Zeik niet, ruggegraatloos dik wicht.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef Noortje. het volgende:
Klacht: mams die teveel eten koopt waardoor ik dik word.
Als zij speciaal voor mij, met al haar liefde warme chocolademelk maakt met slagroom en dat voor mijn neus zet kan ik dat toch niet weigeren? Ik heb er helemaal geen zin in maar ik vind het zielig om te zeggen dat ik niets hoef, wat denk jij nou.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:15 schreef Quir het volgende:
Ik snap je volkomen. Zal ik langskomen om te helpen?
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als zij speciaal voor mij, met al haar liefde warme chocolademelk maakt met slagroom en dat voor mijn neus zet kan ik dat toch niet weigeren? Ik heb er helemaal geen zin in maar ik vind het zielig om te zeggen dat ik niets hoef, wat denk jij nou.
Nee maar met die slagroom wel gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.
Nee maar als ze dat blijft doen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat je van één kopje chocolademelk niet dik wordt.
Dan zeg je dat je het heel aardig vindt maar je het niet wilt. Of ze het van te voren even wil vragen...?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee maar als ze dat blijft doen..
Huh jij zou toch net ook langskomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:29 schreef Quir het volgende:
Ik kom alsnog wel langs als je wil, hoor.
Alsnog.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Huh jij zou toch net ook langskomen?
Ga nou is op pad man die chick wacht op je
*pakt zijn proppenschieter*quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef Koert het volgende:
TS gaat een vies klein dikkertje worden. Propje !
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Kindjes in afrika enzo...
Niets mis met wat love handles overigens....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wil TS wel helpen met het nuttigen van de ongezonde dingen die haar moeder koopt.
Achteraf heb ik nog wel wat heel erg gezonde slagroom voor haar. En voor haar moeder (mits MILF) ook. Bijkomend voordeel is dat er voor beide dames wat extra lichaamsbeweging wordt gedaan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik dacht dat dit een Edwinussss topic was
Ik ga met het eerste gedeelte (voor de witregel dus) akkoord.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wil TS wel helpen met het nuttigen van de ongezonde dingen die haar moeder koopt.
Achteraf heb ik nog wel wat heel erg gezonde slagroom voor haar. En voor haar moeder (mits MILF) ook. Bijkomend voordeel is dat er voor beide dames wat extra lichaamsbeweging wordt gedaan.
Da's niet erg. Dat kan groeien....quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga met het eerste gedeelte (voor de witregel dus) akkoord.
De rest: nah.
Tussen half 5 en half 7.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet erg. Dat kan groeien....![]()
Kan ik morgen langskomen?
Even je adres per PM plzzz...quote:
Wat een ranzige term is dat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Niets mis met wat love handles overigens....
Uiteraard, die krijg je namelijk ook altijd op FOK! als je zulke topics opent.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:45 schreef Liezl het volgende:
verkapt ik-wil-complimentjes-vissen-topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |