauw. Hier ging een hele rel aan vooraf. BoWa zou Danny kennen (privé) en zou een neefje zijn van Yvonne. Users logischerwijs boos omdat hij een bekende zou zijn van de admins. Ja, en daar hoorde Talpaniet tussen. Want Talpa is klaar nu.
Nou zie ik dat topic voor het eerst, maar het topic/OP is leuk, en dan kom jij met flippo. Dat is hetzelfde als wanneer je midden in een gesprek kanker roept terwijl het niet over kanker gaat en je geen geestelijke beperking hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom word mijn reactie verwijderd als ik iemand een flippo noem? Het lijkt verdacht veel op fipo, dat geef ik toe, maar dat is het niet. Gaat nogal ver.
Die paar comments waren alleen maar zo omdat er 'Crane' voor het topic stond. Ik geef toe dat ik van een beetje trollen niet ziek ben, maar dit keer was het WEL een serieuze klacht. Jij weet ook wel dat ik hier anders niet had lopen klagen in het FB-topic.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Hij had van welke TS dan ook op slot gegaan. Van die paar comments gaan ze allemaal over je trollgedrag. Zou een belletje moeten doen rinkelen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Crane het volgende:
[..]
En wees aub niet zo laf om de FA's weer in te schakelen.
Ok, laat die laatste zin maar zitten dan. Dan was het je collega-mod.quote:
Je bent al begonnen zie ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Ok, laat die laatste zin maar zitten dan. Dan was het je collega-mod.
Ik zal wel een aantal kloons aanmaken ofzo, blijkbaar moet dat om een normaal een topic te mogen openen hier zonder dat ie direct dicht gepleurd wordt.
Sta ik bekend om hequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk, weer zo'n domme aanname van je.
Vat het niet persoonlijk op, je lijkt me best een goede vent (met een normale muzieksmaak ook) maar je reageert nogal panisch als er nerds beledigd worden. Alsof je ze wilt beschermen ofzo... Waarom mag ik hier niet zeggen waar het op staat?quote:
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef timmmmm het volgende:
Crane, je zegt het zelf al, als er nerds beledigd worden, dat is hier niet de bedoeling lijkt me
Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Vat het niet persoonlijk op, je lijkt me best een goede vent (met een normale muzieksmaak ook) maar je reageert nogal panisch als er nerds beledigd worden. Alsof je ze wilt beschermen ofzo... Waarom mag ik hier niet zeggen waar het op staat?
Dat maak jij d'r van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten. Metal-fans en mensen die moeite hebben om contact te maken zitten hier echter weer veel, dus dan ligt het opeens 'gevoelig'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.
Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.quote:En als ze jou zouden bashen in een topic met bijvoorbeeld een foto uit je FoBo of weet ik veel wat, dan zou ik op dezelfde manier optreden naar de lui die je beledigen.
Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baasquote:Zit hier niet alleen voor mezelf, vergeet dat niet.
Hier moet ik toch echt even ingrijpen....quote:
Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten. En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten.
[..]
Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.
Overigens was het topic dat je sloot juist een klaagtopic over jaloerse mensen die anderen 'beledigen' om b.v. hun uiterlijk. Het was niet zo dat ik vanuit het niets opeens 'onschuldige' mensen ging lopen bashen.
[..]
Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baas" geweest, dan had je hem gewoon open gelaten...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier moet ik toch echt even ingrijpen....
Alsof dat in KLB gebeurt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zo
* ondeugend verslikt zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Sterker nog: voor een Fok-mod heeft ie een superieure muzieksmaak.
Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten.
Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?quote:En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.
Je sloot m'n topic anders erg snel.quote:En ik stressen? Nee, sorry
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.
[..]
Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
[..]
Je sloot m'n topic anders erg snel.
Da's m'n taak.quote:Je sloot m'n topic anders erg snel.
Er blijven toch nog zat topics van je open? Plus dat hier ook Marokkanen, Turken etc zitten. Maar die trollerige insteek moet je toch echt eens afleren. Je moet het verder zelf weten, maar als het weer een troll is gaat je topic gewoon weer dicht. En ik snap ook best dat je hiervoor op FOK! zit, maar joh, het is zo zonde van je energie.quote:Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
Om nog even terug te komen op gisteren: waarom mogen dit soort posts dan wel?quote:
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die posts mogen niet. Delete ze zo direct wel (+note)
Eens, met reacties als waar woont jouw huis, kankerkneus, gaat hij mij ook een beetje te verquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Kan iemand deze kneus een schop onder zijn reet geven
RozeAnjer, daar moet ik altijd wel om lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO' en 'Spoorknor!'..
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Kan iemand deze kneus een schop onder zijn reet geven
Naam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO' en 'Spoorknor!'..
vieze puisten!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
Maar daar ging hij ook wel heel erg over de schreef, boswachterquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
Leuke vergelijking, echter iemand een flippo noemen is hetzelfde als 'Dudequote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou zie ik dat topic voor het eerst, maar het topic/OP is leuk, en dan kom jij met flippo. Dat is hetzelfde als wanneer je midden in een gesprek kanker roept terwijl het niet over kanker gaat en je geen geestelijke beperking hebt.
maarja het is echt gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef Biogarde het volgende:
Wel een kuttopic men.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
maarja het is echt gebeurd![]()
open ik ook een topic 1x per week gaat die op slot
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef postmortum het volgende:
zeg wie wordt de nieuwe mod eigenlijk?
damn wat een weekquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.
Goed bericht dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat Janetje je weer komt irriteren. Maar dat is slechts een gerucht welke ik niet kan onderbouwen cq bewijzen.
Moet bekennen dat ik dat niet weet. We zijn er wel mee bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
Op welke termijn wordt de nieuwe mod eigenlijk bekend gemaakt?
Hoe vaak is mijn naam al genoemd en hoeveel stimulatie in de erogene zones van de crewleden bracht dat teweeg?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik dat niet weet. We zijn er wel mee bezig.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe vaak is mijn naam al genoemd en hoeveel stimulatie in de erogene zones van de crewleden bracht dat teweeg?
Wát een aanwinstquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:59 schreef Kopbal het volgende:
In ongeveer 35 topics heeft 'ie dat plaatje gepost.
Zo, ik heb mijn NSB-plicht voor de dag weer gedaan.
Je topic is een baggertopic, dat zie je toch wel in hè?quote:Op zondag 16 november 2008 03:55 schreef DaMook het volgende:
Bazen ?????
Toch knap dat een enigszins serieus topic door een mod word gesloten.
Je moet blij zijn dat je onderstaande kwaliteit überhaupt in je topic mag aantreffen:quote:Op zondag 16 november 2008 03:55 schreef DaMook het volgende:
Bazen ?????
Toch knap dat een enigszins serieus topic door een mod word gesloten.
quote:Op zondag 16 november 2008 03:45 schreef Biogarde het volgende:
Dat komt door de aftrek van belastingen. Negers zijn doorgaans zwartwerkers en zijn eigen baas. Je hebt ook hele luie negers. Deze negers doen op een dag niets anders dan het eten van kip en meloen. Deze negers noem je ook wel; luie negers of zoals ze dat in Brabant zeggen; zwart'n.
Deze negers hebben dus geen baas maar zijn het wel. Enkel omdat ze zich vergezellen met gehosselde meisjes en een goedmaak blanke.
Het was dus echt een serieus topicquote:Op zondag 16 november 2008 03:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je onderstaande kwaliteit überhaupt in je topic mag aantreffen:
[..]
Nee dusquote:Op zondag 16 november 2008 03:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je topic is een baggertopic, dat zie je toch wel in hè?
Yep, gerepareerd.quote:
Jezus zeg, dat iedereen dat continu vergeet!quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
Der neue SC ist nummer 421
Visie, visie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:41 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de nieuwe mod, wat is je visie omtrent KLB?
Omdat we geen users bashen en zeker niet in een daarvoor speciaal aangemaakt topic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef DutchErrorist het volgende:
waarom is mijn topic over damsco gesloten?
Dan mag zijn topic over een metalslaaf die voor een trein springt ook wel dicht....
Welke users en op welke manier dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef Adelante het volgende:
Visie, visie?KLB was en is een tof subforum, alleen zijn er wat te veel users die zijn overgekomen uit ONZ en hier de boel proberen te verzieken. Nou daar verschil ik met ze over van mening en zal ik proberen subtiel bij te brengen bij desbetreffende users. Voor de rest moet KLB gewoon een lekker Hollandse traditie blijven, namelijk zeiken om het zeiken.
Ik bashde hem niet, ik zei alleen waar het op sloeg, en aan de reacties te zien in het topic ben ik niet de enige die moe wordt van damsco's topics...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat we geen users bashen en zeker niet in een daarvoor speciaal aangemaakt topic.
Dat had je dan ook in het betreffende topic kunnen doen ipv er een nieuwe over te openen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik bashde hem niet, ik zei alleen waar het op sloeg, en aan de reacties te zien in het topic ben ik niet de enige die moe wordt van damsco's topics...
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
1. Sluit Metalslaaf springt voor de trein
2. Delete "damsco"
3. ???
4. Profit etc.
Ondeugend
Ja en dan wordt ik weer weggemod omdat ik dan te offtopic ga...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat had je dan ook in het betreffende topic kunnen doen ipv er een nieuwe over te openen.
Denk dan na vriend, als het onderwerp an sich al twijfelachtig is én je dubieuze bewoordingen gaat gebruiken, hoe groot denk je dan dat de overlevingskans van je topic wordt?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
Fok is weer tering traag.
Ja leuk dat ie dichtgaat, maar de klacht is gewoon een klacht. Dan kan ik het nog in feedback posten, maar daar wordt er ook geen kut mee gedaan. Haal dan gewoon de "tokkie scheldwoorden" eruit en laat m open.
Die van kanker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Denk dan na vriend, als het onderwerp an sich al twijfelachtig is én je dubieuze bewoordingen gaat gebruiken, hoe groot denk je dan dat de overlevingskans van je topic wordt?
Dus als ik een nieuw topic open, en dan met 'normaal' taalgebruik blijft ie wel open?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Biogarde het volgende:
Het mag allemaal wel wat netter idd.
Njah, niet echt in KLB. Je kan je ook vervoegen in het topic in FB. En wanneer je hier echt je ei kwijt wil, blijf dan een beetje netjes. Klagen oké, maar je hoeft niet overal het woord kanker voor te zetten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik een nieuw topic open, en dan met 'normaal' taalgebruik blijft ie wel open?
Mja, maar in FB doen ze er toch niks mee.. Dit is gewoon meer om te klagen, en dat FOK nou net mijn klacht is, tja daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Njah, niet echt in KLB. Je kan je ook vervoegen in het topic in FB. En wanneer je hier echt je ei kwijt wil, blijf dan een beetje netjes. Klagen oké, maar je hoeft niet overal het woord kanker voor te zetten.
Beetje serverpark kost knaken. Die centen moet je wel hebben. En bedenk wel dat FOK! buiten hier en daar wat reclame om, geen commerciële toko is zoals bijvoorbeeld Tweakers dat wel is. En er zijn echt geen honderden abo's verkocht zoals veel users denken. Komt wellicht nog wel, maar zet vooralsnog geen zoden aan de dijk om bijvoorbeeld een investering te doen aan het serverpark. Het komt allemaal best wel goed, maar heeft gewoon tijd nodig. Pageviews en posts op FOK! zijn net ff iets meer dan de gemiddelde sitequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, maar in FB doen ze er toch niks mee.. Dit is gewoon meer om te klagen, en dat FOK nou net mijn klacht is, tja daar kan ik niks aan doen.
Mja heb je een punt, maar als krachtterm he.
Whehe, ja k begrijp het ook wel. Maar dan nog, er zijn zat grotere sites dan FOK!, en die lopen ook gewoon lekker. En k zeg ook niet dat er honderden abo's zijn verkocht, maar geef dan op z'n minst de mensen die wel meebetalen aan FOK! voorrang op de rest van gebruikers/lurkers (niet geregistreerden).quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje serverpark kost knaken. Die centen moet je wel hebben. En bedenk wel dat FOK! buiten hier en daar wat reclame om, geen commerciële toko is zoals bijvoorbeeld Tweakers dat wel is. En er zijn echt geen honderden abo's verkocht zoals veel users denken. Komt wellicht nog wel, maar zet vooralsnog geen zoden aan de dijk om bijvoorbeeld een investering te doen aan het serverpark. Het komt allemaal best wel goed, maar heeft gewoon tijd nodig. Pageviews en posts op FOK! zijn net ff iets meer dan de gemiddelde site![]()
Hehe, k begreep je punt daarvoor al hoor. Was enkel omdat je daar eerder al wat over zei en je t als krachtterm goedkeurdequote:En nu je krachtterm; Joa, krachttermen mogen best, maar begrijp wel dat het als storend kan worden ervaren. Je stuurt je provider ook geen klaagbrief waarin je vraagt waarom je kankerinternet en je kankerdownloads zo traag gaan wanneer je internet over hun kankerservers. Zie je m'n punt?
Voorbeeldje: Hyves is nog commerciëler dan alle TV-stations bij elkaar. Rondneuzen op hun site kost meer geduld dan een aap Chinees leren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, ja k begrijp het ook wel. Maar dan nog, er zijn zat grotere sites dan FOK!, en die lopen ook gewoon lekker. En k zeg ook niet dat er honderden abo's zijn verkocht, maar geef dan op z'n minst de mensen die wel meebetalen aan FOK! voorrang op de rest van gebruikers/lurkers (niet geregistreerden).
[..]
Hehe, k begreep je punt daarvoor al hoor. Was enkel omdat je daar eerder al wat over zei en je t als krachtterm goedkeurdeLeuk voorbeeld though
Hehequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voorbeeldje: Hyves is nog commerciëler dan alle TV-stations bij elkaar. Rondneuzen op hun site kost meer geduld dan een aap Chinees leren.
Naturlich, maar blijf wel netjes. Zeker wanneer je fatsoenlijke feedback wil.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HeheMaar dan nog is FOK traag.. Hyves ook trouwens
, dus zou er in principe toch gewoon over geklaagd mogen worden?
Voor feedback ga ik wel naar FB. Hier ben ik om te klagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naturlich, maar blijf wel netjes. Zeker wanneer je fatsoenlijke feedback wil.
Als een FA alsnog besluit 'm te sluiten, dan kan ik niets voor je betekenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voor feedback ga ik wel naar FB. Hier ben ik om te klagen
Wel grappig dat FA's gelijk in paniek raken als er een klacht over FOK is![]()
Zal vanavond wel een beter topic maken.
Begrijp ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als een FA alsnog besluit 'm te sluiten, dan kan ik niets voor je betekenen.
ja zo'n josti die stukjes schrijft op de fpquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
En nu in het Neerlands
Of een FP'er mag modden op het forum ? En dan neem ik aan iemand van de FP redactie?
Waar kan ik stemmen op topic van het jaar ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja zo'n josti die stukjes schrijft op de fp![]()
by the way , ik heb de sc opgeroepen om het famfaretopic het topic van het jaar te laten worden
Kijk er nu ff naar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Kinderpooier het volgende:
Angermangement zit mijn topic te vergallen met zijn meters
Mensen die hun haar verven
Verkeerde move, zeker true.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Topic dicht. Jordeeeh. . . verkeerde move. Het is niet voor niks PM.
Ik waarschuw ook nog een paar posts eerder. En dan nog doen he....quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verkeerde move, zeker true.
Personal, zeker niet.
Wat zit je nou te kankeren, gooi dat topic gewoon open balzak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik waarschuw ook nog een paar posts eerder. En dan nog doen he....![]()
Sowieso PM. Je weet waar het voor staat he ?
Lees de regels van het forum nog eens door.
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat zit je nou te kankeren, gooi dat topic gewoon open balzak.
[img]plaatje[/img]quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB Bagger SC #428] Mijn eerste lapo heart.gif
Hier staat ook een pm, halverwege pagina ofzo, een ps ervan. En die krijgt geen ban, maar jordy wel?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier staat ook een pm, halverwege pagina ofzo, een ps ervan. En die krijgt geen ban, maar jordy wel?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Adelante het volgende:
was een pm met een link naar een topic, niet spannend, maar wel plaatsen personal message.
probeer het eens met woordenquote:
Ik vind het vervelend dat je op deze wijze aandacht moet vragen voor de ban van een mede-user, voornamelijk omdat dit ten koste gaat van een ander persoon.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is open. Mijn fout. Kuttelefoon, traag als shit.
Inderdaad ga terug naar Stormfront of hardcore-hollandquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je op deze wijze aandacht moet vragen voor de ban van een mede-user, voornamelijk omdat dit ten koste gaat van een ander persoon.
Deze handelswijze doet me denken aan een reeds verboden politieke partij die in de jaren 30 en 40 een belangrijke rol speelde in Nederland.
Groetjes,
Chriz2k
Als je remlof was ja. Ik vind het best dat jullie iemand bannen voor het plaatsen van een pm, maar blijf reëel.quote:
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh wist dat ie fout zat en dat zijn actie consequenties zou hebben. Schijnbaar was hij er op uit ?!? Snap hem niet.
Ik ga daar niet over. PM Remlof. Ws. zijn verleden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?
dat staat toch duidelijk vermeld in het banmeldtopic?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?
dat staat er duidelijk bij, en je tweede topic over vuurwerk slaat eigenlijk ook als een lul op een drumstel, dus steek er in het vervolg gewoon iets meer tijd in.quote:
Ik heb mijn OP ge-edit....quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat staat er duidelijk bij, en je tweede topic over vuurwerk slaat eigenlijk ook als een lul op een drumstel, dus steek er in het vervolg gewoon iets meer tijd in.
Nee, da's te makkelijk. Dan krijg je van die oneliner KLB topics. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling van die dagboekdroefromans te schrijven als afcajos, maar gewoon een steekhoudende duidelijke klacht en liefst in een leuke setting zoals je hem hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb mijn OP ge-edit....
En dat topic valt toch wel mee, korte bondige klachten zijn de fundamentele elementen van klb....
mwah mwah...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, da's te makkelijk. Dan krijg je van die oneliner KLB topics. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling van die dagboekdroefromans te schrijven als afcajos, maar gewoon een steekhoudende duidelijke klacht en liefst in een leuke setting zoals je hem hebt meegemaakt.
Zie mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:39 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Als je remlof was ja. Ik vind het best dat jullie iemand bannen voor het plaatsen van een pm, maar blijf reëel.
De PM van Emimich afgelopen nacht
De inhoud wordt hier vrijgegeven aan de massa's maar zarGon blijft doorzeuren. En dan wordt blijkbaar nog een waarschuwing gegeven aan eenieder die het in zijn hoofd haalt om de pm toch te plaatsen, maar die kan ik niet vinden. Of zijn jullie de belangrijke stap waarin jullie de geschiedenis altereren vergeten?
Een beetje subjectiviteit kan geen kwaad (zie Juup©...).
idd, deze user is echt een verveel, tevens zit hij regelmatig met zijn site te spammen!!quote:Op woensdag 19 november 2008 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand MiVer een schop geven?
Nou weet ik dat de SC een baggerreeks is maar dat slechte gerijm stelt niemand op prijs. Iets bruikbaars/nuttigs wilt er niet uitkomen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand MiVer een schop geven?
Nou weet ik dat de SC een baggerreeks is maar dat slechte gerijm stelt niemand op prijs. Iets bruikbaars/nuttigs wilt er niet uitkomen.
Ja, gezien en aantekeningen gemaakt omtrent z'n gedrag. Niet banwaardig imo. Gewoon niet op reageren en wanneer 'ie stelselmatig topics blijft verkloten/trollen/zuigen you name it, gewoon weer melden.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
idd, deze user is echt een verveel, tevens zit hij regelmatig met zijn site te spammen!!
Zijn dit soort posts toegestaan? Meende me te herinneren van een discussie een paar dagen geleden hier in het FB-topic dat schelden met kanker, zeker naar personen, niet is toegestaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
Is die Emimich 12 ofzo? Wat een kinderachtig stuk kanker.
Weliswaar in een gedicht, maar toch een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Mijn god, geef die puisterige puber alsjeblieft een spuitje
Ik ben bang dat het niet incidenteel was, kijk maar bijvoorbeeld uit dezelfde post van gisteren:quote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef Adelante het volgende:
Wat mij betreft niet toegestaan, notewaardig en bij te veel van dit soort opmerkingen kan user even wieberen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Nog dagelijks komt Remlof dreigen met wat flauwekul
Meestal schelden we hem dan (terecht) uit voor kankerlul
quote:
Stop zelf eens met stomme PM'etjes versturen en we zijn al een stuk blijerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet incidenteel was, kijk maar bijvoorbeeld uit dezelfde post van gisteren:
[..]
Spuitje is een breed begrip hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weliswaar in een gedicht, maar toch een doodsverwensing.
Kankerlul is een soort inside joke in KLB SC, maar aangezien jij daar een newbie bent ben je daar niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet incidenteel was, kijk maar bijvoorbeeld uit dezelfde post van gisteren:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik word niet graag uitgescholden met bepaalde ziektes of dood gewenst.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Sackboy het volgende:
Spuitje is een breed begrip hoor.
Kankerlul is een soort inside joke in KLB SC, maar aangezien jij daar een newbie bent ben je daar niet van op de hoogte.
Oohja, want jij houdt zelf ook áltijd rekening met de wensen van anderen he.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik word niet graag uitgescholden met bepaalde ziektes of dood gewenst.
Totaal irrelevant in deze en ook geen discussie voor deze thread.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Oohja, want jij houdt zelf ook áltijd rekening met de wensen van anderen he.
Ja, want jij bent zo'n heilig boontje...quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Denk dan na vriend, als het onderwerp an sich al twijfelachtig is én je dubieuze bewoordingen gaat gebruiken, hoe groot denk je dan dat de overlevingskans van je topic wordt?
Zo, jij verandert snel van mening.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik word niet graag uitgescholden met bepaalde ziektes of dood gewenst.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe huil huil.
Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.
Valt heul niet op dat je mij een ban aan probeert te smeren.quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Emimich het volgende:
Aan alle huilies, waarom voelen mensen zich persoonlijk aangevallen wanneer men een dergelijk scheldwoord bezigt?
Ja, dat lijkt mij wel een goede plaats voor zulk kinderachtig gedrag.quote:
Ik hoop dat jij ook snel een ban krijgt. Users als jij voegen totaal niks toe aan het forum.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat zit je nou te kankeren, gooi dat topic gewoon open balzak.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo, jij verandert snel van mening.
[..]
[..]
[..]
Valt heul niet op dat je mij een ban aan probeert te smeren.
Nee, nee.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Zo, jij verandert snel van mening.
Valt heul niet op dat je mij een ban aan probeert te smeren.
ZarGon schijnt volgens hem buiten 'zijn' modfuhrer subforum gewoon een normale user te zijn, net als jij en ik. Uitlokking enzo is dus gewoon normaal voor hem als hij zich niet in ONZ bevindt. Zijn geloofwaardigheid is nu echter wel met -800 gedaalt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:39 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Als je remlof was ja. Ik vind het best dat jullie iemand bannen voor het plaatsen van een pm, maar blijf reëel.
De PM van Emimich afgelopen nacht
De inhoud wordt hier vrijgegeven aan de massa's maar zarGon blijft doorzeuren. En dan wordt blijkbaar nog een waarschuwing gegeven aan eenieder die het in zijn hoofd haalt om de pm toch te plaatsen, maar die kan ik niet vinden. Of zijn jullie de belangrijke stap waarin jullie de geschiedenis altereren vergeten?
Een beetje subjectiviteit kan geen kwaad (zie Juup©...).
Wat ben jij een mafketel zeg. Zelf PM's sturen naar weet ik het hoeveel mensen om iemand zwart te maken en dan dit soort opmerkingen durven maken. Trieste flikker, zoek een leven manquote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar, kutuserquote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, het topic is al dicht maar toch:
[..]
Zijn dit soort posts toegestaan? Meende me te herinneren van een discussie een paar dagen geleden hier in het FB-topic dat schelden met kanker, zeker naar personen, niet is toegestaan.
Sir, yes sirquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met bekvechten, of zo. Ja, nu.
Bij deze.quote:Op woensdag 19 november 2008 04:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ja, gezien en aantekeningen gemaakt omtrent z'n gedrag. Niet banwaardig imo. Gewoon niet op reageren en wanneer 'ie stelselmatig topics blijft verkloten/trollen/zuigen you name it, gewoon weer melden.
Tevens doodsverwensing van wobblequote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij deze.
MiVer heeft er weer zin in.
nog niet gebanned? Hij is ontzettend irritant.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat zou dan de "kei harde" reden kunnen zijn
zeg maar
wel met nuance
pls
gr
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Juup© het volgende:
[edit] Reactie aangepast.[/edit]
Euhmm, bent geen moderator meer Juup©![]()
Zo'n post mag ja. Tenzij het naar een andere FOK!ker gericht isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, het topic is al dicht maar toch:
[..]
Zijn dit soort posts toegestaan? Meende me te herinneren van een discussie een paar dagen geleden hier in het FB-topic dat schelden met kanker, zeker naar personen, niet is toegestaan.
Sorry man ik lees posts van mods meestal niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeg ik je niet te kappen? Doe dat dan maar bij deze
Nee, want soms komt er best nog wat zinnigs uit, maar dat merk je snel genoeg aan de reacties.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef JanusAnus het volgende:
Linda de mol
Zou het niet een idee zijn om topics die uit 1 zin of minder bestaan en/of waar duidelijk geen enkele moeite in is gestoken meteen te sluiten?
Staat genoteerd. Het deel zelf is al gesloten, verwijderen of editen heeft verder weinig zin omdat ik dan ook tig reacties erop kan verwijderen. Zulke posts kunnen dan ook het beste gewoon genegeerd worden, maak maar een report zodat we er als mod sneller achterkomen. Erop reageren heeft weinig nut en maakt het verloop van het topic er niet beter op.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tevens doodsverwensing van wobble
Al is het tegen MiVer toch wel ergens een klein beetje oprecht
Wel het is klink klare onzin zoals ik het nu hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:42 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan dat er aan zo'n vermoeden een stevige grondslag ligt. Hij kan ook niet "zo maar" iemand bannen, omdat hij denkt dat het een andere (reeds gebande) user is, neem ook niet aan dat dat zijn intentie is.
Bovenstaande is door D_B gezegd bij het sluiten van mijn geopende KLB SCquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dicht. TS je weet verrektes goed dat de nummer laatst ook de nieuwe opent. Wanneer het te lang duurt naar jouw mening kun je het altijd in het FB topic aangeven.
quote:Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Je loopt al te janken wanneer een user die een LaPo maakt niet binnen 2 sec. een topic opent.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bovenstaande is door D_B gezegd bij het sluiten van mijn geopende KLB SC
Onderstaande word gezegd door de policy in de SC, kan hier duidelijkheid over worden gegeven?
[..]
Verklaar u naderquote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef Adelante het volgende:
jij had een illegale lapo
post 302 ipv 301quote:
Dus jullie software heeft gebreken, toch had ik de post gepost die het topic deed sluiten. Oftewel de laatste post mag het nieuwe topic openen, of dat nou de 20ste post is of de 1000stequote:
nee je had door het slotje heen gepost, dat is formeel gezien wat anders. maar ik kan breuls wel eens vragen of hij voor de KLB SC andere software wil ontwerpen.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus jullie software heeft gebreken, toch had ik de post gepost die het topic deed sluiten. Oftewel de laatste post mag het nieuwe topic openen, of dat nou de 20ste post is of de 1000ste
Graag, gelieve met hoge urgentie, het zit namelijk onze werkzaamheden in de weg en kunnen zo niet normaal functioneren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee je had door het slotje heen gepost, dat is formeel gezien wat anders. maar ik kan breuls wel eens vragen of hij voor de KLB SC andere software wil ontwerpen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Graag, gelieve met hoge urgentie, het zit namelijk onze werkzaamheden in de weg en kunnen zo niet normaal functioneren.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
Ook voor Emimich is er nog hoop; Zelfs mensen met Downsyndroom komen tegenwoordig aan hun trekken.Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen humor om te lachen meer.
Komt ie weerquote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.
Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.
hij zegt duidelijk wat hij bevatquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:12 schreef Biogarde het volgende:
PM's zijn weg. Alhoewel ik die 2e niet zie?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Oh, snapte z'n post al niet![]()
Anyway, PM's zijn weg.
Dank u.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Oh, snapte z'n post al niet![]()
Anyway, PM's zijn weg.
stop met zeuren mekiquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Cahir het volgende:
Was dat slotje nou echt nodig?
Ik dacht dat KLB voor klachten was.
We hebben het liefst een slotje op jouw accountquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Cahir het volgende:
Was dat slotje nou echt nodig?
Ik dacht dat KLB voor klachten was.
Zeg een 'echte kwaliteitsuser'quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We hebben het liefst een slotje op jouw account
Snitchquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof ! hulde !
Wederom laat je zien dat jij met twee maten meet.![]()
Als iemand anders in de SC een pm had gepost was er een ban geweest.
Doet MiVer het dan is het allemaal prima want hij " valt buiten het stramien van de reguliere SC "
Serieus !
Wat is dat voor onzin.
Wees nu eens een echte mod en wees consequent in je beslissingen.
En naai niet telkens de reguliere SC Fokkers! erbij.
Waar heb jij het nu weer over? Zat je piemel vast in de stofzuigerslang?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u.
Maar het gaat mij meer om Remlof op het moment.
Als 1 van de reguliere SC users zoiets had gedaan had hij/zij/het gelijk een ban gehad.
Miver past " niet in het sc stramien " dus mag dat wel ?
Hoe zit dat.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
Even de andere kant van de medaille
[ afbeelding ]
4e ben ik met je eens, de rest kan wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef BigKahuna het volgende:
Hey, de reden van dit slotje he: " Ongelooflijk slechte versierpoging van 13-jarig meisje. ". Ik kan het begrijpen, maar geldt dit dan ook niet voor deze topics?:
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
Aantrekkelijke jongens in Groningen
Mams die lekker en ongezond eten koopt
Hond, hagel, sneeuw en weer hagel.
En ongetwijfeld nog vele andere topics.
Nog één voor jequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4e ben ik met je eens, de rest kan wel.
Het dagboek-gehalte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nog één voor jeFrituurneger met gehoorprobleem
Wat is precies het verschil met die van mij en die andere 3?
No offense, maar nummer 2 kan nu ook wel dicht nadat het nogal ontspoord is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Biogarde het volgende:
4e ben ik met je eens, de rest kan wel.
Die laatste regel met die ''tevens is dit een verkapte-..."-opmerking is ook niet al te handig, de ervaring leert dat topics waarin de TS dat soort opmerkingen al plaatst geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Nog één voor jeFrituurneger met gehoorprobleem
Wat is precies het verschil met die van mij en die andere 3?
Mensen die "Klacht: .." in hun topic zetten.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Schatgraver het volgende:
Hé adelante,
Mensen die "verwachte reacties" in hun topic zetten
Waar zou dit een lemming van moeten zijn dan?
in·ca·pa·bel: onbekwaam, ongeschiktquote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Adelante het volgende:
het is gewoon een kansloos "mensen die" topic en daar zijn er al voldoende van, dus zoek maar een oude op voor je lemmingtheorie.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:
Breng je stem uit in de FOK! crew awards
laatmaar, uitleg is al gegeven door remlof.. ik doelde op het strafbankje in de SC welke verwijdert wasquote:
Neen het moet gezien worden als een schandpaal, mag het in een schandpaal format wel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Biogarde het volgende:
Een clubje verbannen lui die ze liefkozen in de SC.
Dat is net zoiets als het zonde vinden dat je gezwel is weggehaald.
Neen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen het moet gezien worden als een schandpaal, mag het in een schandpaal format wel?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Devvie het volgende:
Waarom krijg ik een note voor de OP van de SC omdat iemand drollen in de wiki plaatste??
Dan druk je eerst maar op preview. Maar zal het erbij noteren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Devvie het volgende:
Waarom krijg ik een note voor de OP van de SC omdat iemand drollen in de wiki plaatste??
Opties.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef padlarf het volgende:
Preview knopje werkt bij mij niet.![]()
Heb ik dan mn java/flash verneukt?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je bent gefaald als mens of je bent bezig jezelf te ontdekken.
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Kutfiguur.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Smerige zuiger
quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
vieze inferieure.
Edit en deze ook nog:quote:Op maandag 24 november 2008 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
Haal je lelijke kuthoofd eens uit die smerige anus van je.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Toegegeven, zelf ben ik uiteraard ook controversieel maar ik behoud altijd het respect voor de medemens en probeer nooit te vloeken, me altijd zo eufemistisch mogelijk uit te drukken. Dan is het bijzonder confronterend om te zien hoe iemand hier totaal los gaat.quote:Op maandag 24 november 2008 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb een idee. Laten we een meet houden met z'n allen. En dan trap ik jullie allemaal in elkaar.
Echt een beetje een padawan inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ook nog een verklikker.
Much to learn, this one has.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
klapdebieltje.
Het gaat en gaat maar door.quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Salvad0R het volgende:
Je bent een lafhartige teef
Schokkend, meer materiaal. Van een moderator zelfs:quote:Op maandag 24 november 2008 02:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat en gaat maar door.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 02:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Schokkend, meer materiaal. Van een moderator zelfs:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 03:04 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je inferieure turkenbrein de hoge standaard niet aankan.
Vooral heel bevestigend.quote:
remlofquote:
Waarom moet je een ander account hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef Klautje het volgende:
[..]
remlof
Mag ik verder posten als ik een nieuwe account maak en mijn ZWAAR onacceptable () gedrag matig?
Naar internetstandaard was het redelijk goed gedrag vind ik zelfquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet je een ander account hebben
Je moet je gewoon eens normaal leren gedragen manWant dat Nicolaus account was gewoon een zuigaccount. Snap niet dat die niet eerder verwijderd was, maar dat was persoonlijk.
Je doet maarquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Klautje het volgende:
[..]
Naar internetstandaard was het redelijk goed gedrag vind ik zelf![]()
Waarom ik een ander account moet hebben? Om geloofwaardig te blijven en de lat hoog te leggen voor mijzelf. Ik vond het geen zuigaccount, ik vond mezelf bij vlagen hilarisch en redelijk succesvol.
Overigens wat dat in het prijsvraagtopic niet eens trollen, dat was serieus. Laat mij meedoen als ik op tijd ben en verdraai de regels niet. Een foutje maken moet kunnen maar erken je fouten dan ook.
Is het toch ook niet? Daarom vind ik het ook zo raar dat ie weggegooid wordtquote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je doet maar![]()
Het is toch niet verboden om te klonen schijnbaar dus.
Zoals ik al zei: Moet je bij de FA in kwestie zijn. Niet bij mij.quote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Klautje het volgende:
[..]
Is het toch ook niet? Daarom vind ik het ook zo raar dat ie weggegooid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |