Zeik niet, ruggegraatloos dik wicht.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef Noortje. het volgende:
Klacht: mams die teveel eten koopt waardoor ik dik word.
Als zij speciaal voor mij, met al haar liefde warme chocolademelk maakt met slagroom en dat voor mijn neus zet kan ik dat toch niet weigeren? Ik heb er helemaal geen zin in maar ik vind het zielig om te zeggen dat ik niets hoef, wat denk jij nou.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:15 schreef Quir het volgende:
Ik snap je volkomen. Zal ik langskomen om te helpen?
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als zij speciaal voor mij, met al haar liefde warme chocolademelk maakt met slagroom en dat voor mijn neus zet kan ik dat toch niet weigeren? Ik heb er helemaal geen zin in maar ik vind het zielig om te zeggen dat ik niets hoef, wat denk jij nou.
Nee maar met die slagroom wel gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.
Nee maar als ze dat blijft doen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.
Dan zeg je dat je het heel aardig vindt maar je het niet wilt. Of ze het van te voren even wil vragen...?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee maar als ze dat blijft doen..
Huh jij zou toch net ook langskomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:29 schreef Quir het volgende:
Ik kom alsnog wel langs als je wil, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |