Ah, een roker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef Rio het volgende:
kanker, geknipt voor de trek!
Wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze het niet waarderen dat ik het woord gebruik dan zal ik het ook niet doen. Maar wanneer die mensen daarna een sigaret opsteken of vol in de zon gaan liggen zonder enige bescherming dan moeten ze ook niet zeuren als ik hun dan weer daarop aanspreek. Dan ben je in mijn ogen gewoon aan het zeuren om te kunnen zeuren en ben je niet volledig van je eigen standpunt overtuigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Klit het volgende:
Als je weet dat iemand in jouw omgeving er moeite mee zou hebben als jij het woord vet zou zeggen, dan lijkt het mij niet meer dan sociaal om hier rekening mee te houden ja.
Waarom zou je iemand moedwillig gaan kwetsen?
Het gaat er niet om dat je bepaalde woorden zegt, het gaat erom dat je toch niet onnodig andere bewust hoeft te kwetsen?
Wat doet hij anders op FOK!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:14 schreef Ofyles2 het volgende:
TS is het sprekende voorbeeld van een ooit braaf jochie dat compleet ontspoord is.
Pssst..... we zitten allemaal op Fok!quote:
Dat zegt dus genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Pssst..... we zitten allemaal op Fok!
iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:50 schreef fathank het volgende:
kan dit topic niet dicht gekankerd worden? hij staat zo vervelend in MyAt
Moet ik dan in de schaduw gaan liggen om te zorgen dat je niet met kanker scheld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze het niet waarderen dat ik het woord gebruik dan zal ik het ook niet doen. Maar wanneer die mensen daarna een sigaret opsteken of vol in de zon gaan liggen zonder enige bescherming dan moeten ze ook niet zeuren als ik hun dan weer daarop aanspreek. Dan ben je in mijn ogen gewoon aan het zeuren om te kunnen zeuren en ben je niet volledig van je eigen standpunt overtuigd.
En helaas is het meerendeel van de mensen op die manier bezig...
En dus? ik zie het probleem nog steeds niet om niet met kanker te schelden. als ik echt over de rooie ben dan werkt het prima om af te koelen, het liefst een hele riedel. altijd beter dan die moraaltrutjes die grutjes roepen, omdat het anders wel erg schokkend kan zijn!1''quote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Het getuigd niet van een normale opvoeding,
het komt zielig over als je daarmee scheldt,
en het klinkt dom.
Terwijl jochies als ts zich heel stoer voelen omdat ze durven te schelden met kanker, en denken dat het een ander shockeerd.
Begrijpen ze niet dat andere mensen zich hier gewoonweg aan ergeren omdat het dom overkomt.
En asociaal natuurlijk.
Daarbij denk ik als je iemand meemaakt die kanker heeft gehad in je omgeving ts. ook dat woord nooit meer zal misbruiken als zijnde een scheldwoord dat oh zo intens grappig overkomt.
NOT![]()
NEXT
Zonlicht veroorzaakt huidkanker. Gebruik jij geen zonnebrandcrème maar ga je wel 5 uur in de zon liggen bakken, dan ben je gewoon een soort van hypocriet bezig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Moet ik dan in de schaduw gaan liggen om te zorgen dat je niet met kanker scheld?![]()
Nou zoek je gewoon een reden om met kanker te schelden.
jij bent echt grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Kanker is HET scheldwoord van keuze onder de bevolkingsgroepen die bekend staan als " tokkies ".
Gelukkig zijn het ook juist deze groepen die lijden onder slechte leefomstandigheden, slechte voedingsgewoontes en slechte sociale hygiene waardoor kanker en kindersterfte relatief vaker voorkomt. Alcoholmisbruik, drugsproblemen, (veel ) roken een MC-Donalds
dieet zijn kanker-risico verhogende factoren.
Het schelden met kanker is dus een probleem dat zichzelf zal oplossen met een beetje geduld.
Elke tokkie zal ooit een of meerdere directe leden van zijn familie verliezen aan kanker..en zal dan mischien tot de realisatie komen dat het mischien toch niet zo leuk is om hier mee te schelden..
En wanneer dat niet het geval is, is er nog steeds de statistisch hoge kans dat hij/zij zelf kanker krijgt..waarmee het probleem ook wordt opgelost.
Jij zegt dus dat fok vol zit met "tokkies".quote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Kanker is HET scheldwoord van keuze onder de bevolkingsgroepen die bekend staan als " tokkies ".
Gelukkig zijn het ook juist deze groepen die lijden onder slechte leefomstandigheden, slechte voedingsgewoontes en slechte sociale hygiene waardoor kanker en kindersterfte relatief vaker voorkomt. Alcoholmisbruik, drugsproblemen, (veel ) roken een MC-Donalds
Het schelden met kanker is dus een probleem dat zichzelf zal oplossen met een beetje geduld.
Elke tokkie zal ooit een of meerdere directe leden van zijn familie verliezen aan kanker..en zal dan mischien tot de realisatie komen dat het mischien toch niet zo leuk is om hier mee te schelden..
En wanneer dat niet het geval is, is er nog steeds de statistisch hoge kans dat hij/zij zelf kanker krijgt..waarmee het probleem ook wordt opgelost.
Die foto in je fobo, wie is nou de tokkie hier?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef helldeskr het volgende:
Jij bent een tokkie.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die foto in je fobo, wie is nou de tokkie hier?
Ik heb 'm eigenlijk al kankerlang niet meer gezien.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kanker Topic over een kanker onderwerp.
Is TS al dood aan kanker?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik hou ervan om met kanker te schelden.
Ik doe het alleen niet hier omdat ik weet dat m'n moeder ook op Fok! zit..
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Pwoekie het volgende:
ach, kankerzooi...
het kan altijd erger...
TS was 13 jaar, met de middelbare school naar een of ander tentoonstelling.
dus dan zit je 2 uur lang in een kankerbus je de kanker te vervelen.
ga je praten met een meisje die je kent van de basisschool en haar nieuwe klasgenootjes.
en toen moest de TS een mopje vertellen over kanker.
dus de TS vraagt: "heeft iemand kanker?"
ja ikke, zegt een jongen terwijl die lacherig zijn pet af trekt.
kale kop, lachend gezicht (gabber tijdperk), dus die maakt een grapje.
de rest was stil en de TS vertelde zijn mop.
(iets van het is 20 meter lang en word steeds korter, polonaise op de kankerafdeling (hij is niet eens echt grappig realiseer ik me nu)![]()
alleen dat ene gastje lachde heel hard.
nog geen jaartje later was hij dood...en ja hij had dus echt kanker en had alle ellende van chemo en bestraling gehad.
maarten heette hij, vergeet zijn gezicht nooit meer
Nee, maar algemeen bekend is dat TS niet spoort.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een vreemde opmerking is dit.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor als een familielid kanker heeft en dus binnen 2 jaar doodgaat, gaan we allemaal dat woord zeggen tegen jou TS en dat 2 jaar lang. Wat zou je daarvan vinden?
Zo heb je sneller geaccepteerd dat je dood gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor als een familielid kanker heeft en dus binnen 2 jaar doodgaat, gaan we allemaal dat woord zeggen tegen jou TS en dat 2 jaar lang. Wat zou je daarvan vinden?
Dus omdat een zogenaamde bekende van jou er aan overleden is wil jij er maar niet meer mee geconfronteerd worden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef ColtZ40 het volgende:
nooit geen problemen mee gehad. Afgelopen maandag een vriendin verloren aan kanker die een zoon van 12 achter laat. Zet je toch aan het denken. Wat mij betreft slotje
mijn pa zei anders nog vaak genoeg de term: kankerenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Het getuigd niet van een normale opvoeding,
het komt zielig over als je daarmee scheldt,
en het klinkt dom.
Terwijl jochies als ts zich heel stoer voelen omdat ze durven te schelden met kanker, en denken dat het een ander shockeerd.
Begrijpen ze niet dat andere mensen zich hier gewoonweg aan ergeren omdat het dom overkomt.
En asociaal natuurlijk.
Daarbij denk ik als je iemand meemaakt die kanker heeft gehad in je omgeving ts ook dat woord nooit meer zal misbruiken als zijnde een scheldwoord dat oh zo intens grappig overkomt..
NOT![]()
NEXT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |