Ik vermoed dat ze het stiekem heeft gedaan, ze heeft nu een toetsweek zei ze dus ik kon niet bij haar (langs)komenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef WillempieB het volgende:
En hoezo weet je dat niet ?!?
TS heeft pikstraf
We have a prostitute basher !!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Yi-Long het volgende:
Verkapte 'TS slaat zijn vriendin niet hard genoeg, en komt nu huilen dat ze ongehoorzaam is' topic
Als je er achterkomt het vrijen abrupt stoppen en dan een mooi gesprek over vertrouwen startenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het stiekem heeft gedaan, ze heeft nu een toetsweek zei ze dus ik kon niet bij haar (langs)komen![]()
Beetje matig allemaal
Jij ziet/voelt de piercing pas als je hem er in hebt zitten? Dan zou ik als jou was ook maar een gesprek van vertrouwen hebben met je vrouwtjequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Als je er achterkomt het vrijen abrupt stoppen en dan een mooi gesprek over vertrouwen starten
Wie neemt er nou een piercing in zijn schaamlippenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef wise het volgende:
neem er zelf ook 1. En dan tijdens de harde sex kom je vast te zitten, maar dat merk je te laat. Waardoor je tompje scheurt en het bloed in haar vagina komt waardoor je meer gesop hoort.
Je vriendin zal dan met gescheurde schaamlippen zitten door de piercing.
1 en al feest, toch TS
Dat weet je bestquote:
Niet, dit is een serieus topic... Waarom moet ik nu weer een granaat op eten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Slotje bitte.
Hoezo ik meen dit... Hoe kom je er nu weer bij dat dit niet serieus is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:01 schreef Fascination het volgende:
TS heeft net toegegeven dat dit topic niet serieus is, derhalve slotje.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar is de kwaliteit zoals ik die lever?
DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:03 schreef Schatgraver het volgende:
HEEFT bt een clitpiercing dan, bah, wat ordinair![]()
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay mijn vriendin, ik zal haar niet bij naam noemen want dat is lullig voor Breathtaking, wil een piericing hebben in haar kut.
Nu zit ik daar een beetje mee omdat ik zometeen mijn lul tegen een stuk metaal zit te rammen...
Overigens verdenk ik haar er van dat ze er al 1 heeft genomen zonder mijn toestemming
Klacht: Vriendin die piercing wil, en dit (waarschijnlijk) heeft gedaan zonder mijn toestemming
Clithood is even wat anders dan clit lieverdquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:03 schreef Schatgraver het volgende:
HEEFT bt een clitpiercing dan, bah, wat ordinair![]()
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
Ze doet het wel goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een vriendin (lees:sexbuddy)_!
Die heb ik volgens mij net doorgespoeld..quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar is de kwaliteit zoals ik die lever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |