Belhamel! Schavuit!quote:
'Tsjongejongejonge wat bende toch ook lekker bijdehand'quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1
Stomme doerak, waarom zeg je zoiets?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef DuTank het volgende:
Ron, je verpest me topic... Nu gaat iedereen 'schavuitscheldwoorden' posten...
Nice doorgerookte-zware-shag-lach heeft die vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1
Net als jijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:44 schreef DuTank het volgende:
Mijn topics falen ook echt allemaal he...
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als jij![]()
![]()
!11!1!!!1!1!!111~!!11einz!1111!122!1!@!!!!!!111!!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als jij![]()
![]()
!11!1!!!1!1!!111~!!11einz!1111!122!1!@!!!!!!111!!!!
Van wie mag je dan niet naar school? En het is wel grappigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..
en kk op met je !11!!!!112111, dat is niet grappig ofzo![]()
leuke vieze liedjes!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als ik blijf zitten dit jaar ben ik pas diep gefokt... Dan mag ik niet meer naar school en moet ik gaan werken.. Dan ben ik pas een faalz0r..
en kk op met je !11!!!!112111, dat is niet grappig ofzo![]()
Me ouders.. Haters..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van wie mag je dan niet naar school? En het is wel grappig![]()
Daar wel dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:55 schreef oorsnot het volgende:
[..]
leuke vieze liedjes!!
even een mededeling
altijd word je gepwnd met je racistische opmerkingenquote:
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Repeat het volgende:
Klinkt lekker? Ja.
Is grappig bij uitkeringstrekkers in volkswijken? Ja.
Je maakt jezelf belachelijk als je enig niveau hebt en kanker gebruikt? Ja.
Was niet racistisch, maar politiek correct.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
altijd word je gepwnd met je racistische opmerkingen![]()
[..]
Nee
Nog harder gefaald, dan al mijn topics bij elkaar...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef deepart het volgende:
Kanker staat toch voor:
Kut Aap Nerd Koe Elskuiken Rund
???
niks geen ziekte dus
Elskuiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef deepart het volgende:
Kanker staat toch voor:
Kut Aap Nerd Koe Elskuiken Rund
???
niks geen ziekte dus
Hoe gaat 't met Jennifer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Af en toe floept het er wel eens uit
Maarja dan bel ik snel de care police om te vragen of hun het enigsinds iets interresseert.
en dit is nooit het geval dus #care
Primaquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog harder gefaald, dan al mijn topics bij elkaar...
Ik haak even op Blight's trend in met een klassiekerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef Renmaestro het volgende:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.
Vraag dat dan aan iemand die er moeite mee heeft voordat je zo'n kuttopic opent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?
Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..![]()
Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
tsja, op dat nivo heb je niet voor niets een beperkt vocabulairquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Repeat het volgende:
Klinkt lekker? Ja.
Is grappig bij uitkeringstrekkers in volkswijken? Ja.
Je maakt jezelf belachelijk als je enig niveau hebt en kanker gebruikt? Ja.
Huilie nr1!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Vraag dat dan aan iemand die er moeite mee heeft voordat je zo'n kuttopic opent.
Ik gok dat het met respect te maken heeft. Iets waarvan vele simpele zielen zoals jij zelf nog nooit van gehoord hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |