Daar is 'ie dan weer. De 'quote:Op maandag 24 november 2008 02:17 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Hier verder! Was me dat toch een interessant topic.
Mijn gedachten precies.quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
Bweheh die Eminerd zit in het FB-topic over je te janken, echt het toppunt van sadness die ventquote:
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.quote:Op maandag 24 november 2008 02:28 schreef Jajong het volgende:
Bweheh die Eminerd zit in het FB-topic over je te janken, echt het toppunt van sadness die vent.
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.
Daar kan je niet zonder gevolgen tegen blijven schelden.
Jouw niveau is inferieur, dat zei ik je net ook al.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben een man van klasse, van niveau, van op FOK zitten om half 3 in de ochtend.
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
Jij zit dan ook net als hij in de categorie sociaal inferieure broodmongool.quote:Op maandag 24 november 2008 02:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.
Definieer sociaal inferieur.quote:Op maandag 24 november 2008 02:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij zit dan ook net als hij in de categorie sociaal inferieure broodmongool.
Er zijn soms topic waar je even niet over moet zeuren over dingen die gezegd worden. Dat het topic die richting op ging, zag je al aankomen gezien de mensen die erin postten. Sfeerverpestert.quote:Op maandag 24 november 2008 02:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrij vertaald baal je ervan dit ik nu de rellen ietwat onderbroken heb?quote:Op maandag 24 november 2008 02:39 schreef zarGon het volgende:
Er zijn soms topic waar je even niet over moet zeuren en dingen die gezegd worden. Dat het topic die richting op ging, zag je al aankomen gezien de mensen die erin postten. Sfeerverpestert.
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 24 november 2008 02:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk tot dubbelredelijk grappig.
Ik bedoel daarmee dat de sociale skills die nodig zijn om een hechte vriendenkring op te bouwen en jezelf aantrekkelijk te maken voor het vrouwelijke geslacht bij jou ontbreken. Ik visualiseer jou als een puistigere puber-maagd met als beste vriend zijn guildleader in World of Warcraft.quote:Op maandag 24 november 2008 02:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Definieer sociaal inferieur.
Juh.quote:Op maandag 24 november 2008 02:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrij vertaald baal je ervan dit ik nu de rellen ietwat onderbroken heb?
Hetgeen wat ik heb is zeer zeker klasse. Klasse is een breed begrip en ieder aspect ervan bezit ik. De politiek-correcte en dogmatische invullig van het woord die jullie er aan gegeven is niet alleen incorrect maar ook bijzonder stuitend.quote:Op maandag 24 november 2008 02:33 schreef Jajong het volgende:
Hetgene wat jij juist niet hebt is klasse. Je probeert 17-jarige meisjes zwart te maken door PM's over haar rond te sturen, je bent een vuile hypocriet en ook nog een NSB'er zonder humor.
Boer zoekt boer.quote:Op maandag 24 november 2008 02:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Derek zoekt Mick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |