Belhamel! Schavuit!quote:
'Tsjongejongejonge wat bende toch ook lekker bijdehand'quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1
Stomme doerak, waarom zeg je zoiets?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef DuTank het volgende:
Ron, je verpest me topic... Nu gaat iedereen 'schavuitscheldwoorden' posten...
Nice doorgerookte-zware-shag-lach heeft die vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1
Net als jijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef DuTank het volgende:
Mijn topics falen ook echt allemaal he...
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als jij![]()
![]()
!11!1!!!1!1!!111~!!11einz!1111!122!1!@!!!!!!111!!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als jij![]()
![]()
!11!1!!!1!1!!111~!!11einz!1111!122!1!@!!!!!!111!!!!
Van wie mag je dan niet naar school? En het is wel grappigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..
en kk op met je !11!!!!112111, dat is niet grappig ofzo![]()
leuke vieze liedjes!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..
en kk op met je !11!!!!112111, dat is niet grappig ofzo![]()
Me ouders.. Haters..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van wie mag je dan niet naar school? En het is wel grappig![]()
Daar wel dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef oorsnot het volgende:
[..]
leuke vieze liedjes!!
even een mededeling
altijd word je gepwnd met je racistische opmerkingenquote:
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Repeat het volgende:
Klinkt lekker? Ja.
Is grappig bij uitkeringstrekkers in volkswijken? Ja.
Je maakt jezelf belachelijk als je enig niveau hebt en kanker gebruikt? Ja.
Was niet racistisch, maar politiek correct.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
altijd word je gepwnd met je racistische opmerkingen![]()
[..]
Nee
Nog harder gefaald, dan al mijn topics bij elkaar...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef deepart het volgende:
Kanker staat toch voor:
Kut Aap Nerd Koe Elskuiken Rund
???
niks geen ziekte dus
Elskuiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef deepart het volgende:
Kanker staat toch voor:
Kut Aap Nerd Koe Elskuiken Rund
???
niks geen ziekte dus
Hoe gaat 't met Jennifer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Af en toe floept het er wel eens uit
Maarja dan bel ik snel de care police om te vragen of hun het enigsinds iets interresseert.
en dit is nooit het geval dus #care
Primaquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog harder gefaald, dan al mijn topics bij elkaar...
Ik haak even op Blight's trend in met een klassiekerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Renmaestro het volgende:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.
Vraag dat dan aan iemand die er moeite mee heeft voordat je zo'n kuttopic opent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?
Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..![]()
Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
tsja, op dat nivo heb je niet voor niets een beperkt vocabulairquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Repeat het volgende:
Klinkt lekker? Ja.
Is grappig bij uitkeringstrekkers in volkswijken? Ja.
Je maakt jezelf belachelijk als je enig niveau hebt en kanker gebruikt? Ja.
Huilie nr1!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Vraag dat dan aan iemand die er moeite mee heeft voordat je zo'n kuttopic opent.
Ik gok dat het met respect te maken heeft. Iets waarvan vele simpele zielen zoals jij zelf nog nooit van gehoord hebben.
Ik heb toch gezegd dat kanker juist lekker in de bek ligt??quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
Avatar van TS verklaart een hoop
Tevens. Wat is die obsessie toch met kanker. Er zijn ziektes die veel pijnlijker zijn enzo, ook dodelijk. Maar nee! Die gebruikt TS niet want dat is niet cool.
eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten.
Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
En wat voor type volk was het?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig de Zedenpolitie op ned 1 gezien?
Citaatje:
"Vuile flikker, kanker op met je kanker camera. Vuile flikker ik zweer het je.."
Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..
Boe boe huil huil.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.
Maar je bent wel stoer hoor, want je zegt "kanker"! :
')
Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
misschien moet je dat juist weleens gaan doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe huil huil.
Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe huil huil.
Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.
')
Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mijquote:
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Foozy het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.
Domme mensen praat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Foozy het volgende:
[..]
Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mij
Ga nu maar weer de zandbak in, die fase ben je duidelijk nog niet ontgroeid. Wel lief zijn he!?quote:
Nee.quote:
I club baby seals? Wat een pretquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.
Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben ook tegen het schelden met kanker.
Want mijn oom scheldde schold ook altijd met kanker en 3 weken later is hij omgekomen in een auto-ongeluk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?
Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Nee, ik scheld gewoon met kk omdat het lekker in de bek ligt, en dat is dus ook wat Steen zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef Foozy het volgende:
[..]
Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doen.
kanker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
')
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.
Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
Die mensen krijgen inderdaad altijd kanker!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111quote:
Dat vind ik dus echt een kanker campagnequote:
Niveau PAUPERSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Ja, wat hebben die handen er mee te maken? Normaal liggen er een paar muntjes op..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111
mijn ergste vijand zie ik liever dood dan levend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
')
Nice.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Die handen zijn zo van: O God, Almachtig Man, geeft mij kanker, zodat anderen met kanker kunnen schelden
jeweets?
yahquote:
Nouja, 'tegen zijn'. Het getuigt gewoon van enig fatsoen als je je uberhaupt weet in te houden, en met kanker schelden staat ordinair. Dat de christenen de sjaak zijn door mensen die het nodig vinden met jezus te schelden is tot daar aan toe, maar ziektes ontkomen we allemaal niet aan, atheist of niet. Laten we die wens dus alsjeblieft nog wel enigszins respecteren, anders wordt het zo'n asociaal individueel zooitje. Bah.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Ja en juist daarom mag het ook gewoon gezegd worden. Het is gewoon een aspect van het leven, willen mensen dat niet onder ogen zien ofzo? Bovendien vertegenwoordigt het scheldwoord niet de ziekte, net zoals je met godverdomme niet het letterlijke bedoelt. Relativeren heet zoiets.quote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, 'tegen zijn'. Het getuigt gewoon van enig fatsoen als je je uberhaupt weet in te houden, en met kanker schelden staat ordinair. Dat de christenen de sjaak zijn door mensen die het nodig vinden met jezus te schelden is tot daar aan toe, maar ziektes ontkomen we allemaal niet aan, atheist of niet. Laten we die wens dus alsjeblieft nog wel enigszins respecteren, anders wordt het zo'n asociaal individueel zooitje. Bah.
'Ja, want ik ken niemand die dat heeft!'quote:Op maandag 21 april 2008 22:49 schreef fathank het volgende:
Kanker mag je niet zeggen, maar pest, pleuris, tyfus, aids, malaria en rolberoertes mag je wel zeggen.
Ik relativeer me suf, neemt niet weg dat ik mensen die scheldwoorden nodig hebben om hun woorden kracht bij te zetten dom en onwetend vind. Daarnaast symboliseert het woord kanker een hoop leed en verdriet, en zijn er talloze scheldwoorden die niets of niemand of in ieder geval geen mensen in grote getale kwetsen, dus waarom zou je? Belachelijk provocerend vind ik dit, nergens voor nodig. Ik vind het een rotgehoor, en niet omdat ik ervaring heb met de ziekte kanker, maar wel omdat ik het associeer met domheid, daar het overduidelijk is dat het schelden met die ziekte blijkbaar veel mensen stoort. Ik als fatsoenlijk mens vind dat al genoeg reden er rekening mee te houden, als het mij geen moeite kost. Ik kan mij in mijn bescheidenheid niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo nuchter en logisch over denkt, zo briljant ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja en juist daarom mag het ook gewoon gezegd worden. Het is gewoon een aspect van het leven, willen mensen dat niet onder ogen zien ofzo? Bovendien vertegenwoordigt het scheldwoord niet de ziekte, net zoals je met godverdomme niet het letterlijke bedoelt. Relativeren heet zoiets.
my thoughts exactly, en de mensen die elke zin die ze uitkramen voor 2/3de deel met "kanker" larderen zijn ook niet bepaald de meest intelligente figuren; zeg maar gerust tokkie.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik relativeer me suf, neemt niet weg dat ik mensen die scheldwoorden nodig hebben om hun woorden kracht bij te zetten dom en onwetend vind. Daarnaast symboliseert het woord kanker een hoop leed en verdriet, en zijn er talloze scheldwoorden die niets of niemand of in ieder geval geen mensen in grote getale kwetsen, dus waarom zou je? Belachelijk provocerend vind ik dit, nergens voor nodig. Ik vind het een rotgehoor, en niet omdat ik ervaring heb met de ziekte kanker, maar wel omdat ik het associeer met domheid, daar het overduidelijk is dat het schelden met die ziekte blijkbaar veel mensen stoort. Ik als fatsoenlijk mens vind dat al genoeg reden er rekening mee te houden, als het mij geen moeite kost. Ik kan mij in mijn bescheidenheid niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo nuchter en logisch over denkt, zo briljant ben ik nou ook weer niet.
Anders lees je dit topic even door.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat een kanker kick.quote:Op maandag 21 april 2008 18:06 schreef braak het volgende:
en daar gaan we
en van je kanker kanker kanker is niet fijn
Schuldgevoel aanpraten lukt niet...quote:Op woensdag 23 april 2008 07:54 schreef Rutger1983 het volgende:
mocht je het krijgen, dan komen we hier even op terug..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Precies, het is dan ook wel erg om te lachen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef retuow82 het volgende:
Sommige mensen hebben ook gewoon geen gevoel voor tumor...
Heb anders vaak genoeg kanker gehoord op diverse universiteiten, en dat was niet onderzoek-gerelateerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef TC03 het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit of je met kanker scheldt. Net zoals het mij niet kan boeien dat je van het kamp komt, en 7 jaar over je VMBO hebt gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Nee het is ook niet om te lachen maar je moet het ook niet gaan zien als het verboden woord. Dat je er mensen mee kwetst dat gebeurt met zoveel woorden... Een beetje relativering is hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:03 schreef Klit het volgende:
[..]
Precies, het is dan ook wel erg om te lachen.
Vooral synoniemen gebruiken. En vergeet niet wat fouten erbij te maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:33 schreef quirina het volgende:
Ja en vergeet de Tyfus , de Pleuris en de Kelere niet.
En dat kun je dus heel simpel gewoon voorkomen, waarom zou je dat dan niet gewoon doen en uit een beetje respect voor die medemens gewoon deze woorden niet gebruiken?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:38 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee het is ook niet om te lachen maar je moet het ook niet gaan zien als het verboden woord. Dat je er mensen mee kwetst dat gebeurt met zoveel woorden... Een beetje relativering is hier wel op zijn plaats.
dan kan je beter je mond houden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:40 schreef Klit het volgende:
[..]
En dat kun je dus heel simpel gewoon voorkomen, waarom zou je dat dan niet gewoon doen en uit een beetje respect voor die medemens gewoon deze woorden niet gebruiken?
Beetje meer respect je weetzzzzzzquote:Op donderdag 24 april 2008 21:42 schreef roburt het volgende:
[..]
dan kan je beter je mond houden.
iedereen stoort zich wel ergens aan.
Precies, respect is tegenwoordig vaak ver te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Vraag dat dan aan iemand die er moeite mee heeft voordat je zo'n kuttopic opent.
Ik gok dat het met respect te maken heeft. Iets waarvan vele simpele zielen zoals jij zelf nog nooit van gehoord hebben.
Als we zo moeten beginnen dan blijven we bezig.... Dadelijk kunnen we ook niet meer zeggen dat het een "vet" feestje was omdat er dan een jankert aankomt met het feit dat zijn opa is gestorven aan overgewicht...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:40 schreef Klit het volgende:
[..]
En dat kun je dus heel simpel gewoon voorkomen, waarom zou je dat dan niet gewoon doen en uit een beetje respect voor die medemens gewoon deze woorden niet gebruiken?
Ah, een roker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Rio het volgende:
kanker, geknipt voor de trek!
Wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze het niet waarderen dat ik het woord gebruik dan zal ik het ook niet doen. Maar wanneer die mensen daarna een sigaret opsteken of vol in de zon gaan liggen zonder enige bescherming dan moeten ze ook niet zeuren als ik hun dan weer daarop aanspreek. Dan ben je in mijn ogen gewoon aan het zeuren om te kunnen zeuren en ben je niet volledig van je eigen standpunt overtuigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Klit het volgende:
Als je weet dat iemand in jouw omgeving er moeite mee zou hebben als jij het woord vet zou zeggen, dan lijkt het mij niet meer dan sociaal om hier rekening mee te houden ja.
Waarom zou je iemand moedwillig gaan kwetsen?
Het gaat er niet om dat je bepaalde woorden zegt, het gaat erom dat je toch niet onnodig andere bewust hoeft te kwetsen?
Wat doet hij anders op FOK!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:14 schreef Ofyles2 het volgende:
TS is het sprekende voorbeeld van een ooit braaf jochie dat compleet ontspoord is.
Pssst..... we zitten allemaal op Fok!quote:
Dat zegt dus genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Pssst..... we zitten allemaal op Fok!
iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:50 schreef fathank het volgende:
kan dit topic niet dicht gekankerd worden? hij staat zo vervelend in MyAt
Moet ik dan in de schaduw gaan liggen om te zorgen dat je niet met kanker scheld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze het niet waarderen dat ik het woord gebruik dan zal ik het ook niet doen. Maar wanneer die mensen daarna een sigaret opsteken of vol in de zon gaan liggen zonder enige bescherming dan moeten ze ook niet zeuren als ik hun dan weer daarop aanspreek. Dan ben je in mijn ogen gewoon aan het zeuren om te kunnen zeuren en ben je niet volledig van je eigen standpunt overtuigd.
En helaas is het meerendeel van de mensen op die manier bezig...
En dus? ik zie het probleem nog steeds niet om niet met kanker te schelden. als ik echt over de rooie ben dan werkt het prima om af te koelen, het liefst een hele riedel. altijd beter dan die moraaltrutjes die grutjes roepen, omdat het anders wel erg schokkend kan zijn!1''quote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Het getuigd niet van een normale opvoeding,
het komt zielig over als je daarmee scheldt,
en het klinkt dom.
Terwijl jochies als ts zich heel stoer voelen omdat ze durven te schelden met kanker, en denken dat het een ander shockeerd.
Begrijpen ze niet dat andere mensen zich hier gewoonweg aan ergeren omdat het dom overkomt.
En asociaal natuurlijk.
Daarbij denk ik als je iemand meemaakt die kanker heeft gehad in je omgeving ts. ook dat woord nooit meer zal misbruiken als zijnde een scheldwoord dat oh zo intens grappig overkomt.
NOT![]()
NEXT
Zonlicht veroorzaakt huidkanker. Gebruik jij geen zonnebrandcrème maar ga je wel 5 uur in de zon liggen bakken, dan ben je gewoon een soort van hypocriet bezig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Moet ik dan in de schaduw gaan liggen om te zorgen dat je niet met kanker scheld?![]()
Nou zoek je gewoon een reden om met kanker te schelden.
jij bent echt grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Kanker is HET scheldwoord van keuze onder de bevolkingsgroepen die bekend staan als " tokkies ".
Gelukkig zijn het ook juist deze groepen die lijden onder slechte leefomstandigheden, slechte voedingsgewoontes en slechte sociale hygiene waardoor kanker en kindersterfte relatief vaker voorkomt. Alcoholmisbruik, drugsproblemen, (veel ) roken een MC-Donalds
dieet zijn kanker-risico verhogende factoren.
Het schelden met kanker is dus een probleem dat zichzelf zal oplossen met een beetje geduld.
Elke tokkie zal ooit een of meerdere directe leden van zijn familie verliezen aan kanker..en zal dan mischien tot de realisatie komen dat het mischien toch niet zo leuk is om hier mee te schelden..
En wanneer dat niet het geval is, is er nog steeds de statistisch hoge kans dat hij/zij zelf kanker krijgt..waarmee het probleem ook wordt opgelost.
Jij zegt dus dat fok vol zit met "tokkies".quote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Kanker is HET scheldwoord van keuze onder de bevolkingsgroepen die bekend staan als " tokkies ".
Gelukkig zijn het ook juist deze groepen die lijden onder slechte leefomstandigheden, slechte voedingsgewoontes en slechte sociale hygiene waardoor kanker en kindersterfte relatief vaker voorkomt. Alcoholmisbruik, drugsproblemen, (veel ) roken een MC-Donalds
Het schelden met kanker is dus een probleem dat zichzelf zal oplossen met een beetje geduld.
Elke tokkie zal ooit een of meerdere directe leden van zijn familie verliezen aan kanker..en zal dan mischien tot de realisatie komen dat het mischien toch niet zo leuk is om hier mee te schelden..
En wanneer dat niet het geval is, is er nog steeds de statistisch hoge kans dat hij/zij zelf kanker krijgt..waarmee het probleem ook wordt opgelost.
Die foto in je fobo, wie is nou de tokkie hier?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Jij bent een tokkie.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die foto in je fobo, wie is nou de tokkie hier?
Ik heb 'm eigenlijk al kankerlang niet meer gezien.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kanker Topic over een kanker onderwerp.
Is TS al dood aan kanker?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik hou ervan om met kanker te schelden.
Ik doe het alleen niet hier omdat ik weet dat m'n moeder ook op Fok! zit..
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Pwoekie het volgende:
ach, kankerzooi...
het kan altijd erger...
TS was 13 jaar, met de middelbare school naar een of ander tentoonstelling.
dus dan zit je 2 uur lang in een kankerbus je de kanker te vervelen.
ga je praten met een meisje die je kent van de basisschool en haar nieuwe klasgenootjes.
en toen moest de TS een mopje vertellen over kanker.
dus de TS vraagt: "heeft iemand kanker?"
ja ikke, zegt een jongen terwijl die lacherig zijn pet af trekt.
kale kop, lachend gezicht (gabber tijdperk), dus die maakt een grapje.
de rest was stil en de TS vertelde zijn mop.
(iets van het is 20 meter lang en word steeds korter, polonaise op de kankerafdeling (hij is niet eens echt grappig realiseer ik me nu)![]()
alleen dat ene gastje lachde heel hard.
nog geen jaartje later was hij dood...en ja hij had dus echt kanker en had alle ellende van chemo en bestraling gehad.
maarten heette hij, vergeet zijn gezicht nooit meer
Nee, maar algemeen bekend is dat TS niet spoort.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een vreemde opmerking is dit.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor als een familielid kanker heeft en dus binnen 2 jaar doodgaat, gaan we allemaal dat woord zeggen tegen jou TS en dat 2 jaar lang. Wat zou je daarvan vinden?
Zo heb je sneller geaccepteerd dat je dood gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor als een familielid kanker heeft en dus binnen 2 jaar doodgaat, gaan we allemaal dat woord zeggen tegen jou TS en dat 2 jaar lang. Wat zou je daarvan vinden?
Dus omdat een zogenaamde bekende van jou er aan overleden is wil jij er maar niet meer mee geconfronteerd worden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef ColtZ40 het volgende:
nooit geen problemen mee gehad. Afgelopen maandag een vriendin verloren aan kanker die een zoon van 12 achter laat. Zet je toch aan het denken. Wat mij betreft slotje
mijn pa zei anders nog vaak genoeg de term: kankerenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Het getuigd niet van een normale opvoeding,
het komt zielig over als je daarmee scheldt,
en het klinkt dom.
Terwijl jochies als ts zich heel stoer voelen omdat ze durven te schelden met kanker, en denken dat het een ander shockeerd.
Begrijpen ze niet dat andere mensen zich hier gewoonweg aan ergeren omdat het dom overkomt.
En asociaal natuurlijk.
Daarbij denk ik als je iemand meemaakt die kanker heeft gehad in je omgeving ts ook dat woord nooit meer zal misbruiken als zijnde een scheldwoord dat oh zo intens grappig overkomt..
NOT![]()
NEXT
dat zeg ik niet. Ik ben er anders naar gaan kijken. Jij moet het zelf eerst mee maken en mischien ga jij er dan ook anders over denken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus omdat een zogenaamde bekende van jou er aan overleden is wil jij er maar niet meer mee geconfronteerd worden?
Get over it and get a fucking life. Welkom op het internet.
Ik ken ook zo'n 5 mensen die het hebben gehad of er aan zijn overleden. Worden ze nu gereïncarneerd als ik geen kanker meer zeg? Nee. Wtf is het nut dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben er anders naar gaan kijken. Jij moet het zelf eerst mee maken en mischien ga jij er dan ook anders over denken.
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:40 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die geen kanker zeggen omdat een kennis van die persoon is overleden is
Ok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hip
Ik zelf ben altijd meer voor Godslasterig. Ontlucht ook als je het nodig hebt, en je kwetst er enkel mensen mee die geen reeele klacht erover kunnen neerzetten, zoals:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hip
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zelf ben altijd meer voor Godslasterig. Ontlucht ook als je het nodig hebt, en je kwetst er enkel mensen mee die geen reeele klacht erover kunnen neerzetten, zoals:
"Mijn kindje is gisteren overleden aan God, Godverdomme!"
Ik heb teveel negeroide mensen die ik ken en mag, dus ik hou het bij Godslastering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.
Het is mijn missie om het scheldwoord kanker met aids te vervangen. Ik heb hier een aantal duidelijke redenen voor. Ten eerste komt kanker teveel voor bij blanke mensen en te weinig bij negers. Ten tweede aids komt echter minder voor bij blanke mensen dan bij negers. Als laatste reden heb ik dat kanker niet besmettelijk is, maar aids wel. Ik kan hieruit concluderen dat aids een toffere ziekte is als kanker. Ik roep bij deze daarom iedereen op als hij op het punt staat tot een uitbarsting van "KANKER" te komen, een moment na te denken en dan in plaats van "KANKER" keihard "AIDS" te roepen. Bedankt voor de aandacht.
Ik kan mij hier volledig in vinden. "Godverdomme" is bij mij dan ook een veelgebruikte uitdrukking. Een probleem hiermee is, dat "god" of "godverdomme" niet iets tastbaars is, niet iets dat je kan zien. Het is slechts een verzonnen fenomeen, hierdoor bevat het minder kracht dan "aids". Vooral bij overmatig gebruik van "godverdomme" zal de impact gauw afnemen. Hierom raad ik een gebruik van een combinatie van beiden aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb teveel negeroide mensen die ik ken en mag, dus ik hou het bij Godslastering.
Je treft daar, als je er al iemand mee treft, al snel ouders mee, die hun kinderen geindoctrineerd hebben (zie de documentaire "Jesus Kamp"), zwarte kousen-types, priesters die niet van koorknaapjes kunnen afblijven en je krijgt geen ruzie met aggressieve Wilders-aanhangers omdat Allah ook God is.
Als ik dan toch moet schelden, is dat mijn beste excuus-motivatie.
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de kanker krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.
Het is mijn missie om het scheldwoord kanker met aids te vervangen. Ik heb hier een aantal duidelijke redenen voor. Ten eerste komt kanker teveel voor bij blanke mensen en te weinig bij negers. Ten tweede aids komt echter minder voor bij blanke mensen dan bij negers. Als laatste reden heb ik dat kanker niet besmettelijk is, maar aids wel. Ik kan hieruit concluderen dat aids een toffere ziekte is als kanker. Ik roep bij deze daarom iedereen op als hij op het punt staat tot een uitbarsting van "KANKER" te komen, een moment na te denken en dan in plaats van "KANKER" keihard "AIDS" te roepen. Bedankt voor de aandacht.
Even voor je aangepastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de [s]kanker[s]Aids krijgen.
Doe het dan goed.quote:
Een kruisje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
Als bewijs voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
users die kloons aanmaken met kanker erin ... omdat het kan en tof is is dan weer de andere kant...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:40 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die geen kanker zeggen omdat een kennis van die persoon is overleden is
Is dat niet bijna een synoniem voor het klaagbaakvolkje hier?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
users die kloons aanmaken met kanker erin ... omdat het kan en tof is is dan weer de andere kant...
Bewijs voor het nageslacht dat jij graag hapt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
Als bewijs voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het is slechts een kwestie van wennen. Nu denk je dat aids niet lekker bekt, maar over een tijdje zeg je niks anders meer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de kanker krijgen.
Nee, ik hang gewoon graag de wijsneus uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bewijs voor het nageslacht dat jij graag hapt?
Same here.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik erger me ook aan die mensen die ineens huilie doen omdat iemand in hun omgeving het heeft gehad.
In mijn omgeving woekert de kanker ook aardig maar ik blijf het zeggen.
Iemand kanker toewensen is weer van een andere orde ,dat doe ik zowieso niet.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
Een vage kennis. Nou, doe eens snel contact opnemen dan want voor je weet gaat hij van vaag naar erger.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:46 schreef bruinpoepvliegje het volgende:
ik vind het heel zielig om met dit woord te schelden!
een vage kennis heeft kanker en hij is 25. Het is al helemaal uitgezaaid en is geen kans op overleven. DAT is pas zielig, maar de schelders onder ons kunnen dat niks schelen
want het is toch ''maar een ziekte'' waar je dood aan kunt gaan.
props!! stoere helden
Been there, en nu?quote:Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil jullie wel horen als 1 van jullie familieleden het heeft of een kennis
Hij zou juist de reden moeten zijn om het woordje kanker als scheldwoord te verbannen, damn, trieste popi-jopiegozertje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef DuTank het volgende:
Dat is dat van Steen..Beste is als je helemaal kijkt, die gast is zo los he..
Oh ja, want mensen kunnen geen andere mening hebben dan jijquote:Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil jullie wel horen als 1 van jullie familieleden het heeft of een kennis
Nou, ik heb toch best wat hoger opgeleide in mijn familie en vriendenkring zitten en geen van allen schelden ze met kanker.quote:Op zondag 25 april 2010 12:24 schreef seto het volgende:
Ik ken genoeg mensen die ook op de universiteit zitten en met kanker schelden, wat nu?
Met moderatie? Als dat iets anders dan met mate?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Kanker is verder een ok scheldwoord, maar ik ben wel van mening dat je net als alle andere scheldwoorden met moderatie moet gebruiken.
Kanker op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Hikari het volgende:
Het kan wel zo zijn dat kanker 'lekker in de mond ligt' tijdens het schelden, maar er worden wel mensen mee gekwetst! Ik weet ook wel dat ik in mijn eentje niet de wereld kan veranderen, maar ik kan wel mijn bijdrage leveren...
http://creatief-schrijven(...)n-doet-pijn-949.html
Denk je dat ik niemand persoonlijk ken, dan wel heb gekend, die kanker heeft (gehad)?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En als een kennis het heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |