Vandaar dat trauma.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:27 schreef jslavenburg het volgende:
Moet je nagaan dat je er zelf ook 1 bent geweest, en dat jij misschien ook zo veel in de belangstelling stond dat andere mensen gek werden van jou omdat jij zoveel aandacht kreeg
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:32 schreef tonja het volgende:
Je vergeet nog dat toekomstige bezoekjes aan die vriendinnen voortaan gelardeert worden met gejank, gekrijs en gejengel.
Die dingen huilen/schijten en slapen alleen maar. Wat leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Baby's zijn lief!Ik wil best met je ruilen hoor.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die dingen huilen/schijten en slapen alleen maar. Wat leuk.
Bio heeft een versleten negerlulquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb liever een Playstation. Die kun je uitzetten.
In mijn omgeving hebben vrienden allemaal een baby, zijn getrouwd en hebben te dure koophuizen. Bio niet, Bio doet waar 'ie zin in heeft
Kan bijna niet wachtenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Typisch dat alle vrouwen in dit topic baby's helemaal geweldig vinden. Wacht maar totdat je zelf zo'n onding door je huis hebt kruipen.
Pardon?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Typisch dat alle vrouwen in dit topic baby's helemaal geweldig vinden. Wacht maar totdat je zelf zo'n onding door je huis hebt kruipen.
Babys?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja okay niet alle en dit topic was zelfs van een vrouw, maar wel een aantalquote:
Kijk een vrouw naar mijn hart! Wil je eens wat gaan drinken met me?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Babys?
nooit van mijn leven.
Dat gejank en geschijt
ik heb ze liever dood
Over een jaar of 4 wordt het wel wat leuker.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef Bill_E het volgende:
Tevens word ik ook oom. Ik doe maar net of ik het allemaal heeeeeel leuk vind.. maar ondertussen
Ja lekker makkelijk alle verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen, leg d'r een knoop in bij jezelf.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja okay niet alle en dit topic was zelfs van een vrouw, maar wel een aantal.
Overigens zijn vrouwen die "per ongeluk" zwanger worden en hun man opzadelen met een kind helemaal erg.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk alle verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen, knip het door bij jezelf.
Als het een jongetje wordt dan wel denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Over een jaar of 4 wordt het wel wat leuker.
Ik vind mijn nichtje van 4 eigenlijk iets leuker dan mijn neefje van 6.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Als het een jongetje wordt dan wel denk ik.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik vind mijn nichtje van 4 eigenlijk iets leuker dan mijn neefje van 6.![]()
Dat mag je helemaal niet zeggen coltz40.
Ik denk dat je je even moet inlezen voor je weer zo'n giga goede post zet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
Vrouwen horen van nature gek op baby's te zijn. TS is een lelijk manwijf dat eenzaam zal sterven.
Je kan ze idd moelijk weg gooien na een jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef JJH het volgende:
Wil ooit wel kinderen, maar dat is echt voor de lange termijn. Moet er nu echt niet aan denken. (Eerst moet er trouwens maar weer eens een vriendin komen, ook wel een belangrijk puntje.)
Vanaf een jaar of vier, vijf worden kinderen inderdaad pas gaaf. Als ze zelf dingen kunnen gaan doen
Of terugbrengen: "Er komt alleen maar rotzooi en herrie uit."quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan ze idd moelijk weg gooien na een jaar.
Ze worden al eerder leuk. Tenminste, mijn zoontje wel. Het eerste half jaar vond ik er ook weinig aan maar als ze dingen gaan ontdekken en beseffen wordt het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef JJH het volgende:
Vanaf een jaar of vier, vijf worden kinderen inderdaad pas gaaf. Als ze zelf dingen kunnen gaan doen
Jaja..quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze worden al eerder leuk. Tenminste, mijn zoontje wel. Het eerste half jaar vond ik er ook weinig aan maar als ze dingen gaan ontdekken en beseffen wordt het wel leuk.
Die van mij is nu 2,5 jaar en al zo gek als een deur, maar dat zal ie wel van zijn moeder hebben.
Welke van de tien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
Dit topic moet gearchiveerd worden voor als de baby 18 is. Dan laten we de baby van 18 dit lezen en zal er een huiselijke rel ontstaan.
Hebben al jouw vriendinnen kutkinderen dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:32 schreef tonja het volgende:
Je vergeet nog dat toekomstige bezoekjes aan die vriendinnen voortaan gelardeerd worden met gejank, gekrijs en gejengel.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef nietzman het volgende:
Ik wil er een op leasebasis om mee te paraderen in de club. Chickmagnet ftw.
Alleen kan Theo Maassen wel spellen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:39 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Zoals Theo Maassen zegt:
"Ik heb helemaal niets tegen babys, over 16 jaar moeten er ook weer lekker wijfen zijn"
Dat zijn volgens mijn niet zijn kinderen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen en Babies![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je een ietwat vertekend beeld heb van de gemiddelde papa.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen en Babies![]()
![]()
![]()
![]()
Laat mij toch in een illusie leven!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ietwat vertekend beeld heb van de gemiddelde papa.
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, misbruik, lees ik. En nu? Moet dat nou?
Post dan meteen dit topic...: Is dit echt?!?!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.
Dus ja, dat moet.
Niet elke baby heeft een goede ma of pa of wat dan ook.
Niet iedere moeder/vader is blij met der spruit.
Die roze wolk wordt zwaar geromantiseerd vind ik, dus wat tegengas kan geen kwaad zo nu en dan.
Dan nog hoeven we geen foto van een dode baby te zien. Je reactie is weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen post wel leuk plaatjes van schattige lieve babietjes enzovoorts maar over de andere kant hoor ik nooit iemand.
Dus ja, dat moet.
Niet elke baby heeft een goede ma of pa of wat dan ook.
Niet iedere moeder/vader is blij met der spruit.
Die roze wolk wordt zwaar geromantiseerd vind ik, dus wat tegengas kan geen kwaad zo nu en dan.
En ik moet wel verplicht tegen die "schattige" foto's aan kijken??quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog hoeven we geen foto van een dode baby te zien. Je reactie is weg.
Rot ff lekker op naar Feedback.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik moet wel verplicht tegen die "schattige" foto's aan kijken??
Pleur die dan ook weg aangezien het een KLB topic is en geen OUD.![]()
Wie zegt trouwens dat die babies niet gedwongen zijn om zo te poseren?
Nee.quote:
Je zit gewoon onnodig te provoceren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Wat, omdat de waarheid is hard moeten de tere zieltjes van moeders beschermd worden ofzo
Rot op.
Ik vind kinderen nog niet zo erg. Maar vrienden met kinderen....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:01 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Herkenbaar.
Vrienden van mij (midden twintig) zijn ook massaal kinderen aan het inkopen.
Mij niet gezien. Kinderen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind kinderen nog niet zo erg. Maar vrienden met kinderen....![]()
![]()
't wordt anders wel tijd dat jij je op één of ander parkeerterrein van een discotheek romantisch laat bezwangeren met een liefdesbaby... met zoveel koters in je omgeving kun je nét alle spullen overnemen die zij super goedkoop bij de V&D gekocht, nét niet meer nodig hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:04 schreef Biancavia het volgende:
Hou eens op met mijn babyklaagtopic vol te spammen met die saaie babyfoto's.
Ik krijg geen kinderen. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef mgerben het volgende:
Het is iets minder romantisch en opvoedkundig verantwoord als je het parkeerterrein met je kinderen gaat bezoeken, maar swoah, dat moet je zelf weten.
Ik was als 5-jarig kindje helemaal fan van Ferrariquote:
Die laatstequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef Speedwave het volgende:
Even wat tips...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef Speedwave het volgende:
Even wat tips...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een goede en orginele tip...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
Neem ook een kind.
Opglost,
slotje.
Oh, jij bent het type dat kinderen 'neemt' ... ook goed. Ik val niet over een werkwoordje. Heb je al een naam bedacht?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik krijg geen kinderen. Probleem opgelost.
quote:
Hé??? Wallie Wallie??quote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik schrok helemaal van je avatar, ik dacht, is het hem echt, maar nee, ik werd weer in de maling genomen....
Hahahaha OMGquote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bupatih
TS is een vrouw.quote:Op zondag 23 november 2008 14:01 schreef Sjibble het volgende:
Ah, zo herkenbaar
Waar ik in de buurt woonde waren er in 3 straten 10 kinderen van 4 a 5 jaar oud. Dus de hele kleuterklas zat zowat in mijn buurt.
Vervolgens kregen we broertjes en zaten ook allemaal bij elkaar in de klas.
Hou er maar rekening mee dat je vriendin/vrouw een kind wilt verwekken zodra de eerste berichtjes van "zwanger" uit je buurt rondverteld worden. Zet je schrap, vrouwen ZULLEN en MOETEN.
Als ze de MenoPauze naderen heb je ze ook, dan willen ze nog een kind nou het nog kan.
Van dattum.quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Countess het volgende:
Niet alle vrouwen houden van babygedoe.
Hier nog zo één die geen moedertype is.
Al moet ik zeggen dat ik zelf minder de schurft aan baby´s heb gekregen dan voorheen, maar ik wil ze zelf toch (nog) niet.
Misschien Hoogstwaarschijnlijk nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |