abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56066893
Eensch
pi_56067110
Avatar van TS verklaart een hoop
Tevens. Wat is die obsessie toch met kanker. Er zijn ziektes die veel pijnlijker zijn enzo, ook dodelijk. Maar nee! Die gebruikt TS niet want dat is niet cool.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_56067128
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
?
pi_56067510
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
Tevens. Wat is die obsessie toch met kanker. Er zijn ziektes die veel pijnlijker zijn enzo, ook dodelijk. Maar nee! Die gebruikt TS niet want dat is niet cool.
Ik heb toch gezegd dat kanker juist lekker in de bek ligt??
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56067514
terechte klacht
pi_56067573
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.

Maar je bent wel stoer hoor, want je zegt "kanker"! :
')

Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
pi_56067695
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten.
eens
pi_56067716
ik vond het maar 1 keer echt grappig, dat was toen een joodse vriendin van mij die in op sterven lag (ja, kanker) zei: "het zijn ook kankerlijers he, die joden"
pi_56067735
quote:
Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..
pi_56067739
Heeft iemand gisteren toevallig de Zedenpolitie op ned 1 gezien?

Citaatje:
"Vuile flikker, kanker op met je kanker camera. Vuile flikker ik zweer het je.."
pi_56067760
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig de Zedenpolitie op ned 1 gezien?

Citaatje:
"Vuile flikker, kanker op met je kanker camera. Vuile flikker ik zweer het je.."
En wat voor type volk was het?
Dat zegt toch genoeg!
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:44:54 #62
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_56067771
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_56068077
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..
Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doen .
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
pi_56068168
Kwajong, scheer je weg
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_56068221
quote:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.

')

Boe boe huil huil.

Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:08:47 #66
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_56068251
TS komt gewoon uit Woensel
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_56068258
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Boe boe huil huil.

Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
misschien moet je dat juist weleens gaan doen
pi_56068295
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Boe boe huil huil.

Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.
pi_56068767
quote:

')

pi_56068900
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mij
pi_56068987
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Foozy het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.
pi_56069188
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.
Domme mensen praat.
pi_56069208
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Foozy het volgende:

[..]

Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mij
pi_56069295
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga nu maar weer de zandbak in, die fase ben je duidelijk nog niet ontgroeid. Wel lief zijn he!?
pi_56069340
Blijf je mij serieus nemen ?
pi_56069379
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijf je mij serieus nemen ?
Nee.
pi_56069390
mmm er hebben zich toch nog wat huilies in die toppice verzameld.

Kanker wat een kankerzeikers, kanker een eind op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56069419
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.

Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
I am the Alpha and the Omega
pi_56069454
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.

Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
I club baby seals? Wat een pret
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56070605
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef Foozy het volgende:

[..]

Nee.
Blijkbaar wel
pi_56071220
Kaulo!
pi_56071845
Ik ben ook tegen het schelden met kanker.
Want mijn oom scheldde ook altijd met kanker en 3 weken later is hij omgekomen in een auto-ongeluk.
pi_56072144
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben ook tegen het schelden met kanker.
Want mijn oom scheldde schold ook altijd met kanker en 3 weken later is hij omgekomen in een auto-ongeluk.
Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:43:13 #84
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56072257
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1

pi_56072478
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:48:02 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56073975
topic nummer 36786 hierover
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56077397
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_56078885
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?

Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..

Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56079004
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef Foozy het volgende:

[..]

Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doen .
Nee, ik scheld gewoon met kk omdat het lekker in de bek ligt, en dat is dus ook wat Steen zegt
pi_56079108
quote:

')

kanker?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56079402
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:02:51 #92
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56080411
quote:
Die mensen krijgen inderdaad altijd kanker! Kankerpaupers!
pi_56080538

PWND
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56080573
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
PWND
Ik snap hem niet...
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:11:45 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56080666
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:08 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik snap hem niet...
NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:34:35 #96
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56081344
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
PWND
Dat vind ik dus echt een kanker campagne
Ze beweren dat je iets kunt doen aan kanker. Dus als je kanker krijgt is het je eigen schuld, had je maar meer moeten doen. En vooral meer storten
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_56081401
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?

Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..

Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
Niveau PAUPERS
lama dat snap jij toch niet ts
iq pomp je er niet in bij sommigen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56081602
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111
Ja, wat hebben die handen er mee te maken? Normaal liggen er een paar muntjes op..
pi_56082397
Die handen zijn zo van: O God, Almachtig Man, geeft mij kanker, zodat anderen met kanker kunnen schelden
jeweets?
pi_56082430
quote:

')

mijn ergste vijand zie ik liever dood dan levend.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')