Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Vat het niet persoonlijk op, je lijkt me best een goede vent (met een normale muzieksmaak ook) maar je reageert nogal panisch als er nerds beledigd worden. Alsof je ze wilt beschermen ofzo... Waarom mag ik hier niet zeggen waar het op staat?
Dat maak jij d'r van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten. Metal-fans en mensen die moeite hebben om contact te maken zitten hier echter weer veel, dus dan ligt het opeens 'gevoelig'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.
Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.quote:En als ze jou zouden bashen in een topic met bijvoorbeeld een foto uit je FoBo of weet ik veel wat, dan zou ik op dezelfde manier optreden naar de lui die je beledigen.
Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baasquote:Zit hier niet alleen voor mezelf, vergeet dat niet.
Hier moet ik toch echt even ingrijpen....quote:
Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten. En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten.
[..]
Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.
Overigens was het topic dat je sloot juist een klaagtopic over jaloerse mensen die anderen 'beledigen' om b.v. hun uiterlijk. Het was niet zo dat ik vanuit het niets opeens 'onschuldige' mensen ging lopen bashen.
[..]
Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baas" geweest, dan had je hem gewoon open gelaten...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier moet ik toch echt even ingrijpen....
Alsof dat in KLB gebeurt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zo
* ondeugend verslikt zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Sterker nog: voor een Fok-mod heeft ie een superieure muzieksmaak.
Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten.
Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?quote:En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.
Je sloot m'n topic anders erg snel.quote:En ik stressen? Nee, sorry
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.
[..]
Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
[..]
Je sloot m'n topic anders erg snel.
Da's m'n taak.quote:Je sloot m'n topic anders erg snel.
Er blijven toch nog zat topics van je open? Plus dat hier ook Marokkanen, Turken etc zitten. Maar die trollerige insteek moet je toch echt eens afleren. Je moet het verder zelf weten, maar als het weer een troll is gaat je topic gewoon weer dicht. En ik snap ook best dat je hiervoor op FOK! zit, maar joh, het is zo zonde van je energie.quote:Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
Om nog even terug te komen op gisteren: waarom mogen dit soort posts dan wel?quote:
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die posts mogen niet. Delete ze zo direct wel (+note)
Eens, met reacties als waar woont jouw huis, kankerkneus, gaat hij mij ook een beetje te verquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Kan iemand deze kneus een schop onder zijn reet geven
RozeAnjer, daar moet ik altijd wel om lachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO' en 'Spoorknor!'..
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Kan iemand deze kneus een schop onder zijn reet geven
Naam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO' en 'Spoorknor!'..
vieze puisten!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
Maar daar ging hij ook wel heel erg over de schreef, boswachterquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |