Tsja, leven van du straat.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.
Niet, maar zolang je niet beter weetquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Emimich het volgende:
Hoe weet NB eigenlijk zeker dat hij de vader is?
Ja, mij!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
Wtfquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, leven van du straat.
Ik moet gewoon om 5 uur opstaan![]()
.
Bijna iedereen is wegquote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bazen en bazinnen. Heb ik nog wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door remlof op 20-11-2008 23:15:52 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ja, kontje verkopen. Schandalige tijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf. Moet je zo vroeg werken?
Moet je zo al gaan slapen eigenlijk.
Ik heb trouwens een leuk gespreksonderwerp voor de sc. Vertel over je meest vreemde klasgenoot die je hebt of hebt gehad.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Het banmeldtopic gaat harder dan de SC...
Dat wil ik ook wel weten!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
That's the question wel eens gezien?
Deze:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Emimich het volgende:
Welk plaatje postten afcajos en Zotheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |