Oeh NS Rem arriveert.quote:
Ciao.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed ik ga zo naar mijn werk!
Helemaal niemandquote:
Watquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dat ging niet door. De vader van 't kindje met wie ik zou gaan was op de vlucht geslagen vanwege nogal wat zaken.
Ik heb wel gehosseld met de ex-vriendin van Kempi. Ik voel me vies nu.
@ Juicyhil: Dankje.
R.E.M.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks over jou. Gaat over de heer R.E.M. Lof
Ik heb geen lof voor remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
Je weet waar we meeten he? Cafe Teasers op de damrakquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
Nu nog een bumperstickerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Remlof mag ik een plaatje van je posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Echt welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat Bio er ook niet zo charmant uit ziet in 't het echt.
Dat je ze nog niet hebt gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Hij heeft wel een iPhone....quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Met bloed erop!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef Juup© het volgende:
Nu nog een bumpersticker
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?? Wat had die vader gedaan dan?
Hahaha ex-vriendin van Kempi!! Wat heb je gehosseld dan
?
Remlof, de held!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
wobble, kutkloon, weg.
Dat is alvast 1 usericon minder in de OPquote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
wobble, kutkloon, weg.
Waar blijven de tietenfoto`s?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.
Ja, ze had allemaal spulletjes gekocht voor d'r zoontje. Dingetjes van Nijntje, want daar was ie helemaal fan van. En allemaal over Kempi zaniken, dat hij de man van haar leven was, maar dat nu puntje bij paaltje komt hij haar laat stikken
. Nouja, ze is sowieso een hoer, dus I don't care.
Niet haten op kempi he, hij heeft heel veel stressquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.
Ja, ze had allemaal spulletjes gekocht voor d'r zoontje. Dingetjes van Nijntje, want daar was ie helemaal fan van. En allemaal over Kempi zaniken, dat hij de man van haar leven was, maar dat nu puntje bij paaltje komt hij haar laat stikken
Ik rem op remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb geen lof voor remlof.
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Kickje R&Pquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha Allure_ je maakt wat mee.
Als het een negertje is weten we meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Emimich het volgende:
Hoe weet NB eigenlijk zeker dat hij de vader is?
7.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je er geen betalen, mien jong?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dan wel een mogelijk nadeel aan hem
Nope, hij sloeg op tilt toen de klooncheck bij jou kwam.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef Devvie het volgende:
[NS Bert modus] is er trouwens al een klooncheck op MiVer gedaan? [/NS Bert modus]
Die Bassie-reclame!!!!11!!!11!!!1!1quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
Als het een negertje is weten we meer.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan je er geen betalen, mien jong?
Hoeveel heb ik er?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, hij sloeg op tilt toen de klooncheck bij jou kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |