Hou jij je bek nou maar, kutuserquote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, het topic is al dicht maar toch:
[..]
Zijn dit soort posts toegestaan? Meende me te herinneren van een discussie een paar dagen geleden hier in het FB-topic dat schelden met kanker, zeker naar personen, niet is toegestaan.
Sir, yes sirquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met bekvechten, of zo. Ja, nu.
Bij deze.quote:Op woensdag 19 november 2008 04:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ja, gezien en aantekeningen gemaakt omtrent z'n gedrag. Niet banwaardig imo. Gewoon niet op reageren en wanneer 'ie stelselmatig topics blijft verkloten/trollen/zuigen you name it, gewoon weer melden.
Tevens doodsverwensing van wobblequote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij deze.
MiVer heeft er weer zin in.
nog niet gebanned? Hij is ontzettend irritant.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat zou dan de "kei harde" reden kunnen zijn
zeg maar
wel met nuance
pls
gr
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Juup© het volgende:
[edit] Reactie aangepast.[/edit]
Euhmm, bent geen moderator meer Juup©![]()
Zo'n post mag ja. Tenzij het naar een andere FOK!ker gericht isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, het topic is al dicht maar toch:
[..]
Zijn dit soort posts toegestaan? Meende me te herinneren van een discussie een paar dagen geleden hier in het FB-topic dat schelden met kanker, zeker naar personen, niet is toegestaan.
Sorry man ik lees posts van mods meestal niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeg ik je niet te kappen? Doe dat dan maar bij deze
Nee, want soms komt er best nog wat zinnigs uit, maar dat merk je snel genoeg aan de reacties.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef JanusAnus het volgende:
Linda de mol
Zou het niet een idee zijn om topics die uit 1 zin of minder bestaan en/of waar duidelijk geen enkele moeite in is gestoken meteen te sluiten?
Staat genoteerd. Het deel zelf is al gesloten, verwijderen of editen heeft verder weinig zin omdat ik dan ook tig reacties erop kan verwijderen. Zulke posts kunnen dan ook het beste gewoon genegeerd worden, maak maar een report zodat we er als mod sneller achterkomen. Erop reageren heeft weinig nut en maakt het verloop van het topic er niet beter op.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tevens doodsverwensing van wobble
Al is het tegen MiVer toch wel ergens een klein beetje oprecht
Wel het is klink klare onzin zoals ik het nu hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:42 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan dat er aan zo'n vermoeden een stevige grondslag ligt. Hij kan ook niet "zo maar" iemand bannen, omdat hij denkt dat het een andere (reeds gebande) user is, neem ook niet aan dat dat zijn intentie is.
Bovenstaande is door D_B gezegd bij het sluiten van mijn geopende KLB SCquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dicht. TS je weet verrektes goed dat de nummer laatst ook de nieuwe opent. Wanneer het te lang duurt naar jouw mening kun je het altijd in het FB topic aangeven.
quote:Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Je loopt al te janken wanneer een user die een LaPo maakt niet binnen 2 sec. een topic opent.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bovenstaande is door D_B gezegd bij het sluiten van mijn geopende KLB SC
Onderstaande word gezegd door de policy in de SC, kan hier duidelijkheid over worden gegeven?
[..]
Verklaar u naderquote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef Adelante het volgende:
jij had een illegale lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |