+/- 18 CM?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe diep je het begrip 'playen' interpreteert!
Dat is heul niet zo groot.quote:
Ik wou het niet zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte pwn.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel uitroeptekens heb ik al?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:09 schreef Devvie het volgende:Dat was het eerste wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan niet dieper (no pun intended) op deze materie ingaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
+/- 18 CM?
Wel tof dat je het toegeeft.quote:
Beter vegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wel een beetje oppassen voor scherpe randjes![]()
Thanks for the info.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wel tof dat je het toegeeft.
Ik zal je fok! naam even op een toiletpapiertje schrijven.
hahahaquote:
Komkommer.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Gezond genomen worden.
Neem een stuk fruit.
Met schuurpapier kan je niet vegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Denk niet dat je deze randjes daarmee weg kunt poetsen
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Als ik hierna ooit nog BT zou playen dan zou ik wel de baas van deze reeks zijn hè?
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
zou je gezicht wel willen zien
groetjes kerel
jellequote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Silentalarm het volgende:
Er moet een topic komen over de autisten rating van MiVer
Zet even in het KLB FB topic dat je je de pleuris aan hem ergert. Bij ieder topic dat hij verziekt meteen reporten.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?
Jawel..quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met schuurpapier kan je niet vegen?
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen die BT playt krijgt automatisch kaste 1 status toch?
M'n nichtje lust geen bananen.quote:
Ervaring?quote:
Even serieus, hoezo daar een piercing?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?
Ga ik doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet even in het KLB FB topic dat je je de pleuris aan hem ergert. Bij ieder topic dat hij verziekt meteen reporten.
wat zou dan de "kei harde" reden kunnen zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?
Misschien, vuilak.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n nichtje lust geen bananen.
[..]
Ervaring?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!
Ik voel mij onrespectvol behandeld! Bij de meeste kaste 1 en 2 users is er een originele posthistory voorafgaande gesteld. Een vrouw in de SC vol met soldaten (of het nou hossel-,straat- of frituursoldaten zijn) lokt het ernaar uit dat de mannen wel seksueel moéten reageren.
BT is een vrouw, één van de weinige in de SC omgeven door mannen, dus die moet gewoon in spirituele, fysieke of psychische wijze volgespoten worden met ons DNA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef RickoKun het volgende:
Banaan wortel?
Ik heb vaker dan 1x mee mogen maken dat meiden een borstel gebruiken!
Hmm ik heb 2 x gefapt vandaag!
Driewerf hulde, Feldmarschalk R. Kun.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!
Ik voel mij onrespectvol behandeld! Bij de meeste kaste 1 en 2 users is er een originele posthistory voorafgaande gesteld. Een vrouw in de SC vol met soldaten (of het nou hossel-,straat- of frituursoldaten zijn) lokt het ernaar uit dat de mannen wel seksueel moéten reageren.
BT is een vrouw, één van de weinige in de SC omgeven door mannen, dus die moet gewoon in spirituele, fysieke of psychische wijze volgespoten worden met ons DNA, vandaar de 'playerij'!
Omdat ik het mooi vindquote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even serieus, hoezo daar een piercing?![]()
Jongen of meisje, het lijkt me helemaal niks.
Voorspel is tandenborstel, daarna kwam us Ricko.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?
Zal jij je even afgewezen hebben gevoeld.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?
Zal jij je even afgewezen hebben gevoeld.
No offence hoor of wat dan ook. Gewoon een mening.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vind? Bovendien geeft het ook nog eens extra seksueel genot.
Even serieus, wat vonden je sexpartner(s) ervan?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Maar zovaak kijk je toch niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |