abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63449345
Kinderen zijn hinderen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_63449623
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:01 schreef Sjibble het volgende:
Ah, zo herkenbaar

Waar ik in de buurt woonde waren er in 3 straten 10 kinderen van 4 a 5 jaar oud. Dus de hele kleuterklas zat zowat in mijn buurt .

Vervolgens kregen we broertjes en zaten ook allemaal bij elkaar in de klas.

Hou er maar rekening mee dat je vriendin/vrouw een kind wilt verwekken zodra de eerste berichtjes van "zwanger" uit je buurt rondverteld worden. Zet je schrap, vrouwen ZULLEN en MOETEN .

Als ze de MenoPauze naderen heb je ze ook, dan willen ze nog een kind nou het nog kan .
TS is een vrouw.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 23 november 2008 @ 14:33:47 #103
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_63449680
Niet alle vrouwen houden van babygedoe.
Hier nog zo één die geen moedertype is.

Al moet ik zeggen dat ik zelf minder de schurft aan baby´s heb gekregen dan voorheen, maar ik wil ze zelf toch (nog) niet.
Misschien nooit.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 23 november 2008 @ 21:41:49 #104
91363 dithje
I dith it again!
pi_63461479
Ik snap dat ook niet.....
Van mijn klas genoten van de mavo en het MBO ben ik een van de enigste die geen kinderen heeft en/of getrouwd is of een koophuis heeft....(en ik ben 26 en heb een relatie van iets langer als 2 en een half jaar.)
Voor mij hoeft dat allemaal niet...eerst IK (hbo afronden, verre reizen etc.) en dan als ik een jaar of 31 ben, zie ik wel weer verder.....
Just dith it!
pi_63484397
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Countess het volgende:
Niet alle vrouwen houden van babygedoe.
Hier nog zo één die geen moedertype is.

Al moet ik zeggen dat ik zelf minder de schurft aan baby´s heb gekregen dan voorheen, maar ik wil ze zelf toch (nog) niet.
Misschien Hoogstwaarschijnlijk nooit.
Van dattum.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')