Oh my god, die is echt zo droog. Die pedofiel die achter die koter aan rentquote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
bijna net zo leuk als de oreo reclame
snap jij dat nou?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ken die reclame niet. link aub.
quote:
link?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Of die van de DS...
Hey opa laat eens zien hoe oud u bent!
Die moet dood iddquote:
quote:
Was bagger. En ik weet wat er speelt, dus ik haalde het weg. Verder klagen kan in het FB-topic.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ey Bio, waar is m'n berichtje
Echt he, ik krijg gewoon zin om dat joch een dreun te gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
die stracciatella kneus... Dat is pas erg
Oreo's hadden ooit een redelijk 'cool' imago, en toen kwam die reclame.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die Oreo's-reclame is ook zwaar kut.
Nee die vent is aardig, begint meteen te huilen als hij binnen komt. Zeg eerst je vrouw en kind eens gedag klootzak.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Yi-Long het volgende:
Je zou maar zo'n kind hebben. ik zou spontaan dat gezin verlaten en ergens met een geil 19 jarig mokkel een nieuw leven opbouwen
Dat ook inderdaad. Als je zo'n zeikerige hufter bent, dan verdien je eigenlijk ook wel zo'n naar zeikerig zoontjequote:Op vrijdag 14 november 2008 02:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Nee die vent is aardig, begint meteen te huilen als hij binnen komt. Zeg eerst je vrouw en kind eens gedag klootzak.
idd, met z'n draaien, likken ,dippen en dan eet je hem op, wtfquote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat zijn 100% zeker Viezerikken die zo'n Oreoreclame bedacht hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
idd, met z'n draaien, likken ,dippen en dan eet je hem op, wtf
ey die negert is toch van die leen-reclame. Hoerenzoon.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Vooral dat stukje waarin die kerel zo stiekum onderdrukt geil zegt: "oh ja, dat is lekker" zegt op dat likkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat kut-negertje uit die chocolate loops (ofzo?) reclame is nog ergerquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef Rosbief het volgende:
check ook de Franse versie, das gewoon een ander kutkind met dezelfde MILF
hahaha dat giecheltje is idd gay.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat kut-negertje uit die chocolate loops (ofzo?) reclame is nog erger![]()
"Het knettert, hihihih"!
Frans heeft waarschijnlijk ook nog eens veel leukere kinderen thuis lopen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:56 schreef Specularium het volgende:
Krijgt die kankerfrans die functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |