quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk alle verantwoordelijkheid bij de vrouw leggen, knip het door bij jezelf.
Als het een jongetje wordt dan wel denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Over een jaar of 4 wordt het wel wat leuker.
Ik vind mijn nichtje van 4 eigenlijk iets leuker dan mijn neefje van 6.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Als het een jongetje wordt dan wel denk ik.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik vind mijn nichtje van 4 eigenlijk iets leuker dan mijn neefje van 6.![]()
Dat mag je helemaal niet zeggen coltz40.
Ik denk dat je je even moet inlezen voor je weer zo'n giga goede post zet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
Vrouwen horen van nature gek op baby's te zijn. TS is een lelijk manwijf dat eenzaam zal sterven.
Je kan ze idd moelijk weg gooien na een jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef JJH het volgende:
Wil ooit wel kinderen, maar dat is echt voor de lange termijn. Moet er nu echt niet aan denken. (Eerst moet er trouwens maar weer eens een vriendin komen, ook wel een belangrijk puntje.)
Vanaf een jaar of vier, vijf worden kinderen inderdaad pas gaaf. Als ze zelf dingen kunnen gaan doen
Of terugbrengen: "Er komt alleen maar rotzooi en herrie uit."quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan ze idd moelijk weg gooien na een jaar.
Ze worden al eerder leuk. Tenminste, mijn zoontje wel. Het eerste half jaar vond ik er ook weinig aan maar als ze dingen gaan ontdekken en beseffen wordt het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef JJH het volgende:
Vanaf een jaar of vier, vijf worden kinderen inderdaad pas gaaf. Als ze zelf dingen kunnen gaan doen
Jaja..quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze worden al eerder leuk. Tenminste, mijn zoontje wel. Het eerste half jaar vond ik er ook weinig aan maar als ze dingen gaan ontdekken en beseffen wordt het wel leuk.
Die van mij is nu 2,5 jaar en al zo gek als een deur, maar dat zal ie wel van zijn moeder hebben.
Welke van de tien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
Dit topic moet gearchiveerd worden voor als de baby 18 is. Dan laten we de baby van 18 dit lezen en zal er een huiselijke rel ontstaan.
Hebben al jouw vriendinnen kutkinderen dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:32 schreef tonja het volgende:
Je vergeet nog dat toekomstige bezoekjes aan die vriendinnen voortaan gelardeerd worden met gejank, gekrijs en gejengel.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef nietzman het volgende:
Ik wil er een op leasebasis om mee te paraderen in de club. Chickmagnet ftw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |