Oeh NS Rem arriveert.quote:
Ciao.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed ik ga zo naar mijn werk!
Helemaal niemandquote:
Watquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dat ging niet door. De vader van 't kindje met wie ik zou gaan was op de vlucht geslagen vanwege nogal wat zaken.
Ik heb wel gehosseld met de ex-vriendin van Kempi. Ik voel me vies nu.
@ Juicyhil: Dankje.
R.E.M.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks over jou. Gaat over de heer R.E.M. Lof
Ik heb geen lof voor remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
Je weet waar we meeten he? Cafe Teasers op de damrakquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
Nu nog een bumperstickerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Emimich het volgende:
Laat ik ook eens origineel wezen, Ik rem niet voor remlof.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom met Bio naar de meet trouwens, we willen wel eens ouderwets om stuntelige pubers lachen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Remlof mag ik een plaatje van je posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef remlof het volgende:
Echt welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat Bio er ook niet zo charmant uit ziet in 't het echt.
Dat je ze nog niet hebt gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Hij heeft wel een iPhone....quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Remlof mag ik een plaatje van je posten?
Met bloed erop!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef Juup© het volgende:
Nu nog een bumpersticker
Ja, illegale dingen met heel veel geld. Echt zielig voor dat meisje zeg, ik zou d'r zo adopteren. Maarja ik ga me daar echt niet bemoeien.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?? Wat had die vader gedaan dan?
Hahaha ex-vriendin van Kempi!! Wat heb je gehosseld dan
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |