quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
Een vage kennis. Nou, doe eens snel contact opnemen dan want voor je weet gaat hij van vaag naar erger.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:46 schreef bruinpoepvliegje het volgende:
ik vind het heel zielig om met dit woord te schelden!
een vage kennis heeft kanker en hij is 25. Het is al helemaal uitgezaaid en is geen kans op overleven. DAT is pas zielig, maar de schelders onder ons kunnen dat niks schelen
want het is toch ''maar een ziekte'' waar je dood aan kunt gaan.
props!! stoere helden
Been there, en nu?quote:Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil jullie wel horen als 1 van jullie familieleden het heeft of een kennis
Hij zou juist de reden moeten zijn om het woordje kanker als scheldwoord te verbannen, damn, trieste popi-jopiegozertje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef DuTank het volgende:
Dat is dat van Steen..Beste is als je helemaal kijkt, die gast is zo los he..
Oh ja, want mensen kunnen geen andere mening hebben dan jijquote:Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil jullie wel horen als 1 van jullie familieleden het heeft of een kennis
Nou, ik heb toch best wat hoger opgeleide in mijn familie en vriendenkring zitten en geen van allen schelden ze met kanker.quote:Op zondag 25 april 2010 12:24 schreef seto het volgende:
Ik ken genoeg mensen die ook op de universiteit zitten en met kanker schelden, wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |