4e ben ik met je eens, de rest kan wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef BigKahuna het volgende:
Hey, de reden van dit slotje he: " Ongelooflijk slechte versierpoging van 13-jarig meisje. ". Ik kan het begrijpen, maar geldt dit dan ook niet voor deze topics?:
Lelijke chick pwnt me @ Piratenfestival
Aantrekkelijke jongens in Groningen
Mams die lekker en ongezond eten koopt
Hond, hagel, sneeuw en weer hagel.
En ongetwijfeld nog vele andere topics.
Nog één voor jequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
4e ben ik met je eens, de rest kan wel.
Het dagboek-gehalte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nog één voor jeFrituurneger met gehoorprobleem
Wat is precies het verschil met die van mij en die andere 3?
No offense, maar nummer 2 kan nu ook wel dicht nadat het nogal ontspoord is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Biogarde het volgende:
4e ben ik met je eens, de rest kan wel.
Die laatste regel met die ''tevens is dit een verkapte-..."-opmerking is ook niet al te handig, de ervaring leert dat topics waarin de TS dat soort opmerkingen al plaatst geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef BigKahuna het volgende:
Nog één voor jeFrituurneger met gehoorprobleem
Wat is precies het verschil met die van mij en die andere 3?
Mensen die "Klacht: .." in hun topic zetten.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Schatgraver het volgende:
Hé adelante,
Mensen die "verwachte reacties" in hun topic zetten
Waar zou dit een lemming van moeten zijn dan?
in·ca·pa·bel: onbekwaam, ongeschiktquote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Adelante het volgende:
het is gewoon een kansloos "mensen die" topic en daar zijn er al voldoende van, dus zoek maar een oude op voor je lemmingtheorie.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:
Breng je stem uit in de FOK! crew awards
laatmaar, uitleg is al gegeven door remlof.. ik doelde op het strafbankje in de SC welke verwijdert wasquote:
Neen het moet gezien worden als een schandpaal, mag het in een schandpaal format wel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Biogarde het volgende:
Een clubje verbannen lui die ze liefkozen in de SC.
Dat is net zoiets als het zonde vinden dat je gezwel is weggehaald.
Neen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen het moet gezien worden als een schandpaal, mag het in een schandpaal format wel?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Devvie het volgende:
Waarom krijg ik een note voor de OP van de SC omdat iemand drollen in de wiki plaatste??
Dan druk je eerst maar op preview. Maar zal het erbij noteren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Devvie het volgende:
Waarom krijg ik een note voor de OP van de SC omdat iemand drollen in de wiki plaatste??
Opties.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef padlarf het volgende:
Preview knopje werkt bij mij niet.![]()
Heb ik dan mn java/flash verneukt?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je bent gefaald als mens of je bent bezig jezelf te ontdekken.
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
Jij bent gewoon een lafhartige zuurstofonwaardige.
Kutfiguur.
quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Smerige zuiger
quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
vieze inferieure.
Edit en deze ook nog:quote:Op maandag 24 november 2008 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
Haal je lelijke kuthoofd eens uit die smerige anus van je.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Toegegeven, zelf ben ik uiteraard ook controversieel maar ik behoud altijd het respect voor de medemens en probeer nooit te vloeken, me altijd zo eufemistisch mogelijk uit te drukken. Dan is het bijzonder confronterend om te zien hoe iemand hier totaal los gaat.quote:Op maandag 24 november 2008 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb een idee. Laten we een meet houden met z'n allen. En dan trap ik jullie allemaal in elkaar.
Echt een beetje een padawan inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ook nog een verklikker.
Much to learn, this one has.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
klapdebieltje.
Het gaat en gaat maar door.quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Salvad0R het volgende:
Je bent een lafhartige teef
Schokkend, meer materiaal. Van een moderator zelfs:quote:Op maandag 24 november 2008 02:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat en gaat maar door.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 02:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Schokkend, meer materiaal. Van een moderator zelfs:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 03:04 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je inferieure turkenbrein de hoge standaard niet aankan.
Vooral heel bevestigend.quote:
remlofquote:
Waarom moet je een ander account hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef Klautje het volgende:
[..]
remlof
Mag ik verder posten als ik een nieuwe account maak en mijn ZWAAR onacceptable () gedrag matig?
Naar internetstandaard was het redelijk goed gedrag vind ik zelfquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet je een ander account hebben
Je moet je gewoon eens normaal leren gedragen manWant dat Nicolaus account was gewoon een zuigaccount. Snap niet dat die niet eerder verwijderd was, maar dat was persoonlijk.
Je doet maarquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Klautje het volgende:
[..]
Naar internetstandaard was het redelijk goed gedrag vind ik zelf![]()
Waarom ik een ander account moet hebben? Om geloofwaardig te blijven en de lat hoog te leggen voor mijzelf. Ik vond het geen zuigaccount, ik vond mezelf bij vlagen hilarisch en redelijk succesvol.
Overigens wat dat in het prijsvraagtopic niet eens trollen, dat was serieus. Laat mij meedoen als ik op tijd ben en verdraai de regels niet. Een foutje maken moet kunnen maar erken je fouten dan ook.
Is het toch ook niet? Daarom vind ik het ook zo raar dat ie weggegooid wordtquote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je doet maar![]()
Het is toch niet verboden om te klonen schijnbaar dus.
Zoals ik al zei: Moet je bij de FA in kwestie zijn. Niet bij mij.quote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Klautje het volgende:
[..]
Is het toch ook niet? Daarom vind ik het ook zo raar dat ie weggegooid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |