Tsja, leven van du straat.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.
Niet, maar zolang je niet beter weetquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Emimich het volgende:
Hoe weet NB eigenlijk zeker dat hij de vader is?
Ja, mij!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
Wtfquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, leven van du straat.
Ik moet gewoon om 5 uur opstaan![]()
.
Bijna iedereen is wegquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door remlof op 20-11-2008 23:15:52 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ja, kontje verkopen. Schandalige tijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Moet je zo vroeg werken?
Moet je zo al gaan slapen eigenlijk.
Ik heb trouwens een leuk gespreksonderwerp voor de sc. Vertel over je meest vreemde klasgenoot die je hebt of hebt gehad.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Het banmeldtopic gaat harder dan de SC...
Dat wil ik ook wel weten!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
That's the question wel eens gezien?
Deze:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Emimich het volgende:
Welk plaatje postten afcajos en Zotheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze:kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef Sackboy het volgende:
Geef eens een omschrijving van het plaatje dan, daar krijg je geen ban voor hoor
Wie zijn je klonen dan devvie?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wegen ik schijn klonen te hebben
Je doet aan anale seksquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, kontje verkopen. Schandalige tijden.
Hm, vreemde klasgenoten? Begin jij maar
.
.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken rimmen.
Oh diequote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negerneukt een wijf, valt, rolt en begint meteen wijf te likken.
Ervaring?quote:
Nee, ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet aan anale seks?
Mm ik had een klasgenoot K. Hij was opzich redelijk populair dus geen wereldvreemde vogel maar hij had wat vreemde fratsen af en toe. Hij ging bij juffrouwen op de koffievertelde de godganse dag over z'n kippen en wat ze nu weer deden. Ook heeft hij een keer geboortekaartjes voor alle juffrouwen gemaakt toen z'n kippen kuikentjes kregen
![]()
!!!!!!
De donkere heette Youssouf en zo'n blonde dikke had hij naar een juffrouw vernoemd.
Hij werd een keer de les uitgestuurd bij duits, komt hij aan 't eind van de les terug de klas in zegt hij tegen de juffrouw: HET IS UITen loopt weg
.
Ook had hij een keer een klasgenote geslagen en zei: ja ik weet dat je meisjes niet moet slaan maar .... is niet echt een meisje!!!
.
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgenquote:
Geil hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Sackboy het volgende:
Tering, krijg ik meteen 30 pm's met dat linkje
En voor schelden tegen mods.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
is jos voor dat plaatje geband?
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef gers het volgende:
hihi hebben je al vuurwerk gekocht hihi
Normaal was het altijd een vermelding in het bantopic waard, maar tegenwoordig sta je aan onze kant in de strijd tegen de mods.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben in de gelukkige positie geweest vandaag om het plaatje 3 x achter elkaar via PM binnen te krijgen
wat een onzin. Dat plaatje was niet erg en schelden tegen mods hoort.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En voor schelden tegen mods.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
Ook voor Emimich is er nog hoop; Zelfs mensen met Downsyndroom komen tegenwoordig aan hun trekken.Dus je denkt dat dit wel kan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het even voor je na bij een FA.U MAD?
jaaaaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef gers het volgende:
hihi hebben je al vuurwerk gekocht hihi
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan seks.
Hehe, die 'het is uit' grap is wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |