quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet het morgen inleveren. Oftewel dat ga ik niet redden omdat ik hierna nog 20 van die pauper opdrachten moet maken waar ik niks van snap. Godverdomme.
zeg dat je hond het heeft opgegeten.. Moet je het printen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he
Dat draadloze internet van mij moet echt worden voorzien van een grote faalstempel
Sinterbaas?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen presentatie, maar ik weet nog niet over wat...
Voor welke vak?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef wobble het volgende:
RayMania, gij bruut, ik had de lapo.
een multi-mediale powerpoint in elkaar zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknopquote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
een multi-mediale powerpoint in elkaar zetten
vanacht regelen
morgen bezorgen op laptop
en gauw weggaan daarna
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerkenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm... Gespreksvaardigheden.
Net zo kansloos als: projectmatig samenwerken...
Die enter-knop is vast weggesleten...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerken
een fukking 5
Ja ik welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?![]()
Ik hoefde alleen een verslag (je) van in te leveren.
3 weken geleden gedaan en nooit meer wat van gehoord
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja ik welallemaal gare kakvragen over hoe en wat
![]()
Doe ze dan ook geen luier om.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de cavia's verschonen...
Ik zal het even meenemen in de begroting...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe ze dan ook geen luier om.
bazen zijn per definitie: papkokersquote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Bazenstatus voor degene die MiVer een ban geeft.
Tussen 100 en 200 waren het alleenmaar baggerpagina's.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEY PALING
We hadden net 2 SC's met beide meer dan 1 pagina vol bagger
goed huh
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
zeg dat je hond het heeft opgegeten.. Moet je het printen?
dat helpt je van je verslavingquote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
jezus kan die pauper miver geen fucking ban krijgen ik irriteer me echt dood. Zometeen ligt mijn scherm echt het raam uit.
Mooi.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het even meenemen in de begroting...
5 kg in 1 week afvallen?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
De google ads bij het vorige topics waren wel leuker:
U wilt een platte buik?
Neem Spa Energie Vlakke Buik van Yves Rocher. Nu slechts ¤ 11,70 !
www.yves-rocher.nl
Welk dieet volgen?
Welk dieet is geschikt voor u? Bekijk de populaire diëten test!
www.consumentenbond.nl
Damesmode: grote maten
Modetrends voor corpulente vrouwen. Kopen zonder risico bij BADER!
www.bader.nl
Laarzen dikkere kuiten
Op zoek naar leuke dikke kuiten? Shop nu online bij Fashionchick.nl
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een geniequote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.
EEN TYPO IN DE GOOGLE ADSquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
5 kg in 1 week afvallen?
Ja, dat kan! Vermager 5 kg of meer tijdens de eerste week.
Naakt
Zoek je een date! Flirten en chatten met girls uit jou omgeving
Meer bereiken op het web?
PhaseFour is uw sparringpartner voor innovatieve toepassingen
Ferarri rijden?
Laat je droom waarheid worden... Kies uit meerdere varianten.
toch is jah wobble vredelievendquote:
Plannen heet dat..quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms hequote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
toch is jah wobble vredelievend
serieus weet je
meen het echt
dus je praat kennelijk poep met je wobble
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Plannen heet dat..
Plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |