quote:op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
beetje hypocriet,,vindje ook niet
komop,,je mag dus geen godverdomme zegge maar wel iemand ene knal voor ze kop geven..zo heeft god het denk ik ook niet gwildmaar whatever,,over middeleeuwse ziektes zullen wehet ook maar niet hebbe..dat gezeik met respect voord e doden is ook niks dan bullshit..good topic overigens
kusjes voor ts
![]()
stoerquote:op maandag 13 augustus 2007 00:27 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
go fuck yourself
schelden = tegen iemand andersquote:op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef schaakkipje het volgende:
schelden en vloeken zijn verschillende dingen hoor
perfect!! gezegdquote:op maandag 13 augustus 2007 00:23 schreef zyggie het volgende:
meestal zijn de mensen die het constant gebruiken van het trieste type, maar die correlatie daargelaten heb ik geen problemen als men het als een terechte krachtkreet gebruikt. ik kijk dan wel een beetje op je neer, maar dat heb je met meer dingen.
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?quote:op maandag 13 augustus 2007 01:01 schreef amvrosios het volgende:
stelletje zeikerds die niet tegen kanker kunnen
kanker r0x the b0x!
bespaar je de moeite, dit is zo'n topic waar het 'hip' wordt om kanker te roepen, het liefst met stijve penis.quote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?
vind het zo overdreven...quote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?
wat loopt iedereen toch te kankeren , kanker toch op met dit gekanker over kanker...quote:op maandag 13 augustus 2007 01:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, dit is zo'n topic waar het 'hip' wordt om kanker te roepen, het liefst met stijve penis.
omaquote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
inderdaad, wat boeit het je ... tot er iemand aan doodgaat die je héél goed kent ...quote:op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
vind het zo overdreven...
het is gewoon een lekker woord... en wat boiet mij het of anderen mensen er dood aan gaan ?
heb jij ooit al iemand eens een tractor toegewenst dan ? een kanker allicht welquote:op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef dutch_nelson het volgende:
dan mag je ook nooit meer tractor roepen joost,
want een kennis van me vader is overgereden door een tractor!![]()
dus als jij tractor zegt moet jij van mij door een tractor dood gemaakt worden!
genoeg mensen die ik goed kon zijn dood gegaan aan kanker...quote:op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
inderdaad, wat boeit het je ... tot er iemand aan doodgaat die je héél goed kent ...
dus tering enz zeg je ook niet?quote:op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
inderdaad, wat boeit het je ... tot er iemand aan doodgaat die je héél goed kent ...
ik zal je misschien helpen, mijn neef , twee nichten , tante (allemaal uit het zelfde gezin) en mijn buurman zijn eraan overleden. van mijn part mag iedereen die nog in mijn bijzijn met kanker vloekt het eigenlijk zelf krijgen ...
wat een hypocrisiequote:op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ik zal je misschien helpen, mijn neef , twee nichten , tante (allemaal uit het zelfde gezin) en mijn buurman zijn eraan overleden. van mijn part mag iedereen die nog in mijn bijzijn met kanker vloekt het eigenlijk zelf krijgen ...
quote:op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef dutch_nelson het volgende:
[..]
oma
opa
tante
2x oom
kennissen
allemaal dood aan kanker.
wat een kanker zooi![]()
net als die kanker junkies op centraal![]()
please, wil je dat woord niet gebruiken, ik heb m'n hele leven al last van bullshitquote:op maandag 13 augustus 2007 01:45 schreef luciferist het volgende:
bullshit[/sub]
heldenquote:op maandag 13 augustus 2007 01:48 schreef amvrosios het volgende:
kenker is voor noobs die kanker niet mogen zeggen van hun mammie
loop hier zelf dagelijks te kankeren... en me ouders zeggen er niks over... gooien er zelf het woord kanker ook regelmatig uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |