Zolang je maar sprong maakt t me niet uit wat je allemaal trektquote:
Dankjewel, je bent echt een steun in deze moeilijke tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef Frollo het volgende:
Arme TS, ik zit hier serieus met een brok in mijn keel man.
Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Zo lijk ik belangrijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die meeting zeggen/schrijven![]()
Wat is er mis met afspraak?
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaafquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef JanusAnus het volgende:
Ik denk dat hij daar wel mee zou zittenDat jij een meeting bent misgelopen.
Maar goed, het zijn wel teringlijers ja. Asociaal tot de dood.
Nog ogen en vingers gezien?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaaf
Gelukkig niet. Zie je zo'n \__/ hand voorbij vliegen, nee dankjequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Nog ogen en vingers gezien?
Ik haat mensen die de trein gebruiken als oplossingecht wat een kneus.
wat zijn we weer tolerantquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaaf
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef Frollo het volgende:
Arme TS, ik zit hier serieus met een brok in mijn keel man.
Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat een Fok!-klaagbaak-topic erover starten het leed dat jij geleden hebt weghaalt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef damsco het volgende:
Bedankt vuige metalslaafDoor jou ben ik een belangrijke meeting misgelopen, en dat alleen maar omdat jij het nodig vond om voor de trein te springen.
Klacht: metalslaaf springt voor de trein waar TS inzit, en loopt zo dikke 2 uur vertraging op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |