Alleen kan Theo Maassen wel spellen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:39 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Zoals Theo Maassen zegt:
"Ik heb helemaal niets tegen babys, over 16 jaar moeten er ook weer lekker wijfen zijn"
Dat zijn volgens mijn niet zijn kinderen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen en Babies![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je een ietwat vertekend beeld heb van de gemiddelde papa.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen en Babies![]()
![]()
![]()
![]()
Laat mij toch in een illusie leven!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ietwat vertekend beeld heb van de gemiddelde papa.
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, misbruik, lees ik. En nu? Moet dat nou?
Post dan meteen dit topic...: Is dit echt?!?!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.
Dus ja, dat moet.
Niet elke baby heeft een goede ma of pa of wat dan ook.
Niet iedere moeder/vader is blij met der spruit.
Die roze wolk wordt zwaar geromantiseerd vind ik, dus wat tegengas kan geen kwaad zo nu en dan.
Dan nog hoeven we geen foto van een dode baby te zien. Je reactie is weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.
Dus ja, dat moet.
Niet elke baby heeft een goede ma of pa of wat dan ook.
Niet iedere moeder/vader is blij met der spruit.
Die roze wolk wordt zwaar geromantiseerd vind ik, dus wat tegengas kan geen kwaad zo nu en dan.
En ik moet wel verplicht tegen die "schattige" foto's aan kijken??quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog hoeven we geen foto van een dode baby te zien. Je reactie is weg.
Rot ff lekker op naar Feedback.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik moet wel verplicht tegen die "schattige" foto's aan kijken??
Pleur die dan ook weg aangezien het een KLB topic is en geen OUD.![]()
Wie zegt trouwens dat die babies niet gedwongen zijn om zo te poseren?
Nee.quote:
Je zit gewoon onnodig te provoceren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Wat, omdat de waarheid is hard moeten de tere zieltjes van moeders beschermd worden ofzo
Rot op.
Ik vind kinderen nog niet zo erg. Maar vrienden met kinderen....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:01 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Herkenbaar.
Vrienden van mij (midden twintig) zijn ook massaal kinderen aan het inkopen.
Mij niet gezien. Kinderen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind kinderen nog niet zo erg. Maar vrienden met kinderen....![]()
![]()
't wordt anders wel tijd dat jij je op één of ander parkeerterrein van een discotheek romantisch laat bezwangeren met een liefdesbaby... met zoveel koters in je omgeving kun je nét alle spullen overnemen die zij super goedkoop bij de V&D gekocht, nét niet meer nodig hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:04 schreef Biancavia het volgende:
Hou eens op met mijn babyklaagtopic vol te spammen met die saaie babyfoto's.
Ik krijg geen kinderen. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef mgerben het volgende:
Het is iets minder romantisch en opvoedkundig verantwoord als je het parkeerterrein met je kinderen gaat bezoeken, maar swoah, dat moet je zelf weten.
Ik was als 5-jarig kindje helemaal fan van Ferrariquote:
Die laatstequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef Speedwave het volgende:
Even wat tips...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef Speedwave het volgende:
Even wat tips...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een goede en orginele tip...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
Neem ook een kind.
Opglost,
slotje.
Oh, jij bent het type dat kinderen 'neemt' ... ook goed. Ik val niet over een werkwoordje. Heb je al een naam bedacht?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik krijg geen kinderen. Probleem opgelost.
quote:
Hé??? Wallie Wallie??quote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik schrok helemaal van je avatar, ik dacht, is het hem echt, maar nee, ik werd weer in de maling genomen....
Hahahaha OMGquote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bupatih
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |