abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:25:26 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63209213
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef Crane het volgende:

[..]

Vat het niet persoonlijk op, je lijkt me best een goede vent (met een normale muzieksmaak ook) maar je reageert nogal panisch als er nerds beledigd worden. Alsof je ze wilt beschermen ofzo... Waarom mag ik hier niet zeggen waar het op staat?
Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.

En als ze jou zouden bashen in een topic met bijvoorbeeld een foto uit je FoBo of weet ik veel wat, dan zou ik op dezelfde manier optreden naar de lui die je beledigen.

Zit hier niet alleen voor mezelf, vergeet dat niet.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:25:55 #52
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63209226
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Dat maak jij d'r van.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_63209392
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het gaat mij helemaal niet om nerds, maar om het beledigen van mensen in 't algemeen. Af en toe een keer kutten is oké, maar je kan overdrijven.
Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten. Metal-fans en mensen die moeite hebben om contact te maken zitten hier echter weer veel, dus dan ligt het opeens 'gevoelig'.
quote:
En als ze jou zouden bashen in een topic met bijvoorbeeld een foto uit je FoBo of weet ik veel wat, dan zou ik op dezelfde manier optreden naar de lui die je beledigen.
Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.

Overigens was het topic dat je sloot juist een klaagtopic over jaloerse mensen die anderen 'beledigen' om b.v. hun uiterlijk. Het was niet zo dat ik vanuit het niets opeens 'onschuldige' mensen ging lopen bashen.
quote:
Zit hier niet alleen voor mezelf, vergeet dat niet.
Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baas " geweest, dan had je hem gewoon open gelaten...
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63209415
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:11 schreef Crane het volgende:

[..]

(met een normale muzieksmaak ook)
Hier moet ik toch echt even ingrijpen....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:33:27 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63209430
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...
Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zo

Maar verder heeft deze hele discussie geen zin, volgens mij kan je het hele topic volklagen, maar krijg je nog je zin niet, als ik bio's stemming een beetje inschat
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:34:06 #56
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63209444
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het niet alleen daar aan ligt. VMBO'ers mag je b.v. tot op het bot afzeiken, omdat die hier nauwelijks zitten.
[..]

Heb ik ooit mensen echt persoonlijk aangevallen op uiterlijk of wat dan ook? Als ik dat al een keer deed, was het waarschijnlijk meer een reactie op mensen die mij voor mooiboy ofzo uitmaakten.

Overigens was het topic dat je sloot juist een klaagtopic over jaloerse mensen die anderen 'beledigen' om b.v. hun uiterlijk. Het was niet zo dat ik vanuit het niets opeens 'onschuldige' mensen ging lopen bashen.
[..]

Dat weet ik, maar je zou misschien niet meteen in de stress moeten schieten wanneer ik een topic open. Als Afcajos of Chriz2k ofzo letterlijk hetzelfde topic had geopend en de eerste reacties waren "baas " geweest, dan had je hem gewoon open gelaten...
Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten. En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.

En ik stressen? Nee, sorry
pi_63209455
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Hier moet ik toch echt even ingrijpen....

Sterker nog: voor een Fok-mod heeft ie een superieure muzieksmaak.
pi_63209488
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit forum is dacht ik om te klagen, maar het is wel de bedoeling dat je het voor iedereen leuk houdt, denk ik zo
Alsof dat in KLB gebeurt. Als anderen wat vriendelijker zouden reageren, zouden mijn reacties ook een stuk aardiger zijn.
pi_63209513
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Crane het volgende:

[..]

Sterker nog: voor een Fok-mod heeft ie een superieure muzieksmaak.
* ondeugend verslikt zich
pi_63209562
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Neuh, want ik mod toch echt heel anders. Plus dat je in je topic weer moest afgeven op lui die op FOK! zitten.
Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.
quote:
En dat hele HBO/MBO/MAVO bla bla, komt ons ook de strot uit. En ja, ook van users.
Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
quote:
En ik stressen? Nee, sorry
Je sloot m'n topic anders erg snel.
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:44:30 #61
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63209676
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee, ik gaf helemaal niet af op mensen die op Fok zitten. Ik gaf af op mensen die hun hele weekend op Fok doorbrengen EN klagen over mensen die wel iets ondernemen op zaterdagavond, dat is toch heel wat anders.
[..]

Dat was maar een voorbeeld. Zolang een bepaalde groep hier maar niet rondhangt, mag je oneindig blijven zeiken... Is dat niet een beetje hypocriet?
[..]

quote:
Da's m'n taak.
quote:
Er blijven toch nog zat topics van je open? Plus dat hier ook Marokkanen, Turken etc zitten. Maar die trollerige insteek moet je toch echt eens afleren. Je moet het verder zelf weten, maar als het weer een troll is gaat je topic gewoon weer dicht. En ik snap ook best dat je hiervoor op FOK! zit, maar joh, het is zo zonde van je energie.

Ik ben out, we faxen.
pi_63211974
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freiss het volgende:
Spoorknor
Om nog even terug te komen op gisteren: waarom mogen dit soort posts dan wel?
pi_63211998
Die posts mogen niet. Delete ze zo direct wel (+note)
U MAD?
pi_63212017
Ah, ok.
pi_63214629
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Die posts mogen niet. Delete ze zo direct wel (+note)
Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO ' en 'Spoorknor!'..
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63215169
Kan iemand deze kneus een schop onder zijn reet geven
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:01:26 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63215209
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Eens, met reacties als waar woont jouw huis, kankerkneus, gaat hij mij ook een beetje te ver
Laffe huichelaar
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:02:56 #68
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63215250
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Als die posts toch niet meer mogen kan je een bepaalde user (of kloon) meteen wel in de prullenbak gooien, die ene die niet verder komt dan 'HBO ' en 'Spoorknor!'..
RozeAnjer, daar moet ik altijd wel om lachen
Primum non nocere
pi_63215296
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Homdeck het volgende:
Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
U MAD?
pi_63215312
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Naam.
U MAD?
pi_63215402
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Naam.
http://forum.fok.nl/user/history/202215
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63215448
Is al, kwam hem net tegen.
Antioch
pi_63215473
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb hem alleen nog maar gespot in het fitness topic waar hij over de schreef gaat. Of bedoel je een ander topic nog ?
vieze puisten!!!
is al dicht inmiddels

zal wel 1 of andere relkloon zijn
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:11:50 #74
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63215530
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar daar ging hij ook wel heel erg over de schreef, boswachter
Laffe huichelaar
pi_63216312
Liggen beiden eraf. Zie banmeldtopic.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')