+/- 18 CM?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe diep je het begrip 'playen' interpreteert!
Dat is heul niet zo groot.quote:
Ik wou het niet zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte pwn.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel uitroeptekens heb ik al?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:09 schreef Devvie het volgende:Dat was het eerste wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan niet dieper (no pun intended) op deze materie ingaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
+/- 18 CM?
Wel tof dat je het toegeeft.quote:
Beter vegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wel een beetje oppassen voor scherpe randjes![]()
Thanks for the info.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wel tof dat je het toegeeft.
Ik zal je fok! naam even op een toiletpapiertje schrijven.
hahahaquote:
Komkommer.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Gezond genomen worden.
Neem een stuk fruit.
Met schuurpapier kan je niet vegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Denk niet dat je deze randjes daarmee weg kunt poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |