Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat zit je nou te kankeren, gooi dat topic gewoon open balzak.
[img]plaatje[/img]quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB Bagger SC #428] Mijn eerste lapo heart.gif
Hier staat ook een pm, halverwege pagina ofzo, een ps ervan. En die krijgt geen ban, maar jordy wel?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier staat ook een pm, halverwege pagina ofzo, een ps ervan. En die krijgt geen ban, maar jordy wel?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Adelante het volgende:
was een pm met een link naar een topic, niet spannend, maar wel plaatsen personal message.
probeer het eens met woordenquote:
Ik vind het vervelend dat je op deze wijze aandacht moet vragen voor de ban van een mede-user, voornamelijk omdat dit ten koste gaat van een ander persoon.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is open. Mijn fout. Kuttelefoon, traag als shit.
Inderdaad ga terug naar Stormfront of hardcore-hollandquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je op deze wijze aandacht moet vragen voor de ban van een mede-user, voornamelijk omdat dit ten koste gaat van een ander persoon.
Deze handelswijze doet me denken aan een reeds verboden politieke partij die in de jaren 30 en 40 een belangrijke rol speelde in Nederland.
Groetjes,
Chriz2k
Als je remlof was ja. Ik vind het best dat jullie iemand bannen voor het plaatsen van een pm, maar blijf reëel.quote:
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh wist dat ie fout zat en dat zijn actie consequenties zou hebben. Schijnbaar was hij er op uit ?!? Snap hem niet.
Ik ga daar niet over. PM Remlof. Ws. zijn verleden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?
dat staat toch duidelijk vermeld in het banmeldtopic?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op welke grond krijgt hij dan drie maanden?
dat staat er duidelijk bij, en je tweede topic over vuurwerk slaat eigenlijk ook als een lul op een drumstel, dus steek er in het vervolg gewoon iets meer tijd in.quote:
Ik heb mijn OP ge-edit....quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat staat er duidelijk bij, en je tweede topic over vuurwerk slaat eigenlijk ook als een lul op een drumstel, dus steek er in het vervolg gewoon iets meer tijd in.
Nee, da's te makkelijk. Dan krijg je van die oneliner KLB topics. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling van die dagboekdroefromans te schrijven als afcajos, maar gewoon een steekhoudende duidelijke klacht en liefst in een leuke setting zoals je hem hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb mijn OP ge-edit....
En dat topic valt toch wel mee, korte bondige klachten zijn de fundamentele elementen van klb....
mwah mwah...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, da's te makkelijk. Dan krijg je van die oneliner KLB topics. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling van die dagboekdroefromans te schrijven als afcajos, maar gewoon een steekhoudende duidelijke klacht en liefst in een leuke setting zoals je hem hebt meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |