Ik vermoed dat ze het stiekem heeft gedaan, ze heeft nu een toetsweek zei ze dus ik kon niet bij haar (langs)komenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef WillempieB het volgende:
En hoezo weet je dat niet ?!?
TS heeft pikstraf
We have a prostitute basher !!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Yi-Long het volgende:
Verkapte 'TS slaat zijn vriendin niet hard genoeg, en komt nu huilen dat ze ongehoorzaam is' topic
Als je er achterkomt het vrijen abrupt stoppen en dan een mooi gesprek over vertrouwen startenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het stiekem heeft gedaan, ze heeft nu een toetsweek zei ze dus ik kon niet bij haar (langs)komen![]()
Beetje matig allemaal
Jij ziet/voelt de piercing pas als je hem er in hebt zitten? Dan zou ik als jou was ook maar een gesprek van vertrouwen hebben met je vrouwtjequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Als je er achterkomt het vrijen abrupt stoppen en dan een mooi gesprek over vertrouwen starten
Wie neemt er nou een piercing in zijn schaamlippenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef wise het volgende:
neem er zelf ook 1. En dan tijdens de harde sex kom je vast te zitten, maar dat merk je te laat. Waardoor je tompje scheurt en het bloed in haar vagina komt waardoor je meer gesop hoort.
Je vriendin zal dan met gescheurde schaamlippen zitten door de piercing.
1 en al feest, toch TS
Dat weet je bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |