We hebben gekeken maar er zat geen sticker op uw container, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
ING'ers met misplaatste opmerkingen.
Kan de gemeentedienst mijn topic ff schoonmaken?
Ik heb een reactie verwijderd, zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kan de gemeentedienst mijn topic ff schoonmaken?
ING'ers met misplaatste opmerkingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een reactie verwijderd, zie het probleem niet zo.
En nog steeds zie ik het probleem niet. Het is niet zo dat het hele topic er ontspoord door is geraakt, en ik vind het niet nodig om het te gaan verwijderen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n reactie? Als je een stuk quote en dan een smiley doet ok maar hier kan ik niks mee![]()
Tevens gezeur over een tag wat geen zak met mijn topic te maken heeft.
Ik dacht dat jullie tegen bagger waren? WTF heeft een tagje met mijn topic te maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En nog steeds zie ik het probleem niet. Het is niet zo dat het hele topic er ontspoord door is geraakt, en ik vind het niet nodig om het te gaan verwijderen.
Adressen zijn wel weg. En nee, het boeit me niet wie het post.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie tegen bagger waren? WTF heeft een tagje met mijn topic te maken?
Of komt het omdat het een oldbie en een Frontpage admin zijn?
En adressen enzo, lekker ontopic zeg!!!!!
Waarom mag het dan wel over tags gaan? Is even nutteloos als die adres post.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Adressen zijn wel weg. En nee, het boeit me niet wie het post.
Jezus, wat boeit het. En ik vraag om ontopic te gaan om het een halt toe te roepen, kan je topic mooi verder ontopic verder gaan. Dat wil je toch zo graag?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom mag het dan wel over tags gaan? Is even nutteloos als die adres post.
-Edit-
Waarom wel zeggen dat ze ontopic moeten lbijven maar de reacties niet verwijderen zoals de adressen?
Wat boeit het? Het enige wat KLB nodig heeft is een consequent beleid, je laat nu in één topic zien dat dat niet aanwezig is, laat staan tussen verschillende modsquote:Op donderdag 13 november 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus, wat boeit het. En ik vraag om ontopic te gaan om het een halt toe te roepen, kan je topic mooi verder ontopic verder gaan. Dat wil je toch zo graag?
Ik maak me niet zo druk om een paar offtopic posts. Als een topic er mee volloopt dan grijp ik wel in. Een keer een offtopic posts tussendoor is helemaal niet zo erg, als het daarna maar niet doorgaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat boeit het? Het enige wat KLB nodig heeft is een consequent beleid, je laat nu in één topic zien dat dat niet aanwezig is, laat staan tussen verschillende mods
Maar ik ga slapen, kusje![]()
Ja, graag zelfs!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:51 schreef dagdag het volgende:
kan ik mod worden
Maar je bent zo niet consequent bezig. Waarom laat je het ene bericht wel staan en het andere niet? Ik had al het werk al gedaan, ik zei welke posts offtopic waren en er weg moesten. Je hoefde alleen het knopje in te drukken!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om een paar offtopic posts. Als een topic er mee volloopt dan grijp ik wel in. Een keer een offtopic posts tussendoor is helemaal niet zo erg, als het daarna maar niet doorgaat.
Welterusten, kusje terug
Die was toch verplaatst naar ONZ?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik een misschien stomme vraag stellen:
Waarom werd de KLB Kaste+awards gesloten, terwijl het in andere fora, zoals OUD, of MUZ, of POL wel mag? Daar worden wel awards uitgedeeld, en gezegd welke users wel en niet gewaardeerd worden door de users van dat desbetreffende forum. Waarom werd dat bij ons dan gesloten?
Vroeg ik me zomaar af
Gaat het toevallig hier over: Fok!kers die zich verkleden als Elmo ?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef paultjuhhh het volgende:
de_boswachter NU HIER KOMEN NU IK BEVEEL JE JOCHIE
Goed topic hequote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat het toevallig hier over: Fok!kers die zich verkleden als Elmo ?
Neuh maar ik was weereens hyper netquote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat vat jij 'goed' blijkbaar anders op dan ik.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:21 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik een misschien stomme vraag stellen:
Waarom werd de KLB Kaste+awards gesloten, terwijl het in andere fora, zoals OUD, of MUZ, of POL wel mag? Daar worden wel awards uitgedeeld, en gezegd welke users wel en niet gewaardeerd worden door de users van dat desbetreffende forum. Waarom werd dat bij ons dan gesloten?
Vroeg ik me zomaar af
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was bagger. En ik weet wat er speelt, dus ik haalde het weg. Verder klagen kan in het FB-topic.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Wat speelt er dan?
Ik heb al een tijdje niet meer in KLB gebaggerd.
Ga je ontkennen?quote:
BoWa bleek achteraf geheel niet te sporen, maar bleef uit medelijden blauw. Hier ging een hele rel aan vooraf. BoWa zou Danny kennen (privé) en zou een neefje zijn van Yvonne. Users logischerwijs boos omdat hij een bekende zou zijn van de admins. Ja, en daar hoorde Talpaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga je ontkennen?![]()
Maar roddel me eens even bij, na de_boswachter soap heb ik het één en ander gemist begrijp ik?
johhhh, spannend hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
BoWa bleek achteraf geheel niet te sporen, maar bleef uit medelijden blauw. Hier ging een hele rel aan vooraf. BoWa zou Danny kennen (privé) en zou een neefje zijn van Yvonne. Users logischerwijs boos omdat hij een bekende zou zijn van de admins. Ja, en daar hoorde Talpaniet tussen. Want Talpa is klaar nu.
Nou zie ik dat topic voor het eerst, maar het topic/OP is leuk, en dan kom jij met flippo. Dat is hetzelfde als wanneer je midden in een gesprek kanker roept terwijl het niet over kanker gaat en je geen geestelijke beperking hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom word mijn reactie verwijderd als ik iemand een flippo noem? Het lijkt verdacht veel op fipo, dat geef ik toe, maar dat is het niet. Gaat nogal ver.
Die paar comments waren alleen maar zo omdat er 'Crane' voor het topic stond. Ik geef toe dat ik van een beetje trollen niet ziek ben, maar dit keer was het WEL een serieuze klacht. Jij weet ook wel dat ik hier anders niet had lopen klagen in het FB-topic.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Hij had van welke TS dan ook op slot gegaan. Van die paar comments gaan ze allemaal over je trollgedrag. Zou een belletje moeten doen rinkelen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Crane het volgende:
[..]
En wees aub niet zo laf om de FA's weer in te schakelen.
Ok, laat die laatste zin maar zitten dan. Dan was het je collega-mod.quote:
Je bent al begonnen zie ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Ok, laat die laatste zin maar zitten dan. Dan was het je collega-mod.
Ik zal wel een aantal kloons aanmaken ofzo, blijkbaar moet dat om een normaal een topic te mogen openen hier zonder dat ie direct dicht gepleurd wordt.
Sta ik bekend om hequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk, weer zo'n domme aanname van je.
Vat het niet persoonlijk op, je lijkt me best een goede vent (met een normale muzieksmaak ook) maar je reageert nogal panisch als er nerds beledigd worden. Alsof je ze wilt beschermen ofzo... Waarom mag ik hier niet zeggen waar het op staat?quote:
Waarom niet? Alles en iedereen mag hier beledigd worden...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef timmmmm het volgende:
Crane, je zegt het zelf al, als er nerds beledigd worden, dat is hier niet de bedoeling lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |