Je topic is een baggertopic, dat zie je toch wel in hè?quote:Op zondag 16 november 2008 03:55 schreef DaMook het volgende:
Bazen ?????
Toch knap dat een enigszins serieus topic door een mod word gesloten.
Je moet blij zijn dat je onderstaande kwaliteit überhaupt in je topic mag aantreffen:quote:Op zondag 16 november 2008 03:55 schreef DaMook het volgende:
Bazen ?????
Toch knap dat een enigszins serieus topic door een mod word gesloten.
quote:Op zondag 16 november 2008 03:45 schreef Biogarde het volgende:
Dat komt door de aftrek van belastingen. Negers zijn doorgaans zwartwerkers en zijn eigen baas. Je hebt ook hele luie negers. Deze negers doen op een dag niets anders dan het eten van kip en meloen. Deze negers noem je ook wel; luie negers of zoals ze dat in Brabant zeggen; zwart'n.
Deze negers hebben dus geen baas maar zijn het wel. Enkel omdat ze zich vergezellen met gehosselde meisjes en een goedmaak blanke.
Het was dus echt een serieus topicquote:Op zondag 16 november 2008 03:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je onderstaande kwaliteit überhaupt in je topic mag aantreffen:
[..]
Nee dusquote:Op zondag 16 november 2008 03:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je topic is een baggertopic, dat zie je toch wel in hè?
Yep, gerepareerd.quote:
Jezus zeg, dat iedereen dat continu vergeet!quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
Der neue SC ist nummer 421
Visie, visie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:41 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de nieuwe mod, wat is je visie omtrent KLB?
Omdat we geen users bashen en zeker niet in een daarvoor speciaal aangemaakt topic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef DutchErrorist het volgende:
waarom is mijn topic over damsco gesloten?
Dan mag zijn topic over een metalslaaf die voor een trein springt ook wel dicht....
Welke users en op welke manier dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef Adelante het volgende:
Visie, visie?KLB was en is een tof subforum, alleen zijn er wat te veel users die zijn overgekomen uit ONZ en hier de boel proberen te verzieken. Nou daar verschil ik met ze over van mening en zal ik proberen subtiel bij te brengen bij desbetreffende users. Voor de rest moet KLB gewoon een lekker Hollandse traditie blijven, namelijk zeiken om het zeiken.
Ik bashde hem niet, ik zei alleen waar het op sloeg, en aan de reacties te zien in het topic ben ik niet de enige die moe wordt van damsco's topics...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat we geen users bashen en zeker niet in een daarvoor speciaal aangemaakt topic.
Dat had je dan ook in het betreffende topic kunnen doen ipv er een nieuwe over te openen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik bashde hem niet, ik zei alleen waar het op sloeg, en aan de reacties te zien in het topic ben ik niet de enige die moe wordt van damsco's topics...
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
1. Sluit Metalslaaf springt voor de trein
2. Delete "damsco"
3. ???
4. Profit etc.
Ondeugend
Ja en dan wordt ik weer weggemod omdat ik dan te offtopic ga...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat had je dan ook in het betreffende topic kunnen doen ipv er een nieuwe over te openen.
Denk dan na vriend, als het onderwerp an sich al twijfelachtig is én je dubieuze bewoordingen gaat gebruiken, hoe groot denk je dan dat de overlevingskans van je topic wordt?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
Fok is weer tering traag.
Ja leuk dat ie dichtgaat, maar de klacht is gewoon een klacht. Dan kan ik het nog in feedback posten, maar daar wordt er ook geen kut mee gedaan. Haal dan gewoon de "tokkie scheldwoorden" eruit en laat m open.
Die van kanker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Denk dan na vriend, als het onderwerp an sich al twijfelachtig is én je dubieuze bewoordingen gaat gebruiken, hoe groot denk je dan dat de overlevingskans van je topic wordt?
Dus als ik een nieuw topic open, en dan met 'normaal' taalgebruik blijft ie wel open?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Biogarde het volgende:
Het mag allemaal wel wat netter idd.
Njah, niet echt in KLB. Je kan je ook vervoegen in het topic in FB. En wanneer je hier echt je ei kwijt wil, blijf dan een beetje netjes. Klagen oké, maar je hoeft niet overal het woord kanker voor te zetten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik een nieuw topic open, en dan met 'normaal' taalgebruik blijft ie wel open?
Mja, maar in FB doen ze er toch niks mee.. Dit is gewoon meer om te klagen, en dat FOK nou net mijn klacht is, tja daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Njah, niet echt in KLB. Je kan je ook vervoegen in het topic in FB. En wanneer je hier echt je ei kwijt wil, blijf dan een beetje netjes. Klagen oké, maar je hoeft niet overal het woord kanker voor te zetten.
Beetje serverpark kost knaken. Die centen moet je wel hebben. En bedenk wel dat FOK! buiten hier en daar wat reclame om, geen commerciële toko is zoals bijvoorbeeld Tweakers dat wel is. En er zijn echt geen honderden abo's verkocht zoals veel users denken. Komt wellicht nog wel, maar zet vooralsnog geen zoden aan de dijk om bijvoorbeeld een investering te doen aan het serverpark. Het komt allemaal best wel goed, maar heeft gewoon tijd nodig. Pageviews en posts op FOK! zijn net ff iets meer dan de gemiddelde sitequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, maar in FB doen ze er toch niks mee.. Dit is gewoon meer om te klagen, en dat FOK nou net mijn klacht is, tja daar kan ik niks aan doen.
Mja heb je een punt, maar als krachtterm he.
Whehe, ja k begrijp het ook wel. Maar dan nog, er zijn zat grotere sites dan FOK!, en die lopen ook gewoon lekker. En k zeg ook niet dat er honderden abo's zijn verkocht, maar geef dan op z'n minst de mensen die wel meebetalen aan FOK! voorrang op de rest van gebruikers/lurkers (niet geregistreerden).quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje serverpark kost knaken. Die centen moet je wel hebben. En bedenk wel dat FOK! buiten hier en daar wat reclame om, geen commerciële toko is zoals bijvoorbeeld Tweakers dat wel is. En er zijn echt geen honderden abo's verkocht zoals veel users denken. Komt wellicht nog wel, maar zet vooralsnog geen zoden aan de dijk om bijvoorbeeld een investering te doen aan het serverpark. Het komt allemaal best wel goed, maar heeft gewoon tijd nodig. Pageviews en posts op FOK! zijn net ff iets meer dan de gemiddelde site![]()
Hehe, k begreep je punt daarvoor al hoor. Was enkel omdat je daar eerder al wat over zei en je t als krachtterm goedkeurdequote:En nu je krachtterm; Joa, krachttermen mogen best, maar begrijp wel dat het als storend kan worden ervaren. Je stuurt je provider ook geen klaagbrief waarin je vraagt waarom je kankerinternet en je kankerdownloads zo traag gaan wanneer je internet over hun kankerservers. Zie je m'n punt?
Voorbeeldje: Hyves is nog commerciëler dan alle TV-stations bij elkaar. Rondneuzen op hun site kost meer geduld dan een aap Chinees leren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, ja k begrijp het ook wel. Maar dan nog, er zijn zat grotere sites dan FOK!, en die lopen ook gewoon lekker. En k zeg ook niet dat er honderden abo's zijn verkocht, maar geef dan op z'n minst de mensen die wel meebetalen aan FOK! voorrang op de rest van gebruikers/lurkers (niet geregistreerden).
[..]
Hehe, k begreep je punt daarvoor al hoor. Was enkel omdat je daar eerder al wat over zei en je t als krachtterm goedkeurdeLeuk voorbeeld though
Hehequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voorbeeldje: Hyves is nog commerciëler dan alle TV-stations bij elkaar. Rondneuzen op hun site kost meer geduld dan een aap Chinees leren.
Naturlich, maar blijf wel netjes. Zeker wanneer je fatsoenlijke feedback wil.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HeheMaar dan nog is FOK traag.. Hyves ook trouwens
, dus zou er in principe toch gewoon over geklaagd mogen worden?
Voor feedback ga ik wel naar FB. Hier ben ik om te klagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naturlich, maar blijf wel netjes. Zeker wanneer je fatsoenlijke feedback wil.
Als een FA alsnog besluit 'm te sluiten, dan kan ik niets voor je betekenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voor feedback ga ik wel naar FB. Hier ben ik om te klagen
Wel grappig dat FA's gelijk in paniek raken als er een klacht over FOK is![]()
Zal vanavond wel een beter topic maken.
Begrijp ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als een FA alsnog besluit 'm te sluiten, dan kan ik niets voor je betekenen.
ja zo'n josti die stukjes schrijft op de fpquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
En nu in het Neerlands
Of een FP'er mag modden op het forum ? En dan neem ik aan iemand van de FP redactie?
Waar kan ik stemmen op topic van het jaar ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja zo'n josti die stukjes schrijft op de fp![]()
by the way , ik heb de sc opgeroepen om het famfaretopic het topic van het jaar te laten worden
Kijk er nu ff naar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Kinderpooier het volgende:
Angermangement zit mijn topic te vergallen met zijn meters
Mensen die hun haar verven
Verkeerde move, zeker true.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Topic dicht. Jordeeeh. . . verkeerde move. Het is niet voor niks PM.
Ik waarschuw ook nog een paar posts eerder. En dan nog doen he....quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verkeerde move, zeker true.
Personal, zeker niet.
Wat zit je nou te kankeren, gooi dat topic gewoon open balzak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik waarschuw ook nog een paar posts eerder. En dan nog doen he....![]()
Sowieso PM. Je weet waar het voor staat he ?
Lees de regels van het forum nog eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |