Daar is 'ie dan weer. De 'quote:Op maandag 24 november 2008 02:17 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Hier verder! Was me dat toch een interessant topic.
Mijn gedachten precies.quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
Bweheh die Eminerd zit in het FB-topic over je te janken, echt het toppunt van sadness die ventquote:
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.quote:Op maandag 24 november 2008 02:28 schreef Jajong het volgende:
Bweheh die Eminerd zit in het FB-topic over je te janken, echt het toppunt van sadness die vent.
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.
Daar kan je niet zonder gevolgen tegen blijven schelden.
Jouw niveau is inferieur, dat zei ik je net ook al.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
Jij zit dan ook net als hij in de categorie sociaal inferieure broodmongool.quote:Op maandag 24 november 2008 02:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.
Definieer sociaal inferieur.quote:Op maandag 24 november 2008 02:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij zit dan ook net als hij in de categorie sociaal inferieure broodmongool.
Er zijn soms topic waar je even niet over moet zeuren over dingen die gezegd worden. Dat het topic die richting op ging, zag je al aankomen gezien de mensen die erin postten. Sfeerverpestert.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrij vertaald baal je ervan dit ik nu de rellen ietwat onderbroken heb?quote:Op maandag 24 november 2008 02:39 schreef zarGon het volgende:
Er zijn soms topic waar je even niet over moet zeuren en dingen die gezegd worden. Dat het topic die richting op ging, zag je al aankomen gezien de mensen die erin postten. Sfeerverpestert.
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 24 november 2008 02:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.
Ik bedoel daarmee dat de sociale skills die nodig zijn om een hechte vriendenkring op te bouwen en jezelf aantrekkelijk te maken voor het vrouwelijke geslacht bij jou ontbreken. Ik visualiseer jou als een puistigere puber-maagd met als beste vriend zijn guildleader in World of Warcraft.quote:Op maandag 24 november 2008 02:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Definieer sociaal inferieur.
Juh.quote:Op maandag 24 november 2008 02:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrij vertaald baal je ervan dit ik nu de rellen ietwat onderbroken heb?
Hetgeen wat ik heb is zeer zeker klasse. Klasse is een breed begrip en ieder aspect ervan bezit ik. De politiek-correcte en dogmatische invullig van het woord die jullie er aan gegeven is niet alleen incorrect maar ook bijzonder stuitend.quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
Boer zoekt boer.quote:Op maandag 24 november 2008 02:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Derek zoekt Mick.
Je hebt geen klasse als je andere FOK!kers met een fotoboek uitkaffert, terwijl je zelf geen foto's/fotoboek hebt. En aan je deftige woorden heb je niet zoveel als je anoniem een grote bek wil hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 02:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb is zeer zeker klasse.
Aantrekkelijk zijn voor het vrouwelijke geslacht en daarbij al mijn geloofwaardigheid verliezen? Liever niet.quote:Op maandag 24 november 2008 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat de sociale skills die nodig zijn om een hechte vriendenkring op te bouwen en jezelf aantrekkelijk te maken voor het vrouwelijke geslacht bij jou ontbreken. Ik visualiseer jou als een puistigere puber-maagd met als beste vriend zijn guildleader in World of Warcraft.
Schuil maar achter je mooie praatjes maar feit blijft dat jij gewoon een zielig autistje bent, en dat als hoe je je op dit forum voordoet ook maar een klein beetje een weerspiegeling is van je daadwerkelijke persoonlijkheid je voor altijd alleen zult blijven, zowel op vriendschappelijk als romantisch gebied.quote:Op maandag 24 november 2008 02:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik heb is zeer zeker klasse. Klasse is een breed begrip en ieder aspect ervan bezit ik. De politiek-correcte en dogmatische invullig van het woord die jullie er aan gegeven is niet alleen incorrect maar ook bijzonder stuitend.
Gelieve daarmee te stoppen.
Maargoed, je bevestigt dus wel dat je nog maagd bent, dat vrouwen je inderdaad niet aantrekkelijk vinden en dat je inderdaad weinig tot geen vrienden hebt.quote:Op maandag 24 november 2008 02:44 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn voor het vrouwelijke geslacht en daarbij al mijn geloofwaardigheid verliezen? Liever niet.![]()
Teven heb ik geen puisten en mijn beste vriend ben ik zelf. Mocht je pics willen kan je altijd een kijkje nemen in mijn fotoboek, ze staan er.
World of Warcraft is voor vrouwen trouwens.
Echt he, er zijn minstens 5 vrouwen die zich nu aan t vingeren zijn op mijn pics gek.quote:Op maandag 24 november 2008 02:43 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom blijven die cocksuckers onze foto's posten, alsof ik het erg vind dat ze gratis reclame maken.
Wederom een ad-hominem.quote:Op maandag 24 november 2008 02:44 schreef Jajong het volgende:
Schuil maar achter je mooie praatjes maar feit blijft dat jij gewoon een zielig autistje bent, en dat als hoe je je op dit forum voordoet ook maar een klein beetje een weerspiegeling is van je daadwerkelijke persoonlijkheid je voor altijd alleen zult blijven, zowel op vriendschappelijk als romantisch gebied.
Jouw hele postrepertoire is mijn argument.quote:Op maandag 24 november 2008 02:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wederom een ad-hominem.
Ik verwacht argumenten.
Dat je een internetheld bent, Emimich. Bek houden over andermans foto's als je zelf niet eens foto's hebt.quote:Op maandag 24 november 2008 02:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wederom een ad-hominem.
Ik verwacht argumenten.
Briljante analyse. Mag ik er ook een over jou maken?quote:Op maandag 24 november 2008 02:46 schreef Jajong het volgende:
Maargoed, je bevestigt dus wel dat je nog maagd bent, dat vrouwen je inderdaad niet aantrekkelijk vinden en dat je inderdaad weinig tot geen vrienden hebt.
Hoe vaak wil je dat Jajong, Zargon & ik het je vertellen.quote:Op maandag 24 november 2008 02:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wederom een ad-hominem.
Ik verwacht argumenten.
Whatever floats your boat makker. Ik zal er niet minder om worden.quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Briljante analyse. Mag ik er ook een over jou maken?
Zie andere thread.quote:Op maandag 24 november 2008 02:51 schreef zarGon het volgende:
Dat je een internetheld bent, Emimich. Bek houden over andermans foto's als je zelf niet eens foto's hebt.
Je verbale tekortkomingen proberen te compenseren door middel van grove scheldwoorden is bijzonder triest. Driewerf afkeur daarvoor.quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hoe vaak wil je dat Jajong, Zargon & ik het je vertellen.
Je bent een lafhartige teef als je zeikt op fotos van mensen, terwijl je jezelf in anonimiteit hult.
Of ben je zo verknipt dat zelfs de simpelste logica niet in je hersens doordringt als het niet spoort met je psychotische egocentrische wereldbeeldje.
Maargoed, je bevestigt dus wel dat je reeds anaal ontmaagd bent, dat je vrouwen inderdaad niet aantrekkelijk vindt en dat je inderdaad afhankelijk bent van het driecijferige nummertje op je Hyves en je geaccepteerd voelen om geluk te hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whatever floats your boat makker. Ik zal er niet minder om worden.
Scherpe analyse, vriend Nickolaus.quote:Op maandag 24 november 2008 02:54 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Maargoed, je bevestigt dus wel dat je reeds anaal ontmaagd bent, dat je vrouwen inderdaad niet aantrekkelijk vindt en dat je inderdaad afhankelijk bent van het driecijferige nummertje op je Hyves en je geaccepteerd voelen om geluk te hebben.
Het woord "teef" is geen grof scheldwoord.quote:Op maandag 24 november 2008 02:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je verbale tekortkomingen proberen te compenseren door middel van grove scheldwoorden is bijzonder triest. Driewerf afkeur daarvoor.
Drie zinnen nodig om iemand een homo te noemen. Gaap. Je bent echt een fucking newbie man, ga je moeder vragen om zakgeldverhoging zodat je nieuwe Magickaartjes kan kopen morgen, fucking lowbrain.quote:Op maandag 24 november 2008 02:54 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Maargoed, je bevestigt dus wel dat je reeds anaal ontmaagd bent, dat je vrouwen inderdaad niet aantrekkelijk vindt en dat je inderdaad afhankelijk bent van het driecijferige nummertje op je Hyves en je geaccepteerd voelen om geluk te hebben.
Je bent afgekeurd door iemand die jouw foto's post met daaronder opmerkingen richting de personen op de foto's, zonder dat diegene zijn eigen foto's post. Bwhahahaha.quote:Op maandag 24 november 2008 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het woord "teef" is geen grof scheldwoord.
Maar ik begrijp best dat mijn woorden inslaan als een bom. Doen ze wel vaker.
quote:Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Drie zinnen nodig om iemand een homo te noemen. Gaap. Je bent echt een fucking newbie man, ga je moeder vragen om zakgeldverhoging zodat je nieuwe Magickaartjes kan kopen morgen, fucking lowbrain.
Er zijn van die momenten die geen lekker wijf als katalysator nodig hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 03:00 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
WAT? Het feestje is al zonder mij begonnen? Stelletje paupers.
Yavuz, wees verstandig en kies de juiste kant.quote:Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef zarGon het volgende:
Je bent afgekeurd door iemand die jouw foto's post met daaronder opmerkingen richting de personen op de foto's, zonder dat diegene zijn eigen foto's post. Bwhahahaha.
Dat jouw topic een reeks zou worden!quote:Op maandag 24 november 2008 03:00 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
WAT? Het feestje is al zonder mij begonnen? Stelletje paupers.
Nee, paar falende haantjes, zoals Emi, is al voldoende.quote:Op maandag 24 november 2008 03:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten die geen lekker wijf als katalysator nodig hebben
Nee dat doe je helemaal niet. Jij counterde mijn originele post maar op een paar punten, de dingen die ik later herhaalde in mijn 'analyse' liet je weg, omdat die hoogstwaarschijnlijk waar zijn. Voorbeeldje, je vermeldt dat je geen puisten hebt maar je rept niet over het feit of je wel of niet maagd zou zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 02:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
![]()
Grapjas, zie je niet dat ik hetzelfde doe als jij?![]()
...
Hi-la-risch-e neger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |