dat zeg ik niet. Ik ben er anders naar gaan kijken. Jij moet het zelf eerst mee maken en mischien ga jij er dan ook anders over denken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus omdat een zogenaamde bekende van jou er aan overleden is wil jij er maar niet meer mee geconfronteerd worden?
Get over it and get a fucking life. Welkom op het internet.
Ik ken ook zo'n 5 mensen die het hebben gehad of er aan zijn overleden. Worden ze nu gereïncarneerd als ik geen kanker meer zeg? Nee. Wtf is het nut dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben er anders naar gaan kijken. Jij moet het zelf eerst mee maken en mischien ga jij er dan ook anders over denken.
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:40 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die geen kanker zeggen omdat een kennis van die persoon is overleden is
Ok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hip
Ik zelf ben altijd meer voor Godslasterig. Ontlucht ook als je het nodig hebt, en je kwetst er enkel mensen mee die geen reeele klacht erover kunnen neerzetten, zoals:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
Ik blijf van mening dat kanker uit is en aids hip
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zelf ben altijd meer voor Godslasterig. Ontlucht ook als je het nodig hebt, en je kwetst er enkel mensen mee die geen reeele klacht erover kunnen neerzetten, zoals:
"Mijn kindje is gisteren overleden aan God, Godverdomme!"
Ik heb teveel negeroide mensen die ik ken en mag, dus ik hou het bij Godslastering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.
Het is mijn missie om het scheldwoord kanker met aids te vervangen. Ik heb hier een aantal duidelijke redenen voor. Ten eerste komt kanker teveel voor bij blanke mensen en te weinig bij negers. Ten tweede aids komt echter minder voor bij blanke mensen dan bij negers. Als laatste reden heb ik dat kanker niet besmettelijk is, maar aids wel. Ik kan hieruit concluderen dat aids een toffere ziekte is als kanker. Ik roep bij deze daarom iedereen op als hij op het punt staat tot een uitbarsting van "KANKER" te komen, een moment na te denken en dan in plaats van "KANKER" keihard "AIDS" te roepen. Bedankt voor de aandacht.
Ik kan mij hier volledig in vinden. "Godverdomme" is bij mij dan ook een veelgebruikte uitdrukking. Een probleem hiermee is, dat "god" of "godverdomme" niet iets tastbaars is, niet iets dat je kan zien. Het is slechts een verzonnen fenomeen, hierdoor bevat het minder kracht dan "aids". Vooral bij overmatig gebruik van "godverdomme" zal de impact gauw afnemen. Hierom raad ik een gebruik van een combinatie van beiden aan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb teveel negeroide mensen die ik ken en mag, dus ik hou het bij Godslastering.
Je treft daar, als je er al iemand mee treft, al snel ouders mee, die hun kinderen geindoctrineerd hebben (zie de documentaire "Jesus Kamp"), zwarte kousen-types, priesters die niet van koorknaapjes kunnen afblijven en je krijgt geen ruzie met aggressieve Wilders-aanhangers omdat Allah ook God is.
Als ik dan toch moet schelden, is dat mijn beste excuus-motivatie.
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de kanker krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook een mooie. Ikzelf gebruik hem dan ook naast aids. Bij deze een herhaling van mijn betoog van de vervanging van kanker door aids die ik op vorige pagina heb gepost, maar door iedereen grotendeels is genegeerd.
Het is mijn missie om het scheldwoord kanker met aids te vervangen. Ik heb hier een aantal duidelijke redenen voor. Ten eerste komt kanker teveel voor bij blanke mensen en te weinig bij negers. Ten tweede aids komt echter minder voor bij blanke mensen dan bij negers. Als laatste reden heb ik dat kanker niet besmettelijk is, maar aids wel. Ik kan hieruit concluderen dat aids een toffere ziekte is als kanker. Ik roep bij deze daarom iedereen op als hij op het punt staat tot een uitbarsting van "KANKER" te komen, een moment na te denken en dan in plaats van "KANKER" keihard "AIDS" te roepen. Bedankt voor de aandacht.
Even voor je aangepastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de [s]kanker[s]Aids krijgen.
Doe het dan goed.quote:
Een kruisje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
Als bewijs voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
users die kloons aanmaken met kanker erin ... omdat het kan en tof is is dan weer de andere kant...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:40 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die geen kanker zeggen omdat een kennis van die persoon is overleden is
Is dat niet bijna een synoniem voor het klaagbaakvolkje hier?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
users die kloons aanmaken met kanker erin ... omdat het kan en tof is is dan weer de andere kant...
Bewijs voor het nageslacht dat jij graag hapt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fathank het volgende:
Als bewijs voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:
Het is slechts een kwestie van wennen. Nu denk je dat aids niet lekker bekt, maar over een tijdje zeg je niks anders meer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Aids bekt niet zo lekker als kanker. Kansloze missie dus. Bovendien klinkt je motivatie nogal racistisch. En racisten kunnen de kanker krijgen.
Nee, ik hang gewoon graag de wijsneus uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bewijs voor het nageslacht dat jij graag hapt?
Same here.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik erger me ook aan die mensen die ineens huilie doen omdat iemand in hun omgeving het heeft gehad.
In mijn omgeving woekert de kanker ook aardig maar ik blijf het zeggen.
Iemand kanker toewensen is weer van een andere orde ,dat doe ik zowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |