Ik heb toch gezegd dat kanker juist lekker in de bek ligt??quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
Avatar van TS verklaart een hoop
Tevens. Wat is die obsessie toch met kanker. Er zijn ziektes die veel pijnlijker zijn enzo, ook dodelijk. Maar nee! Die gebruikt TS niet want dat is niet cool.
eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten.
Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
En wat voor type volk was het?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig de Zedenpolitie op ned 1 gezien?
Citaatje:
"Vuile flikker, kanker op met je kanker camera. Vuile flikker ik zweer het je.."
Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt dit filmpje nog niet gekeken? Hij zegt precies wat ik bedoel..
Boe boe huil huil.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.
Maar je bent wel stoer hoor, want je zegt "kanker"! :
')
Ik hoop niet dat de mensen die met "kanker" schelden, het zelf mogen ervaren dat zij, of een familielid die ziekte van dichtbij ziet, dat wens je je ergste vijanden niet eens toe.
misschien moet je dat juist weleens gaan doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe huil huil.
Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe boe huil huil.
Mss moet je eens niet meteen een verband leggen tussen het scheldwoord en de ziekte kanker.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
Schelden met "kanker" verlaagt je tot de bevolkingsgroepen die afhankelijk zijn leven van een uitkering, de hele dag geen ene @$$ uitvoeren; op een kratje bier voor het huis zitten in de zomer; steevast elke wedstrijd van hun "cluppie" in het stadion zitten; daarna is het vaste prik om hun frustratie te uiten op winkelpuien, mensen en politie/ME.
')
Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mijquote:
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Foozy het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een ander scheldwoord vinden dan het "woord" kanker dat voor velen toch wel refereert aan een (vaak) dodelijke ziekte.
Domme mensen praat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting. Ik scheld lekker hoe ik zelf wil.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Foozy het volgende:
[..]
Voorspelbaar, als je het niet ergens anders op kunt gooien, dan maar daar op. Helaas, gaat niet op voor mij
Ga nu maar weer de zandbak in, die fase ben je duidelijk nog niet ontgroeid. Wel lief zijn he!?quote:
Nee.quote:
I club baby seals? Wat een pretquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.
Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben ook tegen het schelden met kanker.
Want mijn oom scheldde schold ook altijd met kanker en 3 weken later is hij omgekomen in een auto-ongeluk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:35 schreef xstatic1975 het volgende:
Als die huilies hiernaar kijken en dan nog niet kunnen lachen dan is elke vorm van menselijkheid zoek: http://www.youtube.com/v/QTBhrQoFoWU&rel=1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat je oom is omgekomen in een auto-ongeluk omdat hij (altijd) met kanker schold?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?
Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..![]()
Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
Nee, ik scheld gewoon met kk omdat het lekker in de bek ligt, en dat is dus ook wat Steen zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef Foozy het volgende:
[..]
Dus jij fundeert je eigen mening op een of andere fopneger die een poging tot rappen doet? Zo ja, dan snap ik dat je met kanker scheldt, kun je dan ook niets meer aan doen.
kanker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
')
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
En de woeste strijd over het woord "kanker" gaat maar door tussen de politiek correcte jankhuillies en de huis-op-wielen-bewoners.
Veel plezier in topic nummer 1560125,33 over dit verbazend oninteressante onderwerp.
Die mensen krijgen inderdaad altijd kanker!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111quote:
Dat vind ik dus echt een kanker campagnequote:
Niveau PAUPERSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef DuTank het volgende:
Wat doe je nou moeilijk? Kunnen wij, mensen die met kanker schelden, er wat aan doen dat het zo lekker klinkt? Dat het zo lekker in de bek ligt?
Kweenie of jullie ooit gehoord hebben van Steen, maar hij zegt: Gewoon zeggen tot ik het zelf heb..
Die kerel snapt het tenminste..![]()
Kanker ligt gewoon lekker in de bek, niks aan te doen, sorry...
Ja, wat hebben die handen er mee te maken? Normaal liggen er een paar muntjes op..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOU KIJK IEDEREEN GEEFT ALTIJD AAN DIE COLLECTES OMDAT ZE DENKEN DAT ER 'IETS' STAAT, MAAR EIGENLIJK HÉ!? ACHTER DIE 2 HANDEN STAAT NOG DE 'N' AHAHHAHAAHHAAH FUCKING PWNT!!!!1111
mijn ergste vijand zie ik liever dood dan levend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef Foozy het volgende:
')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |