Dus jullie software heeft gebreken, toch had ik de post gepost die het topic deed sluiten. Oftewel de laatste post mag het nieuwe topic openen, of dat nou de 20ste post is of de 1000stequote:
nee je had door het slotje heen gepost, dat is formeel gezien wat anders. maar ik kan breuls wel eens vragen of hij voor de KLB SC andere software wil ontwerpen.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus jullie software heeft gebreken, toch had ik de post gepost die het topic deed sluiten. Oftewel de laatste post mag het nieuwe topic openen, of dat nou de 20ste post is of de 1000ste
Graag, gelieve met hoge urgentie, het zit namelijk onze werkzaamheden in de weg en kunnen zo niet normaal functioneren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee je had door het slotje heen gepost, dat is formeel gezien wat anders. maar ik kan breuls wel eens vragen of hij voor de KLB SC andere software wil ontwerpen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Graag, gelieve met hoge urgentie, het zit namelijk onze werkzaamheden in de weg en kunnen zo niet normaal functioneren.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:44 schreef Sackboy het volgende:
Ook voor Emimich is er nog hoop; Zelfs mensen met Downsyndroom komen tegenwoordig aan hun trekken.Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen humor om te lachen meer.
Komt ie weerquote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.
Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van het stuitende plaatje, wederom een belediging.
hij zegt duidelijk wat hij bevatquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:12 schreef Biogarde het volgende:
PM's zijn weg. Alhoewel ik die 2e niet zie?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Oh, snapte z'n post al niet![]()
Anyway, PM's zijn weg.
Dank u.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Oh, snapte z'n post al niet![]()
Anyway, PM's zijn weg.
stop met zeuren mekiquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Cahir het volgende:
Was dat slotje nou echt nodig?
Ik dacht dat KLB voor klachten was.
We hebben het liefst een slotje op jouw accountquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:10 schreef Cahir het volgende:
Was dat slotje nou echt nodig?
Ik dacht dat KLB voor klachten was.
Zeg een 'echte kwaliteitsuser'quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We hebben het liefst een slotje op jouw account
Snitchquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof ! hulde !
Wederom laat je zien dat jij met twee maten meet.![]()
Als iemand anders in de SC een pm had gepost was er een ban geweest.
Doet MiVer het dan is het allemaal prima want hij " valt buiten het stramien van de reguliere SC "
Serieus !
Wat is dat voor onzin.
Wees nu eens een echte mod en wees consequent in je beslissingen.
En naai niet telkens de reguliere SC Fokkers! erbij.
Waar heb jij het nu weer over? Zat je piemel vast in de stofzuigerslang?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u.
Maar het gaat mij meer om Remlof op het moment.
Als 1 van de reguliere SC users zoiets had gedaan had hij/zij/het gelijk een ban gehad.
Miver past " niet in het sc stramien " dus mag dat wel ?
Hoe zit dat.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
Even de andere kant van de medaille
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |